@lfa Skrevet 24. november 2002 #21 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg synes i alle fall at TvNorge kan finne på et helt nytt konsept, i stedet for å ta etter tidligere Big Brother versjoner... Konseptet luksus vs fattigdom, kjørte de jo første gang i Nederland... Men de har vel dårlig fantasi, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 25. november 2002 #22 Del Skrevet 25. november 2002 Hei Jeg gleder meg jeg. Kommer nok ikke til å følge med hver dag, men får sikkert med meg utstemningene + ellers når det passer seg. Itt no ekstra m/canal digital på meg nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 25. november 2002 #23 Del Skrevet 25. november 2002 Så første BB og det holder leeeeenge for meg. Kjedelige greier, men den beste vant i det minste. Liker bedre slike reality programmer som går på litt konkurranser og slikt (71' Nord, Muldvarpen ol.) enn slikt som handler om utdriting, mobbing, konflikter osv. Harry-tv. Og forferdelig langdrygt og kjedelig, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2002 #24 Del Skrevet 26. november 2002 Jeg synes ikke det er så interessant å se på at folk står og vasker sokkene sine jeg. Big Brother er utrolig kjedelig. Og de menneskene som er med er ulidelige tapere som jeg ikke vil vite noe om. Og jeg skjønner heller ikke hva som er så spennende med å se folk dusje. Det gjør jeg da flere ganger i uken selv. Det eneste reality showet som er bra, er THE OSBOURNES ! For der har de klippet bort det kjedelige, og menneskene er veldig morsomme! Utrolig mange bra kommentarer! Ozzy: We don't need a fxxing dog therapist (to make the dogs stop crapping in the house), you need to get up at 7 in the morning and open the fxxing door! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 26. november 2002 #25 Del Skrevet 26. november 2002 Kommer helt sikkert IKKE til å følge med. Forstår ikke hva som er så spennende med å se på mennesker som drikker seg fulle, roter rundt under dyna, dusjer, sover spiser, krangler, baksnakker, furter osv.osv. Og hvor det er et ekstra pluss å være en stor drittsekk..... Det er rett og slett dødskjedelig. Jo - jeg har sett noen episoder, så jeg vet hva det dreier seg om, og program hvor jeg liksom skal kikke gjennom nøkkelhullet - ærlig talt - det finnes MANGE andre ting å gjøre i verden som er morsommere. Dessuten - de holdningene til mennesker og menneskeverd dette og lignende program forfekter, synes jeg er ødeleggende. Fritt fram for mobbing, og jo j**ligere - jo bedre, det er toppers holdninger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 28. november 2002 #26 Del Skrevet 28. november 2002 Skal i hvert fall ikke se på det der!! :-? Det er jo så kjedelig!! Nei... Jeg liker egentlig ikke å se på tv, blir trøtt og slapp og jeg har en tendens til å småspise foran tv'en hvis jeg sitter der for lenge. Men.. Hvis jeg skal se på noe, blir det nok: Robinson, Simpsons, Futurama, Ally McBeal, Kongen av Queens og SELVFØLGELIG: Sex og singelliv!! Og nå som jeg er sjuk får jeg sett alle yndlingsprogrammene! Men gjett om jeg skal forlange mye kos. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. november 2002 #27 Del Skrevet 28. november 2002 Jeg skal nok ikke se BB. Jeg ser ikke så mye på TV ellers heller jeg. Jeg og sambis prioriterer å være sammen ettersom vi ikke ser hverandre mellom 05.00 og 17.00 hver dag. Og så er jeg oppe i 4-5 timer før det er rett i seng for min del.....Når skal jeg ha tid til å se TV? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2002 #28 Del Skrevet 29. november 2002 bare tapere synes det er vits i å se på Big Brother.. de fleste andre synes det er drepende kjedelig.. og vil heller tilbringe tiden sammen med mennesker vi kan ha TOVEIS kommunikasjon med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 30. november 2002 #29 Del Skrevet 30. november 2002 Ikke for å være frekk eller noenting, men jeg er bare litt nyskjerrig om noen egentlig kan hjelpe meg å analysere hvorfor man egentlig vil se Big Brother. Ved siden av alt pratet om titter-spirer og se og hør-generasjon, så skjønner jeg egentlig ikke helt hva som er så spennende å se på samspillet mellom en gruppe mennesker valgt nettopp fordi at de kan få problemer med å samarbeide og leve med. Lissom, dyrker vi konfrontasjoner? Da er det nesten så jeg heller ser en fotballkamp selv, og det er sterke ord fra min side. WildThing "Brød og sirkus til folket, men skal ikke jeg få noe?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avatar Skrevet 19. desember 2002 #30 Del Skrevet 19. desember 2002 Så aldri på den første omgangen BB. Men fant ut at jeg måtte se den andre. Siden alle da snakket om den første. Men når jeg så BB så ingen andre det virket det som. Er nok ikke umulig at jeg kommer til å se sånn i ny og ne på BB denne omgangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå