Gå til innhold

Eggløsning

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Kan man ha eggløsning uten eggløsningsslim? Og kan man ha eggløsningsslim uten å ha eggløsning?

sist jeg ble gravid hadde jeg ingen slim i det hele tatt, men ble fortsatt gravid. 
nå hadde jeg eggløsningsslim men negativ eggløsningstest.

dette gir jo ingen mening??

Anonymkode: 4f802...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei! Kan man ha eggløsning uten eggløsningsslim? Og kan man ha eggløsningsslim uten å ha eggløsning?

sist jeg ble gravid hadde jeg ingen slim i det hele tatt, men ble fortsatt gravid. 
nå hadde jeg eggløsningsslim men negativ eggløsningstest.

dette gir jo ingen mening??

Hei😊

Jeg mener å ha lest at man ikke kan ha eggløsning uten eggløsningsslim (men ikke alle merker eggløsningsslimet, selvom man har det.

Jeg har hatt eggløsningsslim uten at eggløsningen har kommet, men har også hørt om flere som har eggløsningsslim en hel uke før eggløsningen skjer:) 

Lykke til!:)

Anonymkode: 87044...85f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og ja... Ikke alle har eggløsningslim, eller merker at de har det. Utfloden vil endre seg noe hos de aller aller fleste, men ikke alle får det klassiske EL slimet.  Min eldre søster f.eks har ikke den fjerneste anelse hva EL slim var før jeg grafisk forklarte.. Aldri opplevd det hun, men fått 4 barn. Hun trodde jeg var helt toskete helt til jeg sendte henne bilde 😂 Ja vi deler alt i denne familien 🙈

Man kan også få EL slim uten at EL skjer. Det skjer gjerne de gangene kroppen forsøker å slippe et egg, men av uvisse årsaker ikke klarer det.  De med lange og ustabile sykluser kan oppleve at kroppen produserer EL slim gjentatte ganger uten at EL skjer. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Helene90 skrev (2 timer siden):

Ja og ja... Ikke alle har eggløsningslim, eller merker at de har det. Utfloden vil endre seg noe hos de aller aller fleste, men ikke alle får det klassiske EL slimet.  Min eldre søster f.eks har ikke den fjerneste anelse hva EL slim var før jeg grafisk forklarte.. Aldri opplevd det hun, men fått 4 barn. Hun trodde jeg var helt toskete helt til jeg sendte henne bilde 😂 Ja vi deler alt i denne familien 🙈

Man kan også få EL slim uten at EL skjer. Det skjer gjerne de gangene kroppen forsøker å slippe et egg, men av uvisse årsaker ikke klarer det.  De med lange og ustabile sykluser kan oppleve at kroppen produserer EL slim gjentatte ganger uten at EL skjer. 

Hahaha😂 Takk for svar! ❤️ Aah okei, det gir veldig mening, hadde sist mens i september, har hatt sånn slim noen dager i måneden i noen måneder nå, er på syklusdag 115 eller noe sånt, er vel kroppen som prøver å slippe egg da, håper kroppen kan slippe et egg snart da😂 Jeg ammer så er derfor syklus er helt på bærtur 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...