Gå til innhold

Farmen Kjendis 2024 - TV2 - Ingen spoiling

Ctrl

Anbefalte innlegg

Cid skrev (3 minutter siden):

Hvem håper dere er årets utfordrere? Jeg håper det er Ola Conny og Solveig Kloppen. 

Atle Antonsen og Durek

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (1 minutt siden):

Får reptiler være med da? 🧐

Men tenk så gøy DET hadde vært da. Durek må tømme utedoen og koke blodpølse 😂

Endret av Boetica
  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (1 minutt siden):

Men tenk så gøy DET hadde vært da. Durek må tømme utedoen og koke blodpølse 😂

Han hadde sikkert malt et bilde av kongeparet og hengt det ovenfor dassen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Han hadde sikkert malt et bilde av kongeparet og hengt det ovenfor dassen. 

Hadde prøvd å late som han var prins, ja. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 time siden):

Hvem håper dere er årets utfordrere? Jeg håper det er Ola Conny og Solveig Kloppen. 

Jeg håper på prinsesse Ingrid Aleksandra og Rocco Hansen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvi Normalbakken skrev (10 minutter siden):

Jeg håper på prinsesse Ingrid Aleksandra og Rocco Hansen. 

Artig blanding 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Artig blanding 😂

Eller hva med Anette Hoff, Tom A. Haug og Håvard Bakke? 🐿️🐿️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Eller hva med Anette Hoff, Tom A. Haug og Håvard Bakke? 🐿️🐿️

Eller Olav Thon og Jenny Huse 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerKommerMummi skrev (5 minutter siden):

Anne Kat er kul hun, men frisøren hennes burde bytte yrke 🙈

Hva tenker du? Har ikke sett noe rart jeg. 

Gøy casting med A-K. Hun tåler mindre bullshit nå som hun er eldre og det kler Hun.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for persondebatt, personangrep, avsporing og svar til slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Anne Kat fremstår skikkelig redelig og god. Som når hun i dag gjør et poeng av å rose handlinger, og ikke utseende. Tror hele samfunnet hadde hatt godt av å bli flinkere på det. 

• Liker 30
  • Hjerte 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan synet til Anne-Kat er? Av og til virker det som hun ser helt OK,mens andre ganger så ser hun ingenting. Hvordan er det egentlig noe sån fungerer? Min mormor hadde en synsskade som gjorde at hun hadde en svart "flekk" midt i synsfeltet. Var visst ikke dritsvær,men var sjenerende nok til at hun måtte slutte å kjøre bil. Det ble ref. til at man så igjennom et lite hull eller noe sån. Blir det som å se gjennom et nøkkelhull liksom? Er bare nysgjerrig.

Ellers håper jeg på Skrellex som utfordrer. I det minste få han inn på Torpet med Alex.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fant80 skrev (Akkurat nå):

Noen som vet hvordan synet til Anne-Kat er? Av og til virker det som hun ser helt OK,mens andre ganger så ser hun ingenting. Hvordan er det egentlig noe sån fungerer? Min mormor hadde en synsskade som gjorde at hun hadde en svart "flekk" midt i synsfeltet. Var visst ikke dritsvær,men var sjenerende nok til at hun måtte slutte å kjøre bil. Det ble ref. til at man så igjennom et lite hull eller noe sån. Blir det som å se gjennom et nøkkelhull liksom? Er bare nysgjerrig.

Ellers håper jeg på Skrellex som utfordrer. I det minste få han inn på Torpet med Alex.

Høres ut som netthinneløsning det mormoren din hadde ?? Håper Anne - Kat forteller litt mer om grunnen til hun ser så dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (Akkurat nå):

Høres ut som netthinneløsning det mormoren din hadde ?? Håper Anne - Kat forteller litt mer om grunnen til hun ser så dårlig. 

Det har stått en del om det i media. Hun har en progredierende øyesykdom som kan føre til blindhet. Retinitis pigmentosa. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (1 time siden):

Hun fortalte litt om det i presentasjonsvideoen. Der fikk vi også se et «bilde» av hvor mye ( el lite da) hun ser. Hun ser vel egentlig bare en «runding» rett frem, ikke noe sidesyn eller opp og ned. Var derfor hun var så redd for å tråkke på kattungene. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...