Gå til innhold

Noen som har det ekstra jævlig nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har følt meg så jævlig i det siste. Null energi og får meg aldri opp om morran. Klarer ingenting og ingenting som går min vei. Vil bare gi opp alt til tider. Har ikke motivasjon til noe. Vil bare begrave meg i senga å late som at jeg ikke har ett liv å leve eller ett ansvar å oppfylle.

Vinterdepresjon gå din vei!

Anonymkode: e4458...c7a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du skal oppsøke hjelp kjære deg! Jeg kjenner meg igjen, særlig etter julen. Nytt år, «blanke ark», tid for fasade-bilder på instagram, og mørke innvendig. Men, jeg får heldigvis god hjelp som gjør denne tiden enda litt lettere enn i fjor. Tok kontakt med fastlege, ble henvist til DPS, og er en av dem som virkelig bare har varme ord om hjelpen jeg får der. (Viktig at de som er fornøyde også står frem, man hører mange triste historier fra DPS om dagen, men jeg er virkelig takknemlig for de fine gode menneskene som jobber der). Kan hende antidepressiva kan gi deg en liten ekstra krykke, kan hende samtaler kan være til hjelp, eller bare det å få lov til å fortelle fastlegen om hvordan du har det, og oppleve å bli hørt. Du er ikke alene. Og det er helt ok å be om hjelp. Masse lykke til!!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ja men det går over igjen. Jeg er glad julen er over for da er jeg alene.

Anonymkode: 3c2e7...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Har følt meg så jævlig i det siste. Null energi og får meg aldri opp om morran. Klarer ingenting og ingenting som går min vei. Vil bare gi opp alt til tider. Har ikke motivasjon til noe. Vil bare begrave meg i senga å late som at jeg ikke har ett liv å leve eller ett ansvar å oppfylle.

Vinterdepresjon gå din vei!

Anonymkode: e4458...c7a

Fortell legen din hvordan hun har det. Tunge tanker blir tyngre inder dyna, lettere når du snakker med legen og får sortert litt og får hjelp 

Anonymkode: aeb0b...d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Januar er blytung. For meg hjelper det veldig når du kommer ut i februar og det er lyst når jeg drar til og fra jobb. 

Anonymkode: 7388d...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har det kjipt om dagen. Kjærlighetssorg over flere år som ikke gir slipp. Vinterdepresjon og blakk. Vil ha sol sommer og kjærlighet i livet.

Anonymkode: 9b3eb...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få legen til å sjekke D-vitaminnivåene deres!

Før fikk jeg vinterdepresjoner, men de forsvant helt da jeg begynte å ta tilskudd av D-vitaminer.

❤️

Anonymkode: ef412...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...