AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #1 Skrevet 3. januar 2024 Damer kan også svare 😄 Men oppgi at du er dame. 😊 1. Beskriv drømmedama som du ville giftet deg med, ut ifra kriteriene utseende, kropp og personlighet? 2. Beskriv hvordan dama du helst vil hooke opp med for en fantastisk natt skal være, ut ifra kriteriene utseende, kropp og personlighet? Anonymkode: 3bc67...47b
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #2 Skrevet 3. januar 2024 Jeg svarer fra egne erfaringer. Når jeg var yngere var det vel litt hipp som happ hvordan jeg ville bli som voksen. (Eller, jeg vil tro mange følte det). Noe, jeg forsovidt godt kan forstå. Jeg, hadde ikke mye stabilitet, festet MYE, sleit psykisk og hadde mye å jobbe meg igjennom. Jeg fikk meg en stabil mann, som tydeligvis hadde "troa" hehe. Og, når jeg fikk et mye mer stabilt liv, fikk jeg også rom til å ta taki de tingen jeg hadde behov for å jobbe med. Nå, som jeg er i midten av 30åra, og det er vel omtrent ikke en mann jeg har møtt som ikke ser på meg som "koneemne". Jeg er positiv, jeg har energi jeg er leken og lett, samme som før. Men, nå har jeg stabilitet og psykisk har jeg "full kontroll". Menn, vil gjerne ha de sprudlende damene, som er sosiale etc, men de blir bekymret for å satse på en som er et "wild card". Eller det er veldig tydelig, at hun ikke har noe orden følelsesmessig eller generelt i livet. Da, blir man en man kan ha det fint med i en kort periode. Jeg er pen, så slik sett har det aldri vært mangel på menn/tilbud. Det, gjør det nok også skumlere om de tror de ikke kan stole på at en forblir lojal også. Dette tror jeg stemmer veldig godt. Ihvertfall stemmer dette for meg Anonymkode: d7c51...e12 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #3 Skrevet 3. januar 2024 1. lav bodycount (under 10) 2. bodycount spiller ingen rolle Anonymkode: aa393...206 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #4 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): 1. lav bodycount (under 10) 2. bodycount spiller ingen rolle Anonymkode: aa393...206 Ikke sant. Ingen oppegående menn, spør om bodycount. Så, da befinner du deg i den andre kategorien. Anonymkode: d7c51...e12 6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #5 Skrevet 3. januar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke sant. Ingen oppegående menn, spør om bodycount. Så, da befinner du deg i den andre kategorien. Anonymkode: d7c51...e12 Hehe, føler du deg truffet? Anonymkode: ccb59...177 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #6 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): 1. lav bodycount (under 10) 2. bodycount spiller ingen rolle Anonymkode: aa393...206 Lykke til! To av mine venninner har menn som lever lykkelig uvitende om deres utsvevende studietid. De har vel begge ligget med nærmere 50 menn, men begge har fortalt ektemennene sine at tallet er nærmere 3-4. Anonymkode: 5624b...4d9 6 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #7 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Damer kan også svare 😄 Men oppgi at du er dame. 😊 1. Beskriv drømmedama som du ville giftet deg med, ut ifra kriteriene utseende, kropp og personlighet? 2. Beskriv hvordan dama du helst vil hooke opp med for en fantastisk natt skal være, ut ifra kriteriene utseende, kropp og personlighet? Anonymkode: 3bc67...47b I begge tilfeller er hun nok 165 høy, 60kg, 75C. Langt hår og pene øyne. Hun jeg vil ha er omsorgsfull og empatisk og morsom. Hun for en natt kan gjerne være litt slankere og bad girl. Anonymkode: 3c178...04a 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #8 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Damer kan også svare 😄 Men oppgi at du er dame. 😊 1. Beskriv drømmedama som du ville giftet deg med, ut ifra kriteriene utseende, kropp og personlighet? 2. Beskriv hvordan dama du helst vil hooke opp med for en fantastisk natt skal være, ut ifra kriteriene utseende, kropp og personlighet? Anonymkode: 3bc67...47b 1. Snill og behagelig personlighet. Ikke kranglete. Godt humør. Utseende ikke så farlig så lenge hun har et pent smil og ikke veier 150 kilo. 2. Ingen personlighetskriterier. Hun kan gjerne være dumt som et brød og en heks. Her betyr utseende alt. Positivt om hun ser ut som en deilig knulledokke. Store pupper, fin rumpe, timeglassfigur og trutmunn. Anonymkode: 49db2...7b6 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #9 Skrevet 3. januar 2024 1: body count ville vært veldig viktig for meg. Max 5. Etter det hadde jeg følt det var ick. Det er mange grunner for dette er viktig. Respekt for seg selv er viktig. Svært få vil være med "village-bike'n" som alle har kjørt rundt. Utseendemessig ville jeg helst hatt noen som var naturlig vakker og ikke brukte mye sminke. Feminine trekk og tar vare på seg selv helse-messig. Respekt for seg selv, intelligent, flink til å kommunisere etc er gode personlighetstrekk. Gir peace of mind, ikke kaos hjemme. Det er veldig lett å se forskjell på wife-material og noen som aldri kommer til å ha de kvalitetene. Det å ha en "ho-fase" vil alltid gjemsøke en fra fortiden. 2: spiller vell ikke så mye rolle så lenge hun hadde vært frisk. Anonymkode: 97480...32e 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #10 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hehe, føler du deg truffet? Anonymkode: ccb59...177 Truffet nope! For jeg blir aldri stilt det spørsmålet. Vet du hvilket land vi befinner oss i ? Det finnes INGEN Norske pene damer over 25år som ikke har høyere body count enn 10 🙄 Såklart har jeg ligget med flere enn 10 menn i mitt liv 🙄 Anonymkode: d7c51...e12 3 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #11 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Truffet nope! For jeg blir aldri stilt det spørsmålet. Vet du hvilket land vi befinner oss i ? Det finnes INGEN Norske pene damer over 25år som ikke har høyere body count enn 10 🙄 Såklart har jeg ligget med flere enn 10 menn i mitt liv 🙄 Anonymkode: d7c51...e12 Det finnes MANGE kvinner over 25 i norge som ikke har så høy bodycount. Nesten ingen av mine venninner har det. Og de er normale hlet gjennomsnittlige kvinner som enten har vært i lange forhold eller ikke i forhold i det hele tatt Anonymkode: 5166d...c0c 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #12 Skrevet 3. januar 2024 7 minutter siden, AnonymBruker said: Truffet nope! For jeg blir aldri stilt det spørsmålet. Vet du hvilket land vi befinner oss i ? Det finnes INGEN Norske pene damer over 25år som ikke har høyere body count enn 10 🙄 Såklart har jeg ligget med flere enn 10 menn i mitt liv 🙄 Anonymkode: d7c51...e12 uhm... Jeg er i 30-årene og har 3 som count hvorav min ektemann er nr 3. Hadde alltid plenty av beilere, men jeg valgte å være nøye med hvem jeg spredde beina for Fult mulig å være vakker og attraktiv i Norge og ha mindre enn 10. Anonymkode: 97480...32e 3
Ebbeliten Skrevet 3. januar 2024 #13 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): 1: body count ville vært veldig viktig for meg. Max 5. Etter det hadde jeg følt det var ick. Det er mange grunner for dette er viktig. Respekt for seg selv er viktig. Svært få vil være med "village-bike'n" som alle har kjørt rundt. Utseendemessig ville jeg helst hatt noen som var naturlig vakker og ikke brukte mye sminke. Feminine trekk og tar vare på seg selv helse-messig. Respekt for seg selv, intelligent, flink til å kommunisere etc er gode personlighetstrekk. Gir peace of mind, ikke kaos hjemme. Det er veldig lett å se forskjell på wife-material og noen som aldri kommer til å ha de kvalitetene. Det å ha en "ho-fase" vil alltid gjemsøke en fra fortiden. 2: spiller vell ikke så mye rolle så lenge hun hadde vært frisk. Anonymkode: 97480...32e For meg ville et av de viktigste kriteriene vært at mannen ikke brukte fjortisspråk og at han hadde et rikt vokabular uten å måtte ty til engelske ord for å uttrykke én enkel setning. 6 1 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #14 Skrevet 3. januar 2024 Jeg sa pene damer... 🙄 Anonymkode: d7c51...e12 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #15 Skrevet 3. januar 2024 56 minutter siden, AnonymBruker said: 1: body count ville vært veldig viktig for meg. Max 5. Etter det hadde jeg følt det var ick. Det er mange grunner for dette er viktig. Respekt for seg selv er viktig. Svært få vil være med "village-bike'n" som alle har kjørt rundt. Utseendemessig ville jeg helst hatt noen som var naturlig vakker og ikke brukte mye sminke. Feminine trekk og tar vare på seg selv helse-messig. Respekt for seg selv, intelligent, flink til å kommunisere etc er gode personlighetstrekk. Gir peace of mind, ikke kaos hjemme. Det er veldig lett å se forskjell på wife-material og noen som aldri kommer til å ha de kvalitetene. Det å ha en "ho-fase" vil alltid gjemsøke en fra fortiden. 2: spiller vell ikke så mye rolle så lenge hun hadde vært frisk. Anonymkode: 97480...32e Jeg må bare skyte inn at dette er en av kriteriene mine for menn og. Jeg vil ikke ha en som har hatt seg med alle, men en som har respekt for seg selv, som velger sine partnere med omhu og det er noen som han føler at han har en god relasjon med. Det er veldig mange menn som prøver seg på alt med puls, alt som de kan få skal de ha seg med, og det er skikkelig avtennende. Anonymkode: 511a1...a46 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #16 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): 1. Snill og behagelig personlighet. Ikke kranglete. Godt humør. Utseende ikke så farlig så lenge hun har et pent smil og ikke veier 150 kilo. 2. Ingen personlighetskriterier. Hun kan gjerne være dumt som et brød og en heks. Her betyr utseende alt. Positivt om hun ser ut som en deilig knulledokke. Store pupper, fin rumpe, timeglassfigur og trutmunn. Anonymkode: 49db2...7b6 Kvinne her. Jeg undrer ofte over hvorfor menn vil ha «knulledukker» i senga, men ikke som kjæreste. Hvorfor tenker dere slik, hvorfor er ikke de deiligste damene i deres øyne kjærestemateriale? Anonymkode: 5f70b...696 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #17 Skrevet 3. januar 2024 18 minutter siden, AnonymBruker said: Truffet nope! For jeg blir aldri stilt det spørsmålet. Anonymkode: d7c51...e12 Jeg skal innrømme at jeg heller har aldri blitt stilt det spørsmålet, men man ser veldig fort hvilke verdier folk har på det området. Anonymkode: 511a1...a46
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #18 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kvinne her. Jeg undrer ofte over hvorfor menn vil ha «knulledukker» i senga, men ikke som kjæreste. Hvorfor tenker dere slik, hvorfor er ikke de deiligste damene i deres øyne kjærestemateriale? Anonymkode: 5f70b...696 Det er fordi de som er opphengt i slikt vil ha en selvoppofrende kone som tar det 3. skiftet uten mas, og ikke legger seg borti deres utenomekteskapelige sprell hvor de fortsatt får kose seg med knulledukkene på si. Anonymkode: 5bad2...5a9 6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #19 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg må bare skyte inn at dette er en av kriteriene mine for menn og. Jeg vil ikke ha en som har hatt seg med alle, men en som har respekt for seg selv, som velger sine partnere med omhu og det er noen som han føler at han har en god relasjon med. Det er veldig mange menn som prøver seg på alt med puls, alt som de kan få skal de ha seg med, og det er skikkelig avtennende. Anonymkode: 511a1...a46 Hehe, enig 😄 Bodycount under ti i alle fall, ser for meg at under 5 er vanskelig. Men lurer på hva som telles med? Jeg er usikker på hvor jeg havner 😄 To tidligere kjærester prøvde jeg å ha sex med, men de fikk den ikke inn da vi var litt for uerfarne 😅 Jeg får svare selv om jeg er dame da. Ekteskap: Høy og bredskuldret, normalt tiltrekkende ansikt, morsom og tilstedeværende. Typisk litt friskus uten å være så innmari atletisk, de som trener hele tiden kan bli litt kjedelige 😄 For en natt: Her er jeg mer usikker, har ikke vært den som har ONS, men nå er jeg godt gift. Men tror jeg hadde sett etter en annen type menn. Kanskje mer tilbakeholden, forfattertypen? Flott og mørkt hår, gjerne brune øyne? En litt mystisk type 😁 Anonymkode: 3bc67...47b 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #20 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skal innrømme at jeg heller har aldri blitt stilt det spørsmålet, men man ser veldig fort hvilke verdier folk har på det området. Anonymkode: 511a1...a46 Du kan ikke se det.nei. Men, når man først har sex, så kan man så absolutt merke forskjellen! Jeg kommer ikke til å velge en mann med lavt body count igjen. Vi blir for, forskjellige seksuelt. Like barn leker definitivt best 😊 Anonymkode: d7c51...e12 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå