Gå til innhold

Menn: koneemne vs flyktig forbindelse?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du kan ikke se det.nei. Men, når man først har sex, så kan man så absolutt merke forskjellen!

Jeg kommer ikke til å velge en mann med lavt body count igjen. Vi blir for, forskjellige seksuelt. 

Like barn leker definitivt best 😊

Anonymkode: d7c51...e12

Du tenker lav body count = uerfaren? 

Anonymkode: 511a1...a46

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du tenker lav body count = uerfaren? 

Det er uten noen tvil. Heelt riktig!

Jeg har trossalt bred kunnskap på området, må vite! 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehe, enig 😄 Bodycount under ti i alle fall, ser for meg at under 5 er vanskelig.

Men lurer på hva som telles med? Jeg er usikker på hvor jeg havner 😄 To tidligere kjærester prøvde jeg å ha sex med, men de fikk den ikke inn da vi var litt for uerfarne 😅

Jeg får svare selv om jeg er dame da.

Ekteskap:

Høy og bredskuldret, normalt tiltrekkende ansikt, morsom og tilstedeværende. Typisk litt friskus uten å være så innmari atletisk, de som trener hele tiden kan bli litt kjedelige 😄

For en natt:

Her er jeg mer usikker, har ikke vært den som har ONS, men nå er jeg godt gift. Men tror jeg hadde sett etter en annen type menn. Kanskje mer tilbakeholden, forfattertypen? Flott og mørkt hår, gjerne brune øyne? En litt mystisk type 😁

Anonymkode: 3bc67...47b

Nå spørs dette på hvor gammel man er. Jeg er i midten av 30-årene, så jeg tenker at en mann som er under 10 er ikke realistisk. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er uten noen tvil. Heelt riktig!

Jeg har trossalt bred kunnskap på området, må vite! 

Er du seriøs? 😅 Så hvis man f.eks har vært sammen med samme fyren i 25 år, og har bare han å vise til så er man uerfaren? 😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du seriøs? 😅 Så hvis man f.eks har vært sammen med samme fyren i 25 år, og har bare han å vise til så er man uerfaren? 😅

Ja, nå tenkte jeg du var mann. Siden jeg er heterofil dame. Vil lavt body count utgå. 

Hvordan menn stiller seg der er vel litt forskjellig. 

Menn, merker også godt om du har bred og god erfaring eller ikke. 

Det er som med alt annet. Du har blitt god på å lese din mann, du har blitt god på deres rutiner du har også sikkert blitt trygg seksuelt. 

Men, for å inne ha det ekstra, det kommer bare ved å ha flere partnere. Det, er veldig naivt og tro noe annet.  

Og bare noe en, som har et lavt body count kan tro, ikke har noen betydning. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nå spørs dette på hvor gammel man er. Jeg er i midten av 30-årene, så jeg tenker at en mann som er under 10 er ikke realistisk. 

Mange menn i 30- og 40-årene som har ligget med under 10 damer, meg selv inkludert. Betyr ikke nødvendigvis at det er noe galt med dem, men fx at de ikke var interessert i å gå på byen for å pule rundt. Var slik for meg. Synes det var artig å gå ut med venner, men var ikke like ekstrovert, og var uansett mest interessert i å finne kjæreste, og ikke bare et ligg / ons. Ble noen av de likevel selvsagt, men ikke 10+.

Anonymkode: 3b0f1...d2e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært mer bekymret for å satse på en med lav bodycount, enn en som har levd litt. Midtlivskrisa kommer garantert til å kjøre han ut på en safari bak ryggen min.  Utover det bryr jeg meg fint lite, vil rett og slett ikke vite om hans tidligere elskerinner og ekser. 

Svarer som dame, men på hva jeg tenker om begge kjønn.

Dame

1. Snill, omsorgsfull men med bein i nesa og evnen til å være selvstendig. Gir mye kjærlighet, men vet hva hun selv ønsker og fortjener. 

2. En pen dame, med et sjarmerende vesen og noe mystisk bak øynene. Typisk Huldra. 

(Kanskje jeg burde prøve damer *knis*) 

Mann 

1. Kjekk og veltrent. Snill, ledertype, handy er et must (ikke fordi jeg ikke klarer å fikse ting selv, men jeg tenner simpelthen ikke på menn som ikke har dette genet), litt bad boy. Skal ikke behøvd å bekymre meg for om han klarer å beskytte oss i en hver situasjon. Følsom. Jeg liker følsomme menn. (Har du møtt en slik mann som har ligget med under 5 damer? Tviler)

2. Kjekk, morsom, sjarmør. Ferdig.

Anonymkode: 4cd1b...3e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Du kan ikke se det.nei. Men, når man først har sex, så kan man så absolutt merke forskjellen!

Jeg kommer ikke til å velge en mann med lavt body count igjen. Vi blir for, forskjellige seksuelt. 

Like barn leker definitivt best 😊

Menn men lav bodycount men som har vært i lange forhold kan være vel så bra 😁

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Menn men lav bodycount men som har vært i lange forhold kan være vel så bra 😁

Om du synes det. Så er det såklart helt greit for meg. 

Og jeg har erfart, at dette ikke stemmer. Desverre...

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Damer kan også svare 😄 Men oppgi at du er dame. 😊

1. Beskriv drømmedama som du ville giftet deg med, ut ifra kriteriene utseende, kropp og personlighet?

2. Beskriv hvordan dama du helst vil hooke opp med for en fantastisk natt skal være, ut ifra kriteriene utseende, kropp og personlighet?

1. Hun vektlegger samme verdier som meg, og annerkjenner at kvinner og menn er forskjellige, men ikke mindre verdt av den grunn. Familieorientert. Ikke altfor mange partnere bak seg. Utseende har forsåvidt nok å si. Om jeg skulle valg fra øverste hylle, foretrekker jeg et feminint utseende.

2. Hyggelig og lattermild opptrinn, flørtende og inviterende oppførsel. Hun må ha et feminint utseende.

Anonymkode: a34f1...320

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

En mann som er mer opptatt av å telle antall tidligere sexpartnere hos en kvinne, istedet for å fokusere på om hun er snill, omsorgsfull, leken, gøyal, lojal, en god samtalepartner, en man trives i selskap med, en man kan være stille sammen med, at hun har noenlunde sammenfallende mål og ambisjoner.. Ja, en sånn mann bør vel absolutt alle kvinner styre unna. 

En mann som hadde spurt meg hvor mange jeg hadde ligget med hadde fått et kjapt takk og farvel. Det er ingen som har noe med det annet enn jeg. 

Takk gudskjelov for at jeg har en god mann, og ikke slike rasstappgutter som stikker seg frem med bodycountgnål. 

Anonymkode: c7c50...c1a

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvinne her.

Jeg undrer ofte over hvorfor menn vil ha «knulledukker» i senga, men ikke som kjæreste. Hvorfor tenker dere slik, hvorfor er ikke de deiligste damene i deres øyne kjærestemateriale?

Anonymkode: 5f70b...696

Det spørs vel hva du mener med knulledukke? I begge tilfeller setter jeg utseende høyt. For en ren seksuell relasjon så er det viktigste at hun tenner meg.

For en kjæreste så vil jeg at hun skal være snill og pålitelig og kunne føre en samtale. Egenskaper som er irrelevant hvis vi bare skulle utfolde oss i senga.

Anonymkode: 3c178...04a

AnonymBruker
Skrevet

Er body count hvor mange man har hatt sex med. Er 40 mye for kvinne 36?

Anonymkode: 7450a...cbc

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Lykke til! To av mine venninner har menn som lever lykkelig uvitende om deres utsvevende studietid. De har vel begge ligget med nærmere 50 menn, men begge har fortalt ektemennene sine at tallet er nærmere 3-4. 

Anonymkode: 5624b...4d9

Det finnes selvsagt menn som ikke bryr seg, og det finnes nok av menn som lar være å spørre fordi de skjønner svaret kan bli problematisk.
Om venninnene dine løy om antallet, så beviser det at de er inneforstått med at det har noe å si tross alt.

1 hour ago, AnonymBruker said:

Kvinne her.

Jeg undrer ofte over hvorfor menn vil ha «knulledukker» i senga, men ikke som kjæreste. Hvorfor tenker dere slik, hvorfor er ikke de deiligste damene i deres øyne kjærestemateriale?

Anonymkode: 5f70b...696

Antar du sikter til "Hore-Madonna"-syndromet, der forståelsen er at menn ønsker en kone som er ekstremt seksuelt utfoldende, men også dydig, med få eller ingen bak seg.
Jeg tror ikke noe på at menn på død og liv ønsker seg knulledukker med masse sexerfaring. De fleste menn foretrekker at kjæresten har lavere antall bak seg enn dem selv. Men de som flakser rundt, bryr seg mest om antallet hakk i sengestolpen, mindre om hvor flink hun er i senga, og ingenting om antallet hennes.

Skrevet

Ha ha, jeg trodde body count var en slags BMI. Dere er jammen en syk gjeng!!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det spørs vel hva du mener med knulledukke? I begge tilfeller setter jeg utseende høyt. For en ren seksuell relasjon så er det viktigste at hun tenner meg.

For en kjæreste så vil jeg at hun skal være snill og pålitelig og kunne føre en samtale. Egenskaper som er irrelevant hvis vi bare skulle utfolde oss i senga.

Anonymkode: 3c178...04a

Hvorfor vil man pule et menneske man ikke liker? Det er så sjukt 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg som kvinne kan følge mine egne tanker rundt potensielle kjærester og hvor mange de har ligget med før meg, men at det å ha ligget med få andre skulle være et utvelgelsekriterie som veier positivt for å velge seg koneemne, det håper jeg å få forklart nærmere.

Mine erfaringer er at de med få seksualpartnere ikke har erfaring nok til å skjønne hva jeg og de har ilag, og derfor suller de vekk mulighetene. De med veldig mange erfaringer, altså hundrevis, er jeg kjempeforsiktig med, da de er tilsvarende potensielt på etter sex og kan være vanskelig å bli kvitt.

Sex er ikke noen degenererende aktivitet. Det er bra med erfaring til å orientere seg godt i verden.

Anonymkode: b9f83...60f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg som kvinne kan følge mine egne tanker rundt potensielle kjærester og hvor mange de har ligget med før meg, men at det å ha ligget med få andre skulle være et utvelgelsekriterie som veier positivt for å velge seg koneemne, det håper jeg å få forklart nærmere.

Mine erfaringer er at de med få seksualpartnere ikke har erfaring nok til å skjønne hva jeg og de har ilag, og derfor suller de vekk mulighetene. De med veldig mange erfaringer, altså hundrevis, er jeg kjempeforsiktig med, da de er tilsvarende potensielt på etter sex og kan være vanskelig å bli kvitt.

Sex er ikke noen degenererende aktivitet. Det er bra med erfaring til å orientere seg godt i verden.

Anonymkode: b9f83...60f

Om noe, har det vel med evolusjon å gjøre. Det har sikkert like lite å si i våre dager som det å styre etter høyde og status. Men om de med mindre erfaring enn deg ikke strekker til, så er jo det en mulig årsak. I stedet for å lære sammen, så blir det ubalanse der den ene må prestere for at den andre skal få samme uttelling og ønske beholde han. Uansett så kan en person med bare èn partner gjennom mange år, kan ha like mye å by på som de med 50 forskjellige bak seg.

AnonymBruker
Skrevet

Generelt bryr jeg meg lite om bodycount, så lenge de er hygieniske og rekker å teste seg for stds før de er på nestemann…

For begge er det ønskelig med litt høyde, gjerne over 170 cm. Liker kurver, brede hofter og en god rumpe. Liker kvinner med litt ekstra heller enn for lite, gjerne litt på magen. Tatoveringer er et pluss, også er jeg svak for blondiner med brune øyne. Galgenhumor, ikke så høytidelig, spontan og utadvendt er gode egenskaper sammen med gode sosiale antenner og en avslappet væremåte når vi er sammen. 

Anonymkode: 66239...09d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hehe, enig 😄 Bodycount under ti i alle fall, ser for meg at under 5 er vanskelig.

Men lurer på hva som telles med? Jeg er usikker på hvor jeg havner 😄 To tidligere kjærester prøvde jeg å ha sex med, men de fikk den ikke inn da vi var litt for uerfarne 😅

Jeg får svare selv om jeg er dame da.

Ekteskap:

Høy og bredskuldret, normalt tiltrekkende ansikt, morsom og tilstedeværende. Typisk litt friskus uten å være så innmari atletisk, de som trener hele tiden kan bli litt kjedelige 😄

For en natt:

Her er jeg mer usikker, har ikke vært den som har ONS, men nå er jeg godt gift. Men tror jeg hadde sett etter en annen type menn. Kanskje mer tilbakeholden, forfattertypen? Flott og mørkt hår, gjerne brune øyne? En litt mystisk type 😁

Dame:

For ekteskap vil jeg velge den mystiske forfatter type onsen din 😊 Håper ikke dere har ons under vårt ekteskap 🧏‍♀️😅

For ons ser jeg kun for meg at det kan skje om jeg blir forført av en veldig kjekk og beskyttende mann utenfor alkoholiserte situsjoner, ser for meg at det må skje til fjells. Dette er en dagdrøm. Kommer sikkert til å ønske mer fra han etterpå, om ikke vi er for ulike på et vis som ikke ekskluderer at han er tiltrekkende for meg generelt. 

Anonymkode: 416ae...e3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...