Gå til innhold

Farmen Kjendis 2024 - TV2 - Ingen spoiling

Ctrl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (5 minutter siden):

Jeg synes det har vært mye konflikter, spesielt i starten med Cris og Kat. 

Tenk om det var oss her, som hadde vært deltakere 😂😂😂 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (30 minutter siden):

Jeg synes det har vært mye konflikter, spesielt i starten med Cris og Kat. 

Jo, men etter at de dro ble det stille

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

drivhus skrev (3 minutter siden):

Jo, men etter at de dro ble det stille

Jeg er glad det ikke har vært så mye drama, det har det vært nok av for min del siste månedene i Farmen universet. Etter en sesong med Kathrine så tar jeg gjerne en rolig og koselig sesong. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyne skrev (23 minutter siden):

Tenk om det var oss her, som hadde vært deltakere 😂😂😂 

Cid og Øy.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Synes hun kan prøve å få solgt sigarettene på markedet da 😜

Lurer på om det faktisk hadde gått an 😅

Nei huff, jeg vil ikke se Unni med nikotinabstinens 🙈

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boetica skrev (34 minutter siden):

Nei huff, jeg vil ikke se Unni med nikotinabstinens 🙈

Det vil jeg 😁

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ble Unni storbonde igjen.  Det var bra det.  Så ett glimt av henne på reklamen der hun rider på hest iført kjole. Bra humor.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episoder:

Spoiler

I dag fikk spoleknappen kjørt seg. Jeg stoppet for å se hvordan Sirkus Li utspant seg, men det ble akkurat så lavpanna og barnslig som jeg trodde. Fytti så dritkjedelig, så spolingen fortsatte.

Mens oppbygging til sirkus, sirkuset og etterdønningene av sirkuset varte i 35 min, så var Torpet-finalen fort avsegstyrt. Virket som at det var om å gjøre å komme raskest igjennom finalen, så slet med å henge med. Men Dora tok etterhvert ledelsen, og vant. Bra for Dora, men synd for Egil som måtte dra hjem. Tror Egil kunne vært en berikelse i finaleuka.

Dorthe klarer seg bare sånn midt på treet. Konkurransene virker så udramatisk med henne som programleder. Et kompliment til henne som menneske, men kritikk til henne som programleder. Hun overlever, men virker malplassert for konseptet.

Unni velger Dora som førstekjempe. Som alltid må Torpet-vinneren i tvekamp. Det letteste valget å ta, og ikke særlig konkurransebasert. Men så virker det som at Unni er mer på Farmen for å vise seg fram, og ikke for å vinne. Dora tok imot beskjeden mesterlig. Blir spennende å se hvem hun velger. Hun er nok ikke redd for en skikkelig kamp, så det kan bli hvem som helst. Bortsett fra Bjørg da.

Dora reagerer på at Unnis latmannsoppførsel går urørt. Unni er attpåtil ærlig om latskapen. Så det er pussig at Unni har fått lov til å behandle Farmen som et ferieopphold og få surfe helt til finalen uten motstand. Ikke blir hun konfrontert og ikke havner hun i tvekamper. Tvert om, så blir hun brygget som dronning og belønnet med respekt, godt humør og latter, samt får krone oppholdet med hele to storbondeuker.
Det er ganske latterlig når storbønder og kjemper ellers er snar med å velge ut folk som irriterer og/eller bidrar lite. Men ikke Unni. Hun er visst fredet for alt og alle. Skal dog sies at det hadde blitt knallartig å se henne i en hinderløype, men det blir det typisk nok sikkert ikke noe av i år. 

Ellers er jeg spent på hvordan Farmen skal rigge finaleuken med Cato der inne. Skal enkelte deltakere hensynstas så mye at det går på bekostning av hva andre er god på? Det forundrer meg ikke, og det blir ikke riktig, synes jeg.

Endret av Ctrl
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg syns sirkuset ble kjempebra altså!! Jeg har sett noen sesonger før med Farmen, der de har lagd teater, forestillinger osv. og det har vært kjempedårlig 🙈 Men dette var jo faktisk bra. Hjelper helt klart på å ha folk som kan synge, slå hjul osv. med. Men de sukkerspinnene altså 🤣 veldig rart hvis mentor godkjenner dem. Så mer ut som kjærlighet på pinne...

Utrolig jevn Torpet-finale! Selv om kunnskap er kjedelig, så ble det jo spennende. Men synd at Egil tapte :( skulle gjerne hatt han med i finaleuka. Lurer på om Unni faktisk hadde valgt Egil om det ble han som ble Torpet-vinneren 🤔

Så da gjenstår det å se hvem Dora velger som andrekjempe! Kan bli hvem som helst føler jeg. Bortsett fra Björg ;)

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var gøy da Unni ikke kom seg ned av hesten 😅

Ivar var så søt i leopard-dressen sin 😍

Synd at Egil røyk ut, søren og 😒 Han er så herlig!

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unni er en kul dame på mange måter, men det er ingen tvil om at hun er den av deltakerne som har hatt den mest behagelige reisen fram til finaleuka.

Hun er den eneste som har blitt valgt til storbonde to ganger, hun har begge ganger hatt solide hjelpere som tar det meste av Unnis ansvar.  Den eneste skyldige i at hun ikke fikk kniv første gang, var hun selv.  Hun har også hatt de "enkleste" førstekjempevalgene, da det begge ganger har kommet en ny deltaker inn, en som det er selvfølgelig å velge. Og - hun har til og med fått lov til å ta med ekstraluksus (røyk) inn på Farmen.

Jeg har absolutt null tro på at hun vinner, da.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (2 timer siden):

Dagens episoder:

Skjul innhold

I dag fikk spoleknappen kjørt seg. Jeg stoppet for å se hvordan Sirkus Li utspant seg, men det ble akkurat så lavpanna og barnslig som jeg trodde. Fytti så dritkjedelig, så spolingen fortsatte.

Mens oppbygging til sirkus, sirkuset og etterdønningene av sirkuset varte i 35 min, så var Torpet-finalen fort avsegstyrt. Virket som at det var om å gjøre å komme raskest igjennom finalen, så slet med å henge med. Men Dora tok etterhvert ledelsen, og vant. Bra for Dora, men synd for Egil som måtte dra hjem. Tror Egil kunne vært en berikelse i finaleuka.

Dorthe klarer seg bare sånn midt på treet. Konkurransene virker så udramatisk med henne som programleder. Et kompliment til henne som menneske, men kritikk til henne som programleder. Hun overlever, men virker malplassert for konseptet.

Unni velger Dora som førstekjempe. Som alltid må Torpet-vinneren i tvekamp. Det letteste valget å ta, og ikke særlig konkurransebasert. Men så virker det som at Unni er mer på Farmen for å vise seg fram, og ikke for å vinne. Dora tok imot beskjeden mesterlig. Blir spennende å se hvem hun velger. Hun er nok ikke redd for en skikkelig kamp, så det kan bli hvem som helst. Bortsett fra Bjørg da.

Dora reagerer på at Unnis latmannsoppførsel går urørt. Unni er attpåtil ærlig om latskapen. Så det er pussig at Unni har fått lov til å behandle Farmen som et ferieopphold og få surfe helt til finalen uten motstand. Ikke blir hun konfrontert og ikke havner hun i tvekamper. Tvert om, så blir hun brygget som dronning og belønnet med respekt, godt humør og latter, samt får krone oppholdet med hele to storbondeuker.
Det er ganske latterlig når storbønder og kjemper ellers er snar med å velge ut folk som irriterer og/eller bidrar lite. Men ikke Unni. Hun er visst fredet for alt og alle. Skal dog sies at det hadde blitt knallartig å se henne i en hinderløype, men det blir det typisk nok sikkert ikke noe av i år. 

Ellers er jeg spent på hvordan Farmen skal rigge finaleuken med Cato der inne. Skal enkelte deltakere hensynstas så mye at det går på bekostning av hva andre er god på? Det forundrer meg ikke, og det blir ikke riktig, synes jeg.

I finaleuka er det typisk hinderløype, kokkekonkurranse, kunnskapskonkurranse osv og der stiller Cato likt med de andre. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De greiene som ungene fikk da de kom til sirkuset; skulle det virkelig være sukkerspinn??? For det er jo absolutt IKKE sånn???! Det der var jo hard karamell på pinne, eller noe sånt.....

Ellers må jeg si det er ganske fascinerende å se at INGEN tør å si noe til Unni om måten hun er på! Blir spennende om Dora tør å si noe!

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan jentene hadde reagert dersom guttene hadde foreslått at en av jentene skulle være «verdens deiligste» dame innsmurt i spenefett og iført bikini på sirkuset. 

• Liker 27
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Ella1 said:

Lurer på hvordan jentene hadde reagert dersom guttene hadde foreslått at en av jentene skulle være «verdens deiligste» dame innsmurt i spenefett og iført bikini på sirkuset. 

Da hadde det blitt ramaskrik....ikke bare inne på gården, men i media også. Dobbelmoralen lenge leve.

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sissy33 skrev (9 timer siden):

Unni er en kul dame på mange måter, men det er ingen tvil om at hun er den av deltakerne som har hatt den mest behagelige reisen fram til finaleuka.

Hun er den eneste som har blitt valgt til storbonde to ganger, hun har begge ganger hatt solide hjelpere som tar det meste av Unnis ansvar.  Den eneste skyldige i at hun ikke fikk kniv første gang, var hun selv.  Hun har også hatt de "enkleste" førstekjempevalgene, da det begge ganger har kommet en ny deltaker inn, en som det er selvfølgelig å velge. Og - hun har til og med fått lov til å ta med ekstraluksus (røyk) inn på Farmen.

Jeg har absolutt null tro på at hun vinner, da.

Ja, hun har blitt båret frem som ei dronning hele veien. Hun slipper unna med alt. Er jo ren flaks for henne at farmen-historiens mest konfliktskye deltakere er med samtidig som henne.

Ella1 skrev (8 timer siden):

Veldig enig!

Det hadde blitt oppstandelse (også i media) hvis f.eks Emilie hadde følt seg presset til å stå å spille deilig i bikini foran et publikum. Sondre følte det som ubehagelig, men det ble ikke respektert. Heldigvis kom Egil til unnsetning 👍

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...