Grüner Skrevet 18. februar 2024 #1461 Del Skrevet 18. februar 2024 Spitzy skrev (3 timer siden): Det er vel den jeg siterer som henger litt etter 😅 Ja, det er sant 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 18. februar 2024 #1462 Del Skrevet 18. februar 2024 Litt dårlig oppmøte på den Farmen-festen… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjollefyr Skrevet 18. februar 2024 #1463 Del Skrevet 18. februar 2024 Må bare si at det som skjedde akkurat nå, der de to finalistene sitter og fremsnakker hverandre. Helt fantastisk! 🤩 14 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 18. februar 2024 #1464 Del Skrevet 18. februar 2024 Spoiler Vel fortjent vinner: hardtarbeidende, ydmyk og empatisk! 16 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 18. februar 2024 #1465 Del Skrevet 18. februar 2024 5by5 skrev (52 minutter siden): Skjul innhold Når Bjørg og Sondre skal holde hver sin appell på hvorfor de bør vinne, og ender med å gi hverandre appell istedenfor… 🥹🥹🥹 Dette er feelgood-tv! ❤️ Helt enig- det var veldig fint! 🫶🏼 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 18. februar 2024 #1466 Del Skrevet 18. februar 2024 Så fine finalister, begge to er verdige vinnere ❤️ Syns det var en fin trio som sto igjen også, ikke ofte jeg kjenner at jeg heier på alle som står igjen. 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 18. februar 2024 #1467 Del Skrevet 18. februar 2024 Er det bare meg som egentlig ikke heier på Sander? Mulig fordi jeg fikk den Bahare, Emiliejengen litt opp i halsen. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 18. februar 2024 #1468 Del Skrevet 18. februar 2024 (endret) ... Endret 20. februar 2024 av Snipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 18. februar 2024 #1469 Del Skrevet 18. februar 2024 Flott finale 😊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 18. februar 2024 #1470 Del Skrevet 18. februar 2024 Gratulerer til vinneren🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. februar 2024 #1471 Del Skrevet 18. februar 2024 Gratulerer, Sondre! 🥳 Har heiet på han siden dag 1. Men alle finalistene var verdige, så hadde vært veldig fortjent om Björg eller Sander vant også. Spent på hvilke kjendiser som skal være med i neste års sesong. Håper Mayoo får komme på Torpet. Synd han var syk og måtte dra, han virket som en fin og morsom kar. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 18. februar 2024 #1472 Del Skrevet 18. februar 2024 Synd at ikke Bjørg vann. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 18. februar 2024 #1473 Del Skrevet 18. februar 2024 Veldig fornøyd med begge finalistene, spesielt fordi det var en særdeles god semifinale! Gratulerer til Sondre! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 18. februar 2024 #1474 Del Skrevet 18. februar 2024 (endret) Den beste vant jo! Men, jeg heiet på Bjørg i finalen og hadde håpt at Sander var vinneren. Sondre var best, så da er det fortjent! Sander var ikke så bra som de to andre, men vant premien min for årets mannlige Farmensjarmør. Endret 18. februar 2024 av Lawyam 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 18. februar 2024 #1475 Del Skrevet 18. februar 2024 Hurra for Sondre, makan til verdig vinner!!🙌 Men, det er et lite men her…for første gang var hele finalen og semifinalen blottet for praktiske oppgaver!! Skuffende! ingen snekring eller smiing, ingen melkeseparering eller noe.. Bare teori fra ende til annen, så sånn sett føyet det seg jo greit inn i rekka med resten av finaleoppgavene i år. Får håpe det var spesielle hensyn i år pga deltakerne, og ikke noen ny trend, for dette var tamme greier må jeg si🥱 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjollefyr Skrevet 18. februar 2024 #1476 Del Skrevet 18. februar 2024 Blekkulfina skrev (27 minutter siden): Hurra for Sondre, makan til verdig vinner!!🙌 Men, det er et lite men her…for første gang var hele finalen og semifinalen blottet for praktiske oppgaver!! Skuffende! ingen snekring eller smiing, ingen melkeseparering eller noe.. Bare teori fra ende til annen, så sånn sett føyet det seg jo greit inn i rekka med resten av finaleoppgavene i år. Får håpe det var spesielle hensyn i år pga deltakerne, og ikke noen ny trend, for dette var tamme greier må jeg si🥱 Joda. Men finaleoppgavene var nok satt før innspillingen begynt. Om Cato og Anne Cat. Stod i finalen ville det blitt temmelig kjipt med smiling eller snekring. De tok ihvertfall hensyn da de planla. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. februar 2024 #1477 Del Skrevet 19. februar 2024 Hurra! Gratulerer så mye til Sondre! To fantastiske finalister, aldri vært så fornøyd med finalistene før. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 19. februar 2024 #1478 Del Skrevet 19. februar 2024 Det har vel aldri skjedd før at de to mest verdige vinnerne i en sånn her cast kommer seg helt til finalen sammen!! Veldig fint å se at det går an ❤️ Men samtidig blandede følelser med å ha akkurat de to sammen i finalen. Både deilig å være 100% likegyldig over hvem som vinner fordi man liker begge, men samtidig tok det bort spenningen og engasjementet. Er noe ekstra gøy med å ha et par elsk + hat finalister Semifinalen var forresten veldig morsom ja! Men jeg reagerte litt på hvor skjev fordeling poengutdelingen på konkurransene var. Altså, man kunne få 8 poeng på kjøkkenet med oppskriften. Klarte man 6 av dem, så fikk man 6 poeng da... Mens i hønsegården var det kjempestrengt og lite poeng. Kun 1 poeng hvis man fant ALLE! Og der brukte man jo en god del tid også. Det burde vært slik at de fikk 1 poeng pr. egg de fant. Ellers 👏 til oppgaven. Mye morsommere enn smia og nøkkelen (eller melkespannholding) som de nesten alltid har. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 19. februar 2024 #1479 Del Skrevet 19. februar 2024 Veldig fortjent at Sondre vant 😊 Men i år hadde det vært hipp som happ om det var Bjørg, Sondre eller Sander som ble vinneren. Alle tre veldig verdige finalister. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamia1 Skrevet 19. februar 2024 #1480 Del Skrevet 19. februar 2024 Klink skrev (12 timer siden): Er det bare meg som egentlig ikke heier på Sander? Mulig fordi jeg fikk den Bahare, Emiliejengen litt opp i halsen. Neida, det er ikke bare deg 🙂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå