AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #1 Del Skrevet 3. januar 2024 Hei Jeg kjente på livmorhalstappen idag og ved siden av den så er 2 små nupper/kuler/utvekster/klumper som kjennes ruglete ut. Noen som vet hva det kan være og har opplevd det samme? Anonymkode: fb178...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #2 Del Skrevet 4. januar 2024 Hvordan i alle dager har du fått til å kjenne på livmorhalsen din?😅😅 Høres jo helt fucked up ut. Anonymkode: 35a00...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #3 Del Skrevet 4. januar 2024 Det er helt normalt. Jeg hadde det samme og gikk til gynekolog som sa det bare var kjertler og ikke noe å bekymre seg for. Anonymkode: 4e0e5...9a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #4 Del Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan i alle dager har du fått til å kjenne på livmorhalsen din?😅😅 Høres jo helt fucked up ut. Anonymkode: 35a00...59a Hva mener du? Er vel bare å stikke hånden opp vel? Anonymkode: 4e0e5...9a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #5 Del Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvordan i alle dager har du fått til å kjenne på livmorhalsen din?😅😅 Høres jo helt fucked up ut. Anonymkode: 35a00...59a Det er mange prøvere som såkalt -tappetafser- for å tracke syklusen sin. Ts skrev ikke livmorhals, men livmorhalstappen.. Så "helt fucked" er det ikke. Til TS: jeg har slike kule selv, 2 stk faktisk. Fikk også beskjed fra gyno at det var normalt, og at disse kan komme og gå innimellom. Er du bekymra ville jeg tatt en tur å sjekket 😊 Anonymkode: 96747...605 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #6 Del Skrevet 4. januar 2024 Helt normalt, har alltid sånne nupper rundt menstider, er hormonelt men ufarlig. Anonymkode: 505da...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #7 Del Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt normalt, har alltid sånne nupper rundt menstider, er hormonelt men ufarlig. Anonymkode: 505da...46b Godt å høre! Hvordan kjennes dine nupper ut og hvor sitter de?😊 Anonymkode: fb178...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå