AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #61 Del Skrevet 18. november 2024 Nei, bor i Storbritannia og er fortsatt en del XL Bullies her, og hender jeg møter dem uten munnkurv fordi eierne ikke bryr seg. Var en som knurret og trakk mot labradoren min nylig, og da kjente jeg at jeg har absolutt null å stille opp med om noe skulle skje, og det hadde nok ikke de to store mannfolkene med den hunden hatt heller. Eneste jeg kunne gjort, om jeg hadde rukket det, ville vært å slippe båndet og latt hunden min stikke av selv (så lenge det ikke er ved trafikkert bilvei), for hun har null interesse av å havne i konflikt. Anonymkode: 0714a...dc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #62 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Helt enig! Det er som regel illsinte små illsinte pelsdotter som skaper unødvendig stress. Og det er eierens feil. Selv om de er små så må de sosialiseres og trenes. Anonymkode: e09e5...391 Det er ikke min feil at min illsinte pelsdott er illsint. Han var verdens vennligste lille hund helt til han ble vettskremt som unghund av en løs «DEN ER KJEMPESNILL ALTSÅ VIL BARE HILSE» type hund på 40 kilo som kom stormende mot han da han såvidt veide 3 kilo. Det setter spor, og uansett hvor mye vi har sosialisert og trent i ettertid så bjeffer han illsint når store hunder kommer mot han. Ser uansett ikke hvorfor det er problemet, han skader ingen. Anonymkode: 46fe8...f61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #63 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Gjeterhunder.. border collies, schæfer etc. Verste sort. Siste rase jeg stoler på når det gjelder problemadferd. Anonymkode: 8f591...15b BC må ha jobb å gjøre hver eneste dag, ellers utvikler de lett problemadferd. Anonymkode: 03b66...008 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå