Gå til innhold

Farmen Kjendis 2024 - TV2 - Ingen spoiling

Ctrl

Anbefalte innlegg

Spitzy skrev (1 minutt siden):

Vi er nok ulike der. Jeg synes farmen blir kjedelig når det blir sånn koseprogram. Det er det nok av på tv som det er. 

Jeg synes det er greit med en blanding, for mye av bare det ene blir for mye av der gode for min del (som i høstens Farmen)

Jeg ser ikke på andre realityserier enn Farmen så om det er mye kosing i andre realityserier bryr jeg meg ikke noe om :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LivLaga skrev (1 minutt siden):

Tipper det er fordi de er lei av konflikter og dårlig stemning. Unni er åpenbart en fraværende leder, men skal man være realistisk så er det lite sannsynlig at man får endret på henne uansett. Så de holder vel tett og venter tålmodig til uken hennes er over 😅

Irriterende at hun får penger til markedet uansett da.. skjønte ikke den filosofien med å spare de to kronene eller hva det var. De vil jo bli færre folk der inne for hver uke, og trengernpengene til maten mer nå enn neste uke. 

Skjønte heller ikke hvorfor de skulle spare de 2 kronene. 
jeg synes ikke det er irriterende at hun får penger til markedet , så sant hun ikke kjøper skoleboller til seg selv for alle pengene eller noe. Ingen grunn til og ikke la henne få kniv heller, neppe en sterk konkurrent. Nå har ikke jeg rukket og se dagens episode ennå, så om det kommer noen tilbakemeldinger i førstekjempevalget kan vel skje. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er greit med en blanding, for mye av bare det ene blir for mye av der gode for min del (som i høstens Farmen)

Jeg ser ikke på andre realityserier enn Farmen så om det er mye kosing i andre realityserier bryr jeg meg ikke noe om :)

Jeg skrev andre tv programmer , ikke andre reality programmer. Jeg ser på mye reality, men om det blir kjedelig stopper jeg. Det er deltakerne og utviklingen i spillet som gjør et slikt program. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spitzy skrev (Akkurat nå):

Jeg skrev andre tv programmer , ikke andre reality programmer. Jeg ser på mye reality, men om det blir kjedelig stopper jeg. Det er deltakerne og utviklingen i spillet som gjør et slikt program. 

Ser egentlig ikke på programmer heller :P ser Farmen og Kjendis versjonen hehe.

Jeg synes Farmen Kjendis er bra hittil. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere innrømmer å ha tatt med seg ting inn på Farmen som var ikke var lov, og Emilie innrømmer å ha jukset. Da med å gå over grensene til et hus for å få tak i en desiliter sukker og en spiseskje salt. Ikke bra, men ikke rare greiene sett opp mot historisk juksing på Farmen og at Emilie stjal disse småsakene til fellesskapet.

https://www.nettavisen.no/kjendis/farmen-kjendis-emilie-innrommer-juks-ble-ikke-fanget-opp-av-tv-2/s/5-95-1586960

Emilie og Unni kommer i klinsj når Unni nok en gang overtar kjøkkenet. Unni har hatt en svært arrogant holdning ovenfor de som laget mat når Unni ikke gadd å bidra med noe som helst, og har utvist en overkjørende personlighet som særlig gikk inn på Emilie. Karakterklinsj de lux. 

Føler sympati for Emilie, for Unni er nok ikke en dame jeg ville tålt sånn uten videre heller.

https://www.tv2.no/underholdning/farmen-kjendis/grat-og-kjente-pa-vonde-folelser-folte-meg-kuet/16360275/

Det sagt, så kan det være like greit at Unni tok kjøkkenet. For hun evner jo ikke å bidra på noe annet, og Emilie på sin side er et rivjern som ser ut til å mestre det hun blir satt til, uansett om det er smiing, snekring, jobb i åker eller hogst av trær. 
Men må ærlig talt si at jeg hadde hatt større appetitt på mat servert av Emilie enn Unni, selv om det bare er byggrøt. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jytte skrev (Akkurat nå):

Elsker den nye storbonden. og forsto hvprfor Anne Kath dro. 

Øhh... er du en uke etter oss andre, tro? 😅

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 timer siden):

Håper ikke det skjer med en gang da, kan bli for mye av det gode. 

Enig. Jeg synes ikke det er underholdende når menneskelig lavmål spilles ut, og enkelte utsettes for verbal vold. Det er andre underholdende ting med farmen - at de strever med ukesoppdrag, at dyra gjør rare ting, at vi får historier fra livet deres osv. Og at noen er litt rare. Jeg synes blant andre Unni er fascinerende annerledes og håper hun ikke ryker. Alle trenger ikke være A4 flinkiser. Det kan være en blanding. Men grensa går ved ond adferd. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episoder:

Spoiler

Svenskene inntok gården, og det ble spisekonkurranse av Unnis ekle tårta. Måtte le godt når Sander brakk seg. :D 
Sikkert artig for deltakerne med sang og dans, men ikke akkurat kjempegod underholdning.

Unni har visst blitt imponert over hvilken arbeidskraft hun har som storbonde. 🥴 Ja, jøss, må være under dyna isåfall.

Slakt. Noen klarer ikke se på, noen griner og noen bryr seg ikke. Som alle andre år.

Unni stod opp og tok det enkleste valget med å velge Kristin som førstekjempe, før hun gikk å la seg igjen. 

Cato deler smuler fra sin innholdsrike livshistorie, på godt og vondt. Synd at Cristian ikke var der og hørte på, kanskje han hadde fått litt perspektiver på hva livserfaring egentlig er.

Bedagelige forhold der inne denne uka. Mye sosing rundt, det er iallfall det produksjonen fokuserer på, som igjen ender med episoder som tidvis er trøttende.

Endret av Ctrl
  • Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette var en koselig og morsom episode! (minus slakten) Syns oppriktig det er kjekt å se på når det er god stemning mellom deltagerne. Man trenger ikke konflikter for å lage god tv etter min mening. Og det er uansett gjerne mer spennende med konflikter som evt oppstår selv om alle har en god tone, fremfor barnslige konflikter basert på «tantrums» (les: Christian).

Emilie, Emma, Kristin og Bahare som plukker blomster for å legge under puta - der alle lager fine buketter, mens Bahare bare moser blomstene sammen i håndflaten 😂 Kjenner meg så igjen, praktisk men ikke pyntelig 😄

• Liker 13
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bahare og Ivar er så fine hver for seg, men ikke minst sammen. Er skikkelig fint å se de to kose seg. 😍

5by5 skrev (56 minutter siden):

Emilie, Emma, Kristin og Bahare som plukker blomster for å legge under puta

Drømmen var at Bahare våknet og sa "jeg drømte om Ctrl og Ivar i natt, jeg 🥰". 

Da hadde jeg blitt så forfjamset at jeg hadde blitt helt Aune Sand og gått ut i hagen og slikket på et tre. 😂

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diktet Unni skrev til Emma idag er fader meg det mest positive bidraget fra den dama der hittil i sesongen! Det var nydelig! Men skjønner ikke at de andre bare nikker og smiler til henne og synes det er helt greit som hun holder på og late seg i senga fra morgen til kveld. 

Ellers er denne sesongen ganske sløv må jeg si, de suller rundt med noen hatter og blomsterkranser og har vel ikke bygget så mye som et lite kaninbur engang.

Det mest krevende arbeidet til nå er fellingen og barkingen av de trærne, men det pleier jo vanligvis bare å være første del av oppdraget - ikke selve oppdraget liksom. Savner noen flere store sterke karer der inne, og litt mer ordentlige byggeprosjekter hvor de virkelig må stå på litt. Dette blir for puslete rett og slett. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er realityjunkie og ser på mye rart, men ah, så mye høyere jeg setter det UTEN "kjendiser"! Vendela som kravler over bom, Nitter og Anne ma som skal være friluftsfolk, Christian med tyrkiatenner og sovemaske som skal være bonde, alt for å puste glør i dalende karriere, og ekstremt lav terskel for å trekke seg. Det ER noe annet med normal casting. Folk som VIL. Farmen kjendis begynner å bli utrolig kjedelig, kjappe løsninger, og den kosepraten til Dorte...når hun stikker innom, og som hverken kommenterer avskjeder eller hendelser? Alt bærer preg av lavbudsjett og at interesse fra produksjon daler. Veldig.Kanskje på tide å gi seg når alt de får , som ikke gir opp etter en uke er influensere?

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (1 time siden):

Cato virker som en ordentlig fin person 😊

Liker egentlig alle, spesielt Sander, tror jeg. Så han i Forræder og syntes han var litt teit der, så tenkte litt 'neeei' da jeg så han skulle være med, men han er jo favoritt hos meg nå. Alle de andre virker å være fine mennesker, men Unni er litt 'not my cup of tea' kjenner jeg, men noe dramaturgi må vi vel ha der inne nå som de som laget litt tv-øyeblikk så hun bør vel få bli litt til for at jeg ikke skal bruke programmet som sovemedisin. Til og med Kristin, som jeg ikke har mislikt, men som pleier høres litt mye i program hun har deltatt har jo unngått å irritere meg. Kanskje et lite tilløp til irritasjon ved Bjørg. Hun tirrer meg litt med å være så altfor søt og sukker, men det begynner å komme frem at hun også kan ha et hint av salt/surt, så hun kan komme til å lage litt mer 'show' etterhvert kanskje. Hvem Kristin stemmer ut er jeg usikker på, men kanskje Emma eller Bjørg? Jeg har så liten tro på at noen velger Cato. Hvem tror dere?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5by5 skrev (12 timer siden):

Emilie, Emma, Kristin og Bahare som plukker blomster for å legge under puta - der alle lager fine buketter, mens Bahare bare moser blomstene sammen i håndflaten 😂 Kjenner meg så igjen, praktisk men ikke pyntelig 😄

De andre er jo influensere, så det er kanskje forskjellen 😅

Måtte google Bahare nå fordi jeg visste ikke hva hun var kjent for utenom forholdet til Per Sandberg, men det er jo Bahare Letnes og ikke Viken. 😅🙈

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...