AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Skrevet 4. januar 2024 Har du noen merkelige historier fra besøk hos venner? Jeg kan begynne.. Var hos min venninne og ble spurt om vi ville spise middag der-og det passer fint og det hun skulle lage hørtes veldig godt ut så jeg takket ja. Så viste det seg at hun ikke hadde noen av ingrediensene til denne retten og sendte meg på butikken for å handle og betale for all maten🙈 Anonymkode: 42423...6f0 34 5 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #2 Skrevet 4. januar 2024 Datteren til en venninne av meg skulle ha overnattingsbesøk av en klassevenninne for første gang. Når hun ble levert, inviterte venninnen min moren inn på en kopp kaffi og de satt og pratet litt. Plutselig sier moren, oi er klokken så mye alt, jeg skal egentlig møte noen snart - er det ok hvis jeg bare tar en kjapp dusj her? Venninnen min ble litt satt ut, men sa ja og hun gjorde det. Dette var ikke en mor hun kjente godt altså, kjente henne kun overfladisk fra før 😅 Anonymkode: 4e395...d61 26 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #3 Skrevet 4. januar 2024 Haha begge desse historiene høres så absurde ut at jeg faktisk tror på dem😆 Anonymkode: efbbb...a9f 21
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #5 Skrevet 4. januar 2024 Er hun veldig distre? Anonymkode: 25c7b...68e
Memorangen Skrevet 4. januar 2024 #6 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Datteren til en venninne av meg skulle ha overnattingsbesøk av en klassevenninne for første gang. Når hun ble levert, inviterte venninnen min moren inn på en kopp kaffi og de satt og pratet litt. Plutselig sier moren, oi er klokken så mye alt, jeg skal egentlig møte noen snart - er det ok hvis jeg bare tar en kjapp dusj her? Venninnen min ble litt satt ut, men sa ja og hun gjorde det. Dette var ikke en mor hun kjente godt altså, kjente henne kun overfladisk fra før 😅 Anonymkode: 4e395...d61 😅 kanskje hun skulle på date😁 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #7 Skrevet 4. januar 2024 Memorangen skrev (3 timer siden): 😅 kanskje hun skulle på date😁 Det var det vi også spøkte med - her var det nok noe på gang 😅 Venninna mi fortalte det til meg og ei til, for hun bare måtte si det til noen, men vi fikk ikke lov å si det videre ( lite sted). Er noen år siden nå. Anonymkode: 4e395...d61 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #8 Skrevet 4. januar 2024 Mannlig besøk. Han satt bedagelig til i sofaen så skjorta hadde sklidd litt opp å blottet magen hans. Han begynte da å pelle i navlen, fikk opp en dott med lo og la lodotten oppå sofaryggen 😳😭😭 jeg ble så satt ut og pinlig berørt såå fikk meg ikke til å si noe Anonymkode: a542c...1bd 25 4
PITTY Skrevet 4. januar 2024 #9 Skrevet 4. januar 2024 😂😂Tror hvis jeg var i dine sko at jeg hadde endt opp med å kjøpe en Kvikklunsj til dere hver..🤔 1
Nikea Skrevet 4. januar 2024 #10 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mannlig besøk. Han satt bedagelig til i sofaen så skjorta hadde sklidd litt opp å blottet magen hans. Han begynte da å pelle i navlen, fikk opp en dott med lo og la lodotten oppå sofaryggen 😳😭😭 jeg ble så satt ut og pinlig berørt såå fikk meg ikke til å si noe Anonymkode: a542c...1bd Hjelp 😂😂 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #11 Skrevet 4. januar 2024 Samboer og jeg ble invitert på middag hos en slektning. Da vi kom dit var der flere andre par også- fra motsatt side av slekta og disse hadde vi aldri møtt. Så viser det seg at en kollega av slektning selger spinndyre gryter og kjøkkenutstyr som visst skal revolusjonere matlaging. Masse grønnsaker i bakst (bla a sjokoladekake med epler og kål) og ingen bruk av fett. »Middagen» blir en rar og tørr affære- og stemningen bar preg av at alle trodde de skulle på et vanlig middagsbesøk. Kjelesettet og en rasp kostet 50-60 000 husker jeg- og det var helt nødvendig å bytte ut alt man hadde fra før dersom vi var ansvarlige og tok bare på barnas helse. Vi kjøpte ikke noe. Og har aldri vært på middag der igjen. Anonymkode: cd22a...a58 22 2 5
Gjest aninumus Skrevet 4. januar 2024 #12 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Mannlig besøk. Han satt bedagelig til i sofaen så skjorta hadde sklidd litt opp å blottet magen hans. Han begynte da å pelle i navlen, fikk opp en dott med lo og la lodotten oppå sofaryggen 😳😭😭 jeg ble så satt ut og pinlig berørt såå fikk meg ikke til å si noe Anonymkode: a542c...1bd Omg jeg dør 🤣 1
Tesss Skrevet 4. januar 2024 #13 Skrevet 4. januar 2024 Min tante fortalte at de hadde ett vennepar som alltid kom innom på samme tid på ettermiddagen, uanmeldt. Og de kom visst alltid rundt middagstider, tilfeldigvis 😅😂 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #14 Skrevet 4. januar 2024 Tesss skrev (1 time siden): Min tante fortalte at de hadde ett vennepar som alltid kom innom på samme tid på ettermiddagen, uanmeldt. Og de kom visst alltid rundt middagstider, tilfeldigvis 😅😂 Ett slikt par hadde jeg og eksen. Paret kom flere ganger i uka. Når de endelig fant ut at de skulle invitere oss på middag fikk vi pasta carbonara (posemat) og det var såvidt nok til fire skåler, ingen påfyll. Anonymkode: a734a...069 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #15 Skrevet 4. januar 2024 På besøk - hos oss. Kompis dukket opp kl 08 en søndag morgen med sms «Står utenfor!». Når vi ikke svarte, ringte det på døra. Vi har ikke hatt noen avtale, men personen var i nabolaget og ville si hei. Kom inn i leiligheten, satt seg i godstolen med pleddet, tok noen slurker kaffe og sovnet. Jeg var bare så perpleks og trøtt at jeg satt i sofaen og så på han sove i en time. Anonymkode: 361ea...8e2 20 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #16 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): På besøk - hos oss. Kompis dukket opp kl 08 en søndag morgen med sms «Står utenfor!». Når vi ikke svarte, ringte det på døra. Vi har ikke hatt noen avtale, men personen var i nabolaget og ville si hei. Kom inn i leiligheten, satt seg i godstolen med pleddet, tok noen slurker kaffe og sovnet. Jeg var bare så perpleks og trøtt at jeg satt i sofaen og så på han sove i en time. Anonymkode: 361ea...8e2 Edru? Anonymkode: 4e395...d61 8
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #17 Skrevet 4. januar 2024 Ble invitert på kaffe hos en kollega en gang, sånn "hvis ikke du skal noe i kveld må du gjerne stikke innom meg på en kopp kaffe. Jeg er bare hjemme og har ingen planer". Når jeg kom dit så hadde hun huset fullt av folk og det viste seg at hun og mannen var storselgere innen Forever Living og hadde rigget til DET partyet Og det var skikkelig kjøpepress og hele situasjonen var bare veldig ubehagelig! Kom heldigvis i snakk med noen av de andre som var der, og det viste seg at de var like satt ut som meg, så da hadde jeg ikke så dårlig samvittighet for å dra tidlig 🙈 Anonymkode: aa2d9...4f8 34 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #18 Skrevet 5. januar 2024 Folk har sikkert merkelige besøk når de er hos oss. Når de setter seg ned kommer gamle hunden på 10 år og setter seg foran, gir labb og vil helst sitte i fanget. Så kommer et av barna inn og vil fortelle om noe til besøket. Mye dyreliv med 2 hunder- en er valp. Plutselig tar valpen skoa til besøket og løper gjennom stua så vi må ta skoa. Man kan ikke være tedd dur hvertfall. Men de fleste vennen e våre elsker hundene Anonymkode: 234eb...d3a 4 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #19 Skrevet 5. januar 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Edru? Anonymkode: 4e395...d61 Ja, jeg vet ikke om jeg skal si dessverre eller ikke. Han hadde tendens til å dukke opp på rare tider og i rare situasjoner, han likte å gjøre ting som falt han inn som han tenkte var koselig. Han hadde tenkt på oss, så da var det hyggelig at han kom og besøkte oss fremfor at det bare ble med tanken. Ellers ville man jo ikke vite at han tenkte på oss. Jeg tror egentlig ikke han «bare var i nabolaget» heller. Veldig fin fyr, og opptatt av å vise at han brydde seg, men han hadde enten altfor mye tid eller fikk utdelt svakt kort når det kom til sosiale antenner. Han er gift og har barn idag, og er mye mindre aktiv Anonymkode: 361ea...8e2 2 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #20 Skrevet 5. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Folk har sikkert merkelige besøk når de er hos oss. Når de setter seg ned kommer gamle hunden på 10 år og setter seg foran, gir labb og vil helst sitte i fanget. Så kommer et av barna inn og vil fortelle om noe til besøket. Mye dyreliv med 2 hunder- en er valp. Plutselig tar valpen skoa til besøket og løper gjennom stua så vi må ta skoa. Man kan ikke være tedd dur hvertfall. Men de fleste vennen e våre elsker hundene Anonymkode: 234eb...d3a Jeg kommer gjerne på besøk! Anonymkode: 361ea...8e2 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå