DelvisPresley Skrevet 1. januar #1 Del Skrevet 1. januar Her kan vi poste bilder av kjendiser som er lik hverandre- som om de skulle vært skilt ved fødselen. Jeg kan begynne med Bernt Hulsker (fotballspiller) og Eddie Marsan (skuespiller). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 1. januar Forfatter #2 Del Skrevet 1. januar Og så har vi Thure Riefenstein og Patrick Swayze (begge skuespillere) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. januar #3 Del Skrevet 2. januar Misha Collins og Kåre Conradi. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. januar #4 Del Skrevet 2. januar Axl Rose & Jan Eggum 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. januar #5 Del Skrevet 2. januar Dennis Boutsikaris og Chris Sarandon. Jeg trodde genuint at dette var Chris Sarandon når jeg så han på tv nå nettopp 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. januar #6 Del Skrevet 2. januar Cid skrev (Akkurat nå): Dennis Boutsikaris og Chris Sarandon. Jeg trodde genuint at dette var Chris Sarandon når jeg så han på tv nå nettopp 😅 Du har jaggu kjennskap til mange snålinger, kompis. Har ikke hørt om noen av disse før. Men jaggu var de like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. januar #7 Del Skrevet 2. januar KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Du har jaggu kjennskap til mange snålinger, kompis. Har ikke hørt om noen av disse før. Men jaggu var de like! Chris er mest kjent som stemmen til Jack Skellington. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. januar #8 Del Skrevet 2. januar Det er informativt, men ringer alikevel ingen bjeller. Jeg måtte google meg til "A night before Christmas"... og skjønte ingenting 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. januar #9 Del Skrevet 2. januar KnekkeBørre skrev (16 minutter siden): Det er informativt, men ringer alikevel ingen bjeller. Jeg måtte google meg til "A night before Christmas"... og skjønte ingenting 😂 En Tim Burton dukkefilm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 2. januar Forfatter #10 Del Skrevet 2. januar Cid skrev (6 timer siden): Dennis Boutsikaris og Chris Sarandon. Jeg trodde genuint at dette var Chris Sarandon når jeg så han på tv nå nettopp 😅 Det var ekstremt likt, både øyne, ansikt og hårlengde/farge! Bare sveisen som er annerledes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 2. januar Forfatter #11 Del Skrevet 2. januar Ashley Judd og Katherine Heigl (skuespillere). Nå er vel Heigl blond til vanlig, men de er like i ansikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. januar #12 Del Skrevet 2. januar DelvisPresley skrev (39 minutter siden): Ashley Judd og Katherine Heigl (skuespillere). Nå er vel Heigl blond til vanlig, men de er like i ansikt. Begge fine damer 😃 Men synd at karrieren til Heigl har vært så humpete, jeg synes hun er en bra skuespiller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 2. januar #13 Del Skrevet 2. januar Egyptisk skuespiller Zubaida Tharwat og Jennifer Lawrence. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 3. januar Forfatter #14 Del Skrevet 3. januar Zach Braff og Dax Shepard er ganske så like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 29. februar Forfatter #15 Del Skrevet 29. februar Paul Dano og Lionel Messi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. mai #16 Del Skrevet 8. mai Kongehusekspert Ole-Jørgen Schulsrud-Hansen og skuespiller Vebjørn Enger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå