Cookiesandcream Skrevet 31. mai #141 Del Skrevet 31. mai Fikk helt gåsehud av Jarle og Lavrans, jeg! Lag band! 🤩 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 31. mai #142 Del Skrevet 31. mai Cookiesandcream skrev (11 minutter siden): Fikk helt gåsehud av Jarle og Lavrans, jeg! Lag band! 🤩 Ja, lag band! 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 31. mai #143 Del Skrevet 31. mai Dæven, Arthur og Ina var fantastisk 🥳 Gleder meg til Nola 🤞🏻 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. mai #144 Del Skrevet 31. mai Cookiesandcream skrev (31 minutter siden): Fikk helt gåsehud av Jarle og Lavrans, jeg! Lag band! 🤩 Ja! (Og Lavrans kan være undertøysmodell for Calvin Klein på si😁😚) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 31. mai #145 Del Skrevet 31. mai Da heier jeg på Inger Lise. Synes faktisk de to dårligste gikk videre til superfinalen. Lavrans som den dårligste av alle. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 31. mai #146 Del Skrevet 31. mai Er så imponert over Nola! Så stødig og fin ung dame, med et stort talent! 5 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medicus Skrevet 31. mai #147 Del Skrevet 31. mai Da må det bli Inger Lise. Hvis Lavrans vinner, kan de legge ned hele programmet. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 31. mai #148 Del Skrevet 31. mai Inger Lise!!! 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. mai #149 Del Skrevet 31. mai Kjipt Nola gikk ut. Liker hverken Lavrans eller Inger Lise, så samma hvem som vinner av dem. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 31. mai #150 Del Skrevet 31. mai (endret) Medicus skrev (18 minutter siden): Da må det bli Inger Lise. Hvis Lavrans vinner, kan de legge ned hele programmet. Totalt uenig. Hvis jeg vil se og høre noe av det hun synger så kan jeg fint høre på Celine Dion, Lara Fabian og alle andre istedenfor, men jeg går ikke glipp av noe om hun ikke vinner. Når det gjelder Lavran representerer han noe 'nytt' og han minner meg i tillegg om han i Inxs (Michael Hutchence) og også Freddy Mercury mtp sceneutstråling og (sexappeal) og stemmen er også interessann og ikke helt A4. Han er heller ikke altfor forutsigbar, det er Inger Lise og joda hun har den beste stemmen sikkert, men den beste 'raspestemmen' har Lavrans. Lavrans har it, det er ikke x-factor, jeg er klar over det, men Lavrans er og blir vinneren uansett om det blir 1.premien eller ikke. Det er Han som blir den største vinneren av denne reisen selv om Inger Lise skulle få premien. Programmet må heller legges ned hvis vi det handler om å kjede seg halvt i hjel. Endret 31. mai av Lawyam 5 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 31. mai #151 Del Skrevet 31. mai Sola de skrev (4 minutter siden): Kjipt Nola gikk ut. Liker hverken Lavrans eller Inger Lise, så samma hvem som vinner av dem. Helt enig! Nola var best. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. mai #152 Del Skrevet 31. mai Lawyam skrev (5 minutter siden): Totalt uenig. Hvis jeg vil se og høre noe av det hun synger så kan jeg fint høre på Celine Dion, Lara Fabian og alle andre istedenfor, men jeg går ikke glipp av noe om hun ikke vinner. Når det gjelder Lavran representerer han noe 'nytt' og han minner meg i tillegg om han i Inxs (Michael Hutchence) og også Freddy Mercury mtp sceneutstråling og (sexappeal) og stemmen er også interessann og ikke helt A4. Han er heller ikke altfor forutsigbar, det er Inger Lise og joda hun har den beste stemmen sikkert, men den beste 'raspestemmen' har Lavrans. Lavrans har it, det er ikke x-factor, jeg er klar over det, men Lavrans er og blir vinneren uansett om det blir 1.premien eller ikke. Det er Han som blir den største vinneren av denne reisen selv om Inger Lise skulle få premien. Programmet må heller legges ned hvis vi det handler om å kjede seg halvt i hjel. Enig med deg i mye her. Tenkte også Hutchence sist uke 👍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 31. mai #153 Del Skrevet 31. mai Inger Lise er jo gørr kjedelig. Hun gir meg ingenting. Jeg spoler faktisk over henne om jeg kan. Hun er sikkert flink og mulig det bare er meg, men hadde ikke kjent igjen stemmen hennes blant tusen andre. 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 31. mai #154 Del Skrevet 31. mai Cookiesandcream skrev (1 minutt siden): Inger Lise er jo gørr kjedelig. Hun gir meg ingenting. Jeg spoler faktisk over henne om jeg kan. Hun er sikkert flink og mulig det bare er meg, men hadde ikke kjent igjen stemmen hennes blant tusen andre. Helt enig! Hun er flink, men huff så kjedelig og lite særpreget! Av alle fire som sang i dag er hennes bidrag allerede glemt hos meg, jeg husker ikke hva hun sang, kan egentlig ikke huske å ha sett henne stå på scenen i dag i det hele tatt 😅 De tre andre gjorde det kjempebra, bortsett fra at Lavrans var litt halvsur i stemmen dag (nervøs kanskje). Alle mine 3 stemmer på TV2.no gikk til Nola! Synd at hun ikke nådde helt opp, men håper å se/høre mer av henne i fremtiden! ⭐️ 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 31. mai #155 Del Skrevet 31. mai Cookiesandcream skrev (4 minutter siden): Inger Lise er jo gørr kjedelig. Hun gir meg ingenting. Jeg spoler faktisk over henne om jeg kan. Hun er sikkert flink og mulig det bare er meg, men hadde ikke kjent igjen stemmen hennes blant tusen andre. Helt enig. Jeg spoler og spoler, og hører heller ikke noe i stemmen som kunne fortalt meg at det var hun som synger hvis jeg hørte på radio. Hører bare 'pent, hørt før'. Lavrans spoler jeg tilbake på og liker det bedre og bedre. 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowbrigade Skrevet 31. mai #156 Del Skrevet 31. mai The voice kan tolkes på mange måter - er det den kraftigste og klareste stemmen, eller den mest unike og skarpe og samtidig mest følsomme stemmen? Lavrans og Inger Lise passer til hver sin tolkning av the voice, og er begge veldig verdige vinnere (De som mener Lavrans bare er show og ikke stemme kan ikke ha spilt av låtene på Spotify i ettertid, det er helt magisk og unikt også når man bare lytter) 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 31. mai #157 Del Skrevet 31. mai Snowbrigade skrev (1 minutt siden): The voice kan tolkes på mange måter - er det den kraftigste og klareste stemmen, eller den mest unike og skarpe og samtidig mest følsomme stemmen? Lavrans og Inger Lise passer til hver sin tolkning av the voice, og er begge veldig verdige vinnere (De som mener Lavrans bare er show og ikke stemme kan ikke ha spilt av låtene på Spotify i ettertid, det er helt magisk og unikt også når man bare lytter) Flere ganger har jeg blitt skuffet når Lavrans har sunget, det handler mest om låtvalg og min musikksmak, tror jeg, men så har jeg lyttet etpar ganger til på sangene og endt opp med å elske samtlige fordi jeg har hørt gjennom de igjen - og igjen. Den raspen i stemmen, elsker den...og han kan synge, han har bare ikke den rene klare husmorstemmen som Inger Lise har og han synger ikke bare samme sangene som alle andre synger på the voice og som alle andre har hørt seg lei på for lenge siden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 31. mai #158 Del Skrevet 31. mai Er det bare meg som ikke skjønner hva Nola gjør i finalen? For meg har hun ingenting spesielt ved seg eller kjempe fin sangstemme. Jeg har ikke sett finalen enda. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 31. mai #159 Del Skrevet 31. mai Lawyam skrev (17 minutter siden): Helt enig. Jeg spoler og spoler, og hører heller ikke noe i stemmen som kunne fortalt meg at det var hun som synger hvis jeg hørte på radio. Hører bare 'pent, hørt før'. Lavrans spoler jeg tilbake på og liker det bedre og bedre. Ja, ingen tvil om at hun kan synge liksom, men det er det mange som kan... 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 31. mai #160 Del Skrevet 31. mai Inger Lise enmr en kanonbra coverartist, men ingen artist. Ho har null særpreg. Klarer ikke se for meg ho som en artist etter en finale. Lavrans er en vinner uansett, for han kommer vi til å høre fra på et eller anna vis. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå