Gå til innhold

Farmen Kjendis 2024 - TV2 - Ingen spoiling

Ctrl

Anbefalte innlegg

5by5 skrev (2 timer siden):

Ja det håper jeg også. Hvem er igjen som ikke har vært i tvekamp? Vet Unni og Sondre ikke har vært. Hvem flere?

Sander og Bjørg 

Endret av Grüner
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette står i programoversikten om søndagens episode.

Den avslører vel ikke noe, men legger den i spoiler. 

Spoiler

Etter en intens uke går det hett for seg under valg av andrekjempe, og valget byr på mange reaksjoner.

Førstekjempen sliter med dårlig samvittighet, men ser ut til å møte forståelse. 

Blir spennende. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker sjokolade skrev (1 time siden):

Dette står i programoversikten om søndagens episode.

Den avslører vel ikke noe, men legger den i spoiler. 

Skjul innhold

Etter en intens uke går det hett for seg under valg av andrekjempe, og valget byr på mange reaksjoner.

Førstekjempen sliter med dårlig samvittighet, men ser ut til å møte forståelse. 

Blir spennende. 

Spoiler

Off, håper ikke det blir Cato igjen 🙄

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ab_naturals skrev (19 minutter siden):
  Skjul innhold

Spoiler

Det var min første tanke når jeg leste det. Håper ikke det jeg heller.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker sjokolade skrev (3 timer siden):
  Skjul innhold

Det var min første tanke når jeg leste det. Håper ikke det jeg heller.

Spoiler

Samme tenkte jeg. Bjørg og Dora snakket jo om det. 

Spennende blir det ihvertfall!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ab_naturals skrev (4 timer siden):
  Vis skjult innhold

Spoiler

Kan også være Sondre siden han blir sett på som den sterkeste konkurrenten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lin skrev (1 time siden):

Men altså.. disse trusene i utedoen?? 😳😳

Jeg stusset også på de… Litt ubehagelig, men prøvde å tenke på mulige årsaker (uggent uansett da😣🙈🥹)… 

Mine teorier:

1. Noen har vært uheldige… Altså mtp. dobesøk eller at mensen kom brått på (?)… Har iallefall lest at en del blir dårlige i magen der inne… Kombinert med dårlig hygiene og uviss søppelhåndtering så kanskje…? Jeg vet ikke… 

2. Trusen har vært så velbrukt/skitten at det … var det mest … eh … logiske(?) å gjøre der og da(?)…

Men, kanskje ekstra rart at det var flere da… 

Også litt rart, for de fleste vet vel at utedoen skal tømmes på et tidspunkt? Vil jo tro det kan være muligheter for at en del av de kan kjenne igjen/vite hvem sine truser det var til og med, som man skulle tro kanskje gjorde det mindre aktuelt å kaste de der egentlig… Men, vet ikke hvordan det er med avfallshåndtering der da. 

Lol. Kan ikke tro at jeg engang skriver dette.

Noen andre som fikk noen tanker/teorier/har lest noe om det eller noe? 🤔😅

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (1 time siden):

Tenkte med en gang at det måtte være Emma 😅😄

Cid skrev (39 minutter siden):

Om hva?

Tipper trusene i do.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne det vært gamle truser, altså før deltakerne ankom? Vet man at utedoet ble tømt og shinet før innspillingen gikk i gang?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angående truse-gate: jeg tipper noen har hatt menstruasjon og ikke har syntes det fristet å stå og skrubbe blodig truse under vannpumpa. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forundrer meg ikke at trusene i do har blitt plantet der av produksjonen, bare for å lage noe de tror er "god TV". 

Kamerateamet ville garantert være tilstede under do-tømmingen, så hvorfor ikke bare legge til et moment som skapte litt ekstra reaksjoner? 

For det er rart at deltakerne kaster flere truser i en utedo de vet kommer til å tømmes av deltakerne selv mens det filmes. 

Hadde jeg hatt et uhell i en boxer så hadde jeg iallfall ikke kastet den i do der den tilslutt hadde blitt eksponert, men gått i stillhet og gravd den ned i skogen! 

Jaja. Litt koseprat om truser i utedo på en fredag er ikke å forakte ;) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den seansen med Dronning Unni som ikke kommer seg av hesten må jo være årets TV-øyeblikk 😂😂 De ungene må jo ha blitt lettere traumatisert 😅 Elsker at hun tar seg selv så lite høytidelig og har så avslappet og sunt forhold til kroppen sin da 🙂

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Turkis Sau skrev (44 minutter siden):

Jeg er ikke noe fan av Dorthe som programleder. Føler hun snakker "ned" til folk.

Savner Mads Hansen. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (58 minutter siden):

Jeg er ikke noe fan av Dorthe som programleder. Føler hun snakker "ned" til folk.

Jeg må si meg helt enig.

Jeg skrev i en tråd for lang tid siden at jeg ikke likte DS som deltaker, da hun var svært tam, konfliktsky og i tillegg heiet hun frem "småjentene" som hun kalte de som strengt talt var kvinner på 27 år pluss, og hun var svært negativ til sin meddeltakar Shabana Rehman som jeg personlig mente ikke gjorde noe annet galt enn å ikke være Dorthes type menneske. Derfor fatter jeg ikke hvorfor Dorthe er programleder, hun var en svært svak deltaker.

Endret av K_mb
  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...