AnonymBruker Skrevet 3. januar #1 Del Skrevet 3. januar Det er i ferd med å bli veldig mye av det. Nippel er jo i for seg et ord, men folk snakker om brystvorter ikke Anonymkode: 7a69e...00d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #2 Del Skrevet 3. januar Bare folk under 20 som bruker det, og det er vanlig at man vokser det av seg med alderen 😊 Anonymkode: 68dbc...0c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #3 Del Skrevet 3. januar Nei, bare tull Anonymkode: e85d2...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 3. januar #4 Del Skrevet 3. januar (endret) Hva er galt med bro? Det har vel en naturlig plass i det norske språket? Hva skal man ellers si? Endret 3. januar av Traktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #5 Del Skrevet 3. januar Typ er ihvertfall Svensk. Hater det ordet. Anonymkode: cec94...955 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #6 Del Skrevet 3. januar Enn damer på 49 år som sier OMG for å være dramatisk.. eller for å gjør seg interessant.. Anonymkode: d9e02...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 3. januar #7 Del Skrevet 3. januar Nei, det syns jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 3. januar #8 Del Skrevet 3. januar Traktor skrev (2 minutter siden): Hva er galt med bro? Det har vel en naturlig plass i det norske språket? Hva skal man ellers si? Bro! It's just so lame bro! 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #9 Del Skrevet 3. januar Synes mange av dem er tåpelige. Anonymkode: b7c09...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #10 Del Skrevet 3. januar DU ER IKKE AMERIKANSK! Anonymkode: b7c09...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #11 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enn damer på 49 år som sier OMG for å være dramatisk.. eller for å gjør seg interessant.. Anonymkode: d9e02...a22 Du bare hater damer i overgangsalderen 😑 Anonymkode: b7c09...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 3. januar #12 Del Skrevet 3. januar Jeg skulle ønske jeg var så tolerant at jeg kunne si at hvis det er i bruk så har det en plass. Dessverre er jeg ikke det. Særlig nippel er helt utrolig irriterende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #13 Del Skrevet 3. januar Ullvott skrev (Akkurat nå): Jeg skulle ønske jeg var så tolerant at jeg kunne si at hvis det er i bruk så har det en plass. Dessverre er jeg ikke det. Særlig nippel er helt utrolig irriterende. Og folk bare: « men ææææææsj, brystVORTE er jo så ekkelt ord!» 😂 Anonymkode: b7c09...ab1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå