AnonymBruker Skrevet 4. januar #1 Del Skrevet 4. januar Anonymkode: 72df6...c59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #2 Del Skrevet 4. januar Har en nabo med ganske lik stil, han er 57. Anonymkode: 1d5b0...c64 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 4. januar #3 Del Skrevet 4. januar Herlig🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #4 Del Skrevet 4. januar Mellom 26-34 år. Litt spesiell stil som skiller seg ut, en som bryr seg litt om hva han har på seg og ikke er helt mainstream. Tror definitivt du er tynn med mørkt hår. Kanskje hull i øret. Interessert i musikk. Anonymkode: 7f31d...060 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #5 Del Skrevet 4. januar Du er mellom 18 og 60 år. Du bor i en mellomstor by, og har en veldig basic klesstil til daglig , men rocker opp litt på fest. Anonymkode: 43d3f...485 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #6 Del Skrevet 4. januar Med unntak av de rutete skjortene, så er det noe min mann går med på fritiden. Han er nærmere 60 enn 50. Anonymkode: a2cfd...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #7 Del Skrevet 4. januar Trønder, i 50-åra, ugift, ufaglært. Anonymkode: 73afb...32d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 4. januar #8 Del Skrevet 4. januar Sønnen her i huset på 18 bruker i hvertfall slike skjorter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #9 Del Skrevet 4. januar 53. Håper du ikke bestilte tattisene samtidig. Anonymkode: d8799...a8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #10 Del Skrevet 4. januar 55! Anonymkode: dbd0e...44a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 4. januar #11 Del Skrevet 4. januar Jeg tipper du er på min alder, tidlig i 30-åra, du føler deg fortsatt ung til sinns som de to første plaggene på bildene bekrefter, de assosierer jeg mer med unge i dag, men så avslører du din egentlige alder ved vesten og ruta skjorte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #12 Del Skrevet 4. januar Du er nok rundt 50 år. Og en som sitter mye på sosiale medier. + Litt player Anonymkode: 8fd9f...091 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #13 Del Skrevet 4. januar Ps. den vesten og buksen gjorde at jeg tippet rundt 50. Anonymkode: 8fd9f...091 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #14 Del Skrevet 4. januar Du er definitivt han fyren med hånda på pikken til enhver tid 😅 Anonymkode: 86554...7bd 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #15 Del Skrevet 5. januar Wannabe tik-tok-hunk Anonymkode: 054e4...5f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #16 Del Skrevet 5. januar Homofil, 55+ Anonymkode: c15fe...1e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 5. januar #17 Del Skrevet 5. januar Hetero,40-45. "Aldri vært så sprek" er noe du ofte sier. Trener alle dager,uansett - uten unntak. Jualften,nyttår,barnebursdager,begravelser - Du klemmer inn en 10km uansett. Kjører Tesla. Jobber ikke med noe fysisk. Tjener alt for godt i forhold til jobb beskrivelsen. Elsker å gå ut på byen,for å spise. Reiser ofte. Bruker like mye på barbering,parfyme og kremer i måneden som en AAP bruker får utbetalt (om ikke mer) Vurderer seg selv som minimum 9 av 10. Liker å si til damer at de skal slanke seg,eller være tynne. "Du hadde vært pen,om du var x antall kg mindre" osv. "Jeg sier bare ting som de er" "kaller en spade for en spade" er ofte ting du klemmer ut av deg. Close or not? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 5. januar #18 Del Skrevet 5. januar 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #19 Del Skrevet 6. januar Buksa og vesten gjør at jeg tenker 25-35 år. Jakka tenker jeg 20-25 år. Skjortene, vel, jeg kjøpte en lignende til tantebarn på 13 år, typen på 40 bruker slik, og bestefar på 85 har også slik. Det som gjør det helt umulig å tippe alder er at dette er plagg fra helt forskjellige stiler som på ingen måte passer sammen. Skal man tippe alder og stil, så må man ha ett antrekk, ikke masse helt random klesplagg som aldri brukes sammen. Anonymkode: 41c11...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalikalinka Skrevet 6. januar #20 Del Skrevet 6. januar Den blazeren gjør det sikkert bra på London pub. For øvrig imponerende lite gjennomført stil. Alder? Umulig å si. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå