Gå til innhold

Farmen Kjendis 2024 - TV2 - Ingen spoiling

Ctrl

Anbefalte innlegg

Veldig trist at Mayoo ikke ble bedre og måtte trekke seg :( Hadde håpet på å se mer av han, han virker som en fin og og morsom fyr. Men jeg forstår ham godt, må være jævlig å ligge der og være så dårlig og ikke ha tilgang på vannklosett engang. Håper han blir med på Torpet neste år.

Spent på hvem som blir 1. kjempe i morgen. Spent på om noen tør si fra til Unni om lederstilen hennes også. Folk må jo bli drittlei en storbonde som bare ligger og drar seg hele dagen. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, jukkapalme said:

Veldig trist at Mayoo ikke ble bedre og måtte trekke seg :( Hadde håpet på å se mer av han, han virker som en fin og og morsom fyr. Men jeg forstår ham godt, må være jævlig å ligge der og være så dårlig og ikke ha tilgang på vannklosett engang. Håper han blir med på Torpet neste år.

Spent på hvem som blir 1. kjempe i morgen. Spent på om noen tør si fra til Unni om lederstilen hennes også. Folk må jo bli drittlei en storbonde som bare ligger og drar seg hele dagen. 

Hun er virkelig noe for seg selv 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nusket skrev (5 minutter siden):

Hun er virkelig noe for seg selv 🙈

Haha, ja 😂 merkelig dame. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jukkapalme said:

Haha, ja 😂 merkelig dame. 

Jeg er veldig glad for at Kristin har kommet inn, for hu er det litt krutt i 🥳

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (3 timer siden):

Angående Mayoo: salmonella er matforgiftning, det smitter ikke med vanlig kontakt. 

De visste ikke at det var salmonella mens han var på gården, så for den saks  skyld kunne de like gjerne tenkt det var omgangssyke. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på tirsdags episoden nå, når de nevner at 5 høner skal slaktes så tenker jeg at jeg håper det var 5 av de som mobbet den andre hønen 😈

Artig å se Unni bli forelsket i Gotmar 😅 Gotmar Askeland.

Kjekt å høre at Unni legger merke til alt Cato gjør og verdsetter det :)

Men hun er faderen meg lat da 😝

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (6 timer siden):

De tør sikkert etter førstekjempe valget 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Mye mulig jeg legger for mye i det, men så på bildet som ligger ute på Nettavisen ifb med "jukse" artikkelen. Der ser man alle bortsett fra Bahare og Cato. Kan det være de som havner i kamp denne uken?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (6 minutter siden):
  Skjul innhold

Mye mulig jeg legger for mye i det, men så på bildet som ligger ute på Nettavisen ifb med "jukse" artikkelen. Der ser man alle bortsett fra Bahare og Cato. Kan det være de som havner i kamp denne uken?

Spoiler

Tviler på at Unni velger noen av de da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der morgenseansen til Bjørg og Unni 😂 Snakk om å være på hver sin planet! 

Lo også godt da Cato spurte Bjørg om ikke de kan vente med de takknemlighets-greiene til etter frokost 😂 Bjørg er sånn husmorvisdom ala carpe diem, live love laugh på steroider 😂 Liker henne veldig godt da 😊😊

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor de ikke reagerer på oppførselen/latskapen til Unni. Liker de henne så godt, eller tør de ikke å strekke henne opp?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Djungelvrål skrev (5 minutter siden):

Unni gjør jo ingenting.  Lurer på hvorfor hun meldte seg på. 

Penger og oppmerksomhet? 

gjengen som er igjen er litt konfliktsky og veldig snille. Det sitter nok langt inne å konfrontere Unni. Pluss at den som gjør det kan regne med å bli førstekjempe?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Djungelvrål said:

Unni gjør jo ingenting.  Lurer på hvorfor hun meldte seg på. 

Hun ble nok "headhuntet" 🙈 Penger og litt "fame" etter å ha vært i glemselen en stund, har nok lokket henne.

Men, enig....hun gjør nada niks. #lat

Endret av Mollebolle
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 timer siden):

Ser på tirsdags episoden nå, når de nevner at 5 høner skal slaktes så tenker jeg at jeg håper det var 5 av de som mobbet den andre hønen 😈

Artig å se Unni bli forelsket i Gotmar 😅 Gotmar Askeland.

Kjekt å høre at Unni legger merke til alt Cato gjør og verdsetter det :)

Men hun er faderen meg lat da 😝

Haha karma til hønene liksom 😆

Enig i at det er fint å se at Unni ser alt Cato gjør, som mange kanskje ikke legger merke til da det ikke angår ukensoppdraget, men likefullt må det gjøres. 

Men JA, Unni er lat som få, minner meg om Erlend Elias som måtte hvile hele tiden og gadd ikke å løfte en finger. Unni fortjener ikke finalekniv, men samtidig forstår jeg at de andre vil ha mer mat. Håper at det snart blir en konfrontasjon. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nusket skrev (12 timer siden):

Jeg er veldig glad for at Kristin har kommet inn, for hu er det litt krutt i 🥳

Nå har jo de 3 som lagde liv blitt borte, så da fant en utfordrer med krutt. Hun lager nok litt rabalder ja. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spitzy skrev (14 minutter siden):

Nå har jo de 3 som lagde liv blitt borte, så da fant en utfordrer med krutt. Hun lager nok litt rabalder ja. 

Håper ikke det skjer med en gang da, kan bli for mye av det gode. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (2 timer siden):

Skjønner ikke hvorfor de ikke reagerer på oppførselen/latskapen til Unni. Liker de henne så godt, eller tør de ikke å strekke henne opp?

Tipper det er fordi de er lei av konflikter og dårlig stemning. Unni er åpenbart en fraværende leder, men skal man være realistisk så er det lite sannsynlig at man får endret på henne uansett. Så de holder vel tett og venter tålmodig til uken hennes er over 😅

Irriterende at hun får penger til markedet uansett da.. skjønte ikke den filosofien med å spare de to kronene eller hva det var. De vil jo bli færre folk der inne for hver uke, og trengernpengene til maten mer nå enn neste uke. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 minutter siden):

Håper ikke det skjer med en gang da, kan bli for mye av det gode. 

Vi er nok ulike der. Jeg synes farmen blir kjedelig når det blir sånn koseprogram. Det er det nok av på tv som det er. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...