AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #41 Skrevet 4. januar 2024 Er nok flere svar her fra sure damer som utgir seg for å være menn. Anonymkode: 80d4f...10d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #42 Skrevet 4. januar 2024 21 hours ago, AnonymBruker said: Nå spørs dette på hvor gammel man er. Jeg er i midten av 30-årene, så jeg tenker at en mann som er under 10 er ikke realistisk. Anonymkode: 511a1...a46 Det er verdens enkleste sak, for det gjelder flertallet. De fleste menn har liten eller ingen mulighet til å ha sex utenfor et forhold, og forhold varer som regel noen år. Ved å ligge med en mann man ikke ønsker noe seriøst med er sjansen derimot stor for at han har ligget med hundre, ettersom et mindretall av menn står bak nesten alle rene seksuelle relasjoner. En singel mann er i de fleste tilfeller en mann som ikke har sex, bortsett fra de få som ligger med alt og alle. Anonymkode: 39118...b9b 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #43 Skrevet 4. januar 2024 Ebbeliten skrev (20 timer siden): Hvorfor vil man pule et menneske man ikke liker? Det er så sjukt Hvorfor vil noen ikke pule mennesket de elsker dersom dette mennesket støvsuger for dårlig? Det er så sjukt. Anonymkode: 3c178...04a 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #44 Skrevet 4. januar 2024 Jeg har en som jeg mistenker har lav body count, han er 40 å har vært i et langvarig forhold ca 20 år. Mulig han pulte noen i ungdommen men veldig erfaren er han ikke. Jeg liker han likevel men må nok lære han opp litt om det blir noe mer… Anonymkode: 43009...03f
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #45 Skrevet 5. januar 2024 On 1/3/2024 at 8:24 PM, AnonymBruker said: Lykke til! To av mine venninner har menn som lever lykkelig uvitende om deres utsvevende studietid. De har vel begge ligget med nærmere 50 menn, men begge har fortalt ektemennene sine at tallet er nærmere 3-4. Anonymkode: 5624b...4d9 Nettopp, hadde de vært ærlige hadde de ikke vært gift. Q.E.D. Anonymkode: aa393...206 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #46 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor vil noen ikke pule mennesket de elsker dersom dette mennesket støvsuger for dårlig? Det er så sjukt. Anonymkode: 3c178...04a En som støvsuger for dårlig må jo være evneveik. Verdens enkleste jobb å gjøre. Har ikke sex med tilbakestående folk. At mannen er voksen og har normalt intelligens er et minimum selvfølgelig. Anonymkode: f75e7...274
Gjest aninumus Skrevet 5. januar 2024 #47 Skrevet 5. januar 2024 1. Pent ansikt, normal vekt, små-medium faste bryst, lavere enn meg, like verdier, empatisk, bredt spekter rundt humor(kan spøke om alt å ingenting), helst litt barnslig humor og ikke minst et snev av mørk humor + en dl ironi og sarkasme. 2. Har puls
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #48 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 3.1.2024 den 21.24): Det finnes MANGE kvinner over 25 i norge som ikke har så høy bodycount. Nesten ingen av mine venninner har det. Og de er normale hlet gjennomsnittlige kvinner som enten har vært i lange forhold eller ikke i forhold i det hele tatt Anonymkode: 5166d...c0c Eh, hvor gamle er de? 😂 Anonymkode: ee26f...9df
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå