AnonymBruker Skrevet 2. januar #1 Del Skrevet 2. januar Hei! Jeg har akkurat fått beskjed om nytt mislykket forsøk og trenger litt oppmuntring, evt en realitetsorientering 😉 Har hatt 4 mislykkede innsett (alle i 2023): Runde 1: IVF, gonal F, 13 egg ut, 6 befruktet, 1 innsett dag 5 + en frys. Positiv test, men hadde allerede begynt å blø (kjemisk?) Innsett av frys noen mnd senere, negativt. Runde 2: ICSI, gonal F, 13 egg ut, 8 modne, 5 befruktet. Ble ringt etter for innsett på dag 3, da kun ett så ut til å klare seg. Negativt. Runde 3: ICSI, menopur, 10 egg ut, 6 modne, 5 befruktet. Innsett på dag 3 pga av juleferie, ingen frys. Er 38 år, uforklarlig infertil, vet ikke noe om verdier som mange her på forumet prater om da det aldri har vært nevnt av leger og ikke er å finne i journalnotat er o.l. Har hatt høye doser av gonal F og menopur, toppdose nå på siste runde. Noen som har vært i omtrent samme situasjon som har lykkes etter 3 offentlige runder? Tips tas imot med takk. Anonymkode: 59e7c...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #2 Del Skrevet 2. januar Hei! Jeg har ikke vært i samme situasjon som deg, men hadde innsett nå i desember som gav negativ test på nyttårsaften. Dette var med eggdonasjon, da jeg har fått beskjed om at min eggkvalitet er for lav, også for ivf med egne egg, Vi har to embryoer igjen på frys, hvis ikke ett av de sitter blir det ikke barn på oss på grunn av min alder. Det har kjentes greit så lenge forsøkene lå foran oss, men nå som et av embryoene er "brukt opp" har realiteten slått meg hardt. Det er ikke sikkert vi kommer til å lykkes. Jeg har altså ingen tips, men ville bare si all ære til deg for hva du har stått i i 2023 ❤️Jeg krysser alt jeg har for at dere lykkes i 2024! Anonymkode: 2bcca...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #3 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hei! Jeg har ikke vært i samme situasjon som deg, men hadde innsett nå i desember som gav negativ test på nyttårsaften. Dette var med eggdonasjon, da jeg har fått beskjed om at min eggkvalitet er for lav, også for ivf med egne egg, Vi har to embryoer igjen på frys, hvis ikke ett av de sitter blir det ikke barn på oss på grunn av min alder. Det har kjentes greit så lenge forsøkene lå foran oss, men nå som et av embryoene er "brukt opp" har realiteten slått meg hardt. Det er ikke sikkert vi kommer til å lykkes. Jeg har altså ingen tips, men ville bare si all ære til deg for hva du har stått i i 2023 ❤️Jeg krysser alt jeg har for at dere lykkes i 2024! Anonymkode: 2bcca...137 Tusen takk for gode ord, og masse lykke til til dere også! Heldigvis har jeg et godt liv, og prøver å fokusere på at jeg ikke er avhenging av å få barn for å leve lykkelig 🙂 Anonymkode: 59e7c...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4 Del Skrevet 10. januar Dytt 🙂 Anonymkode: 59e7c...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå