Perine Skrevet 13. februar 2024 #1221 Del Skrevet 13. februar 2024 5by5 skrev (1 time siden): Skjul innhold Hestesko-konkurransen var spennende arrangert! Litt teit at man hadde mulighet til å slå hverandres hestesko ut, men sånn er det vel alltid i slike konkurranser. Men kjipt for Cato som var den eneste som fikk sin hestesko helt inntil pinnen, men så blir han dyttet vekk 😆 Tøft gjort av Bahare å trosse vannskrekken sin! Hun trengte det lille ekstra pushet for å droppe båten, så der syns jeg Dorthe gjorde en god jobb som programleder. Nervepirrende å se Cato i hinderløypa! Å falle i vannet når man ikke har armer er skummelt nok i seg selv. Men i tillegg har han jo ikke mulighet til å ta seg for og beskytte hodet, og det var skummelt å se han falle igjen og igjen rett ved tømmerstokker og planker. Men fy faen for en innsats! Unni velger å svømme over, noe som er greit nok. Men det hadde vært mye mer underholdende for oss om hun prøvde seg på hinderløypa, eller i det minste prøvde seg på å ro - det kunne blitt morsomt. Og unnskyld meg.. I hinderløypa var det om å gjøre å være raskest OG ha flest riktige svar. Sander og Sondre går videre på tid, og Cato var den tredje raskeste. Så går Unni videre på flest riktige svar, mens Cato og Bahare står likt med ett riktig svar hver. Men Cato var mye raskere i løypa enn Bahare - da burde jo den siste finaleplassen gått til han på tid? Men så må de likevel gjennom et «utslagsspørsmål»? Det syns jeg ble veldig feil..! Spoiler Det er mulig at tiden på hinderløypa bare var tellende for de to beste, og at kunnskapsdelen var det eneste som skulle regnes med for de 3 som var igjen. Dette burde vi fått vite. Eller så var det opplyst, men at vi ikke oppfattet det da vi så episoden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 13. februar 2024 #1222 Del Skrevet 13. februar 2024 Øyne skrev (35 minutter siden): Skjul innhold Det er mulig at tiden på hinderløypa bare var tellende for de to beste, og at kunnskapsdelen var det eneste som skulle regnes med for de 3 som var igjen. Dette burde vi fått vite. Eller så var det opplyst, men at vi ikke oppfattet det da vi så episoden. Spoiler Ja det må ha vært noe sånt. Mulig deltakerne fikk vite mer detaljerte regler enn vi fikk se også. Tror heller ikke vi fikk vite hvor mange riktige svar Sondre og Sander hadde? Virket som de gikk rett videre kun på tid. Og det er jo greit nok, men da syns jeg tiden burde veie inn også for de to som sto likt på kunnskapen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 13. februar 2024 #1223 Del Skrevet 13. februar 2024 Galen King skrev (15 timer siden): Det verste er når de slipper unna med det. At ingen tør å si ifra og bare tenker når vedkommende skal formane så er det bare å holde munn. Har dessverre skjedd i flere sesonger. Ja det er så utrolig uforløsende!! Får nesten høyt blodtrykk av å se på! 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 13. februar 2024 #1224 Del Skrevet 13. februar 2024 Øyne skrev (50 minutter siden): Vis skjult innhold Det er mulig at tiden på hinderløypa bare var tellende for de to beste, og at kunnskapsdelen var det eneste som skulle regnes med for de 3 som var igjen. Dette burde vi fått vite. Eller så var det opplyst, men at vi ikke oppfattet det da vi så episoden. Spoiler Jeg mener da de sa det i episoden? At de to med raskest tid gikk videre og de to med best resultat i kunnskap gikk videre? 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 13. februar 2024 #1225 Del Skrevet 13. februar 2024 Må innrømme at jeg ikke skjønte noe av det Cato sa i plenum på andrekjempevalget i forbindelse med Unni og Bjørgs "konflikt". Hvem holdt han egentlig med?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 13. februar 2024 #1226 Del Skrevet 13. februar 2024 LivLaga skrev (20 minutter siden): Må innrømme at jeg ikke skjønte noe av det Cato sa i plenum på andrekjempevalget i forbindelse med Unni og Bjørgs "konflikt". Hvem holdt han egentlig med?? Begge. Han støtta Unni mtp arbeid, at man har ulike forutsetninger både fysisk og mtp alder, og at han bare hadde antatt at alle var inneforstått med det. Samtidig sa han at personangrep var over grensa for ham, altså støtte til Bjørg. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 13. februar 2024 #1227 Del Skrevet 13. februar 2024 5by5 skrev (33 minutter siden): Skjul innhold Ja det må ha vært noe sånt. Mulig deltakerne fikk vite mer detaljerte regler enn vi fikk se også. Tror heller ikke vi fikk vite hvor mange riktige svar Sondre og Sander hadde? Virket som de gikk rett videre kun på tid. Og det er jo greit nok, men da syns jeg tiden burde veie inn også for de to som sto likt på kunnskapen. Spoiler Det ble informert om. 2 beste på tid og 2 beste på kunnskap. Derfor Sander ga beng i oppgavene og bare satsa på tiden. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 13. februar 2024 #1228 Del Skrevet 13. februar 2024 Cookiesandcream skrev (25 minutter siden): Skjul innhold Jeg mener da de sa det i episoden? At de to med raskest tid gikk videre og de to med best resultat i kunnskap gikk videre? Spoiler Det gjorde de helt sikkert. Noen ganger får jeg ikke med meg alle detaljene 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 13. februar 2024 #1229 Del Skrevet 13. februar 2024 Spoiler Ja… Emilie er drittsur fordi venninnen hennes ikke kom tilbake! At Unni kom videre tenker jeg var ufortjent, men så syns jeg Emilie kan roe med litt så det fryder meg! 25 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. februar 2024 #1230 Del Skrevet 13. februar 2024 (endret) Hakkespetten skrev (6 timer siden): Jeg synes Dorthe er en behagelig programleder, liker henne faktisk. Og hver sesong av farmen kjendis er det alltid en kjendis som man i utgangspunktet synes er ok som ender opp med å gjøre en dårligere figur enn forventet. Denne sesongen er det Emilie, jeg har fått et helt annet inntrykk av henne. Kjøper ikke den uskyldige, ordentlige, hyggelige fasaden lengre etter det her. Med meg så er det Unni. Endret 13. februar 2024 av Cid 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 13. februar 2024 #1231 Del Skrevet 13. februar 2024 LivLaga skrev (2 timer siden): Må innrømme at jeg ikke skjønte noe av det Cato sa i plenum på andrekjempevalget i forbindelse med Unni og Bjørgs "konflikt". Hvem holdt han egentlig med?? Begge. Jeg tror han ble overrasket over reaksjonen på Unni, og muligens sammenlignet hennes begrensninger med sine. Altså at folk har ulik alder, utgangspunkt og tempo. Han har jo følt seg litt utenfor fordi han ikke kan bidra med alt, mulig han ser at Unni også har begrensinger og ikke kan bidra overalt. Samtidig støttet han jo ikke personangrepet. Tror han ble litt satt ut av det som skjedde fra begges sider, og sånn sett gikk til forsvar for begge. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 13. februar 2024 #1232 Del Skrevet 13. februar 2024 Ninaen skrev (2 timer siden): Skjul innhold Det ble informert om. 2 beste på tid og 2 beste på kunnskap. Derfor Sander ga beng i oppgavene og bare satsa på tiden. Spoiler Ja det fikk jeg med meg. Men når de da var to som stod likt på kunnskapen, og en av de var raskest på tid, da syns jeg det burde veie for at den personen går videre. Men det er nå bare min mening da, ikke jeg som bestemmer reglene dessverre 😆 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 13. februar 2024 #1233 Del Skrevet 13. februar 2024 Klink skrev (1 time siden): Skjul innhold Ja… Emilie er drittsur fordi venninnen hennes ikke kom tilbake! At Unni kom videre tenker jeg var ufortjent, men så syns jeg Emilie kan roe med litt så det fryder meg! Spoiler Enig! Det der var bare barnslig og umodent og ufint. Nå er hun i finaleuken, hun deltok i øvelsen etter gjeldende regler, at Bahare går ut er faktisk ikke Unni sitt ansvar. Det får være måte på uhøflighet. Jeg skjønner at det har vært irritasjon mtp innsats osv under ukesoppdrag, men mener også at Emilie har lite perspektiv på Unni sin situasjon, og her var det jo ikke konkret Unni som slo ut Bahare en gang. Å bli lei seg fordi venninna er ute er helt greit altså, men ja… 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. februar 2024 #1234 Del Skrevet 13. februar 2024 Kathrina skrev (19 timer siden): Farmen hadde vært kjedelig uten Unni😊 Hadde vært verre uten Sander eller Bahare. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 13. februar 2024 Forfatter #1235 Del Skrevet 13. februar 2024 Dagens episode: Spoiler Hesteskokasting. Bjørg vinner runde 1, og Emilie vinner runde 2 (godt hjulpet av Bahare og Sondre), og er videre. Forsåvidt en spennende konkurranse. Litt lettvint kanskje, men greit nok. Hinderløype. Det ble hinderløype, men dessverre med en båt som alternativ. Så gleden av å se Unni i en hinderløype ble vi snytt for. 2 videre basert på kunnskap, og 2 videre basert på tid. Den dårligste på kunnskap ryker. Bahare og Cato tok løypa, men gikk for kunnskap. Sporty av Bahare med vannskrekk og Cato uten armer! Diva Unni gikk for å svømme over og for kunnskap. Mens Sander og Sondre gikk for tid. De to gikk såklart videre da. Unni flest riktige på kunnskap og ble med videre. Cato og Bahare måtte ut i utslagsspørsmål, og den vant Cato. Æsj, møkkaepisode! Alt styret bare for å se at flotte Bahare måtte reise hjem Håper vi får se mer til Bahare i ett eller annet show snart. Forræder eller Torpet neste år. Det bør gjøres mer plass til mennesker som Bahare og mindre plass til mennesker som Cristian innenfor reality- og konkurransesjangeren. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 13. februar 2024 #1236 Del Skrevet 13. februar 2024 5by5 skrev (3 timer siden): Skjul innhold Ja det fikk jeg med meg. Men når de da var to som stod likt på kunnskapen, og en av de var raskest på tid, da syns jeg det burde veie for at den personen går videre. Men det er nå bare min mening da, ikke jeg som bestemmer reglene dessverre 😆 Spoiler Den som var raskest på tid var jo Cato og han gikk videre uansett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 13. februar 2024 #1237 Del Skrevet 13. februar 2024 Klink skrev (24 minutter siden): Vis skjult innhold Den som var raskest på tid var jo Cato og han gikk videre uansett. Spoiler Ja han gjorde jo det heldigvis. Men det var kun på flaks, siden verken han eller Bahare hadde riktig svar på utslagsspørsmålet. Jeg mener at når det stod likt på kunnskap etter hinderløypen, så burde tiden i løypen avgjort, og ikke tilfeldige ekstraspørsmål som de andre slapp å prøve seg på engang. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 13. februar 2024 #1238 Del Skrevet 13. februar 2024 5by5 skrev (29 minutter siden): Skjul innhold Ja han gjorde jo det heldigvis. Men det var kun på flaks, siden verken han eller Bahare hadde riktig svar på utslagsspørsmålet. Jeg mener at når det stod likt på kunnskap etter hinderløypen, så burde tiden i løypen avgjort, og ikke tilfeldige ekstraspørsmål som de andre slapp å prøve seg på engang. Spoiler Det er jeg egentlig veldig enig i. Syns Cato fortjente å gå videre siden han kasta jo egentlig nærmest i den første konkurransen. Selv om det er en del av gamet å få hesteskoen slått bort også! Så egentlig er det vel bare at jeg gjerne vil se han videre. 😆 Om Emilie og Unni så er jo Emilie delvis litt skyld i at hun er der enda. Hun valgte jo Cato i stedet for henne som førstekjempe. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mother Dirt Skrevet 13. februar 2024 #1239 Del Skrevet 13. februar 2024 Ninaen skrev (5 timer siden): Skjul innhold Enig! Det der var bare barnslig og umodent og ufint. Nå er hun i finaleuken, hun deltok i øvelsen etter gjeldende regler, at Bahare går ut er faktisk ikke Unni sitt ansvar. Det får være måte på uhøflighet. Jeg skjønner at det har vært irritasjon mtp innsats osv under ukesoppdrag, men mener også at Emilie har lite perspektiv på Unni sin situasjon, og her var det jo ikke konkret Unni som slo ut Bahare en gang. Å bli lei seg fordi venninna er ute er helt greit altså, men ja… Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 13. februar 2024 #1240 Del Skrevet 13. februar 2024 Jeg synes det var gøy med Unni jeg Emilie gir et helt annet inntrykk nå enn hun gjorde i kompani L. Skuffet. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå