5by5 Skrevet 8. februar 2024 #1101 Del Skrevet 8. februar 2024 Det plager meg at Dorthe uttaler Dora som «Dåååra» 😂 Jeg har alltid uttalt det på samme måte som «Nora», og la merke til at også Bjørg gjør det. Syns ellers Dora tok førstekjempevalget på en flott måte! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 8. februar 2024 #1102 Del Skrevet 8. februar 2024 Sissy33 skrev (10 timer siden): Unni er en kul dame på mange måter, men det er ingen tvil om at hun er den av deltakerne som har hatt den mest behagelige reisen fram til finaleuka. Hun er den eneste som har blitt valgt til storbonde to ganger, hun har begge ganger hatt solide hjelpere som tar det meste av Unnis ansvar. Den eneste skyldige i at hun ikke fikk kniv første gang, var hun selv. Hun har også hatt de "enkleste" førstekjempevalgene, da det begge ganger har kommet en ny deltaker inn, en som det er selvfølgelig å velge. Og - hun har til og med fått lov til å ta med ekstraluksus (røyk) inn på Farmen. Jeg har absolutt null tro på at hun vinner, da. Helt enig 😄 Cookie123 skrev (9 timer siden): De greiene som ungene fikk da de kom til sirkuset; skulle det virkelig være sukkerspinn??? For det er jo absolutt IKKE sånn???! Det der var jo hard karamell på pinne, eller noe sånt..... Ellers må jeg si det er ganske fascinerende å se at INGEN tør å si noe til Unni om måten hun er på! Blir spennende om Dora tør å si noe! Jeg hadde aldri rørt dette «sukkerspinnet» 😂 Ja, folk er utrolig forsiktig med Unni! Emilie sa jo til og med til Unni at hun var litt redd for å snakke til henne, noe som overrasket Unni. Det må være noe med framtoningen hennes som skremmer folk litt, rett og slett? 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar 2024 #1103 Del Skrevet 8. februar 2024 Håper hun velger en som ikke har vært i tvekamp enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 8. februar 2024 #1104 Del Skrevet 8. februar 2024 5 minutter siden, Cid said: Håper hun velger en som ikke har vært i tvekamp enda. Jeg tror nok Emilie fort kan bli andrekjempe, samme med Cato. Bahare kanskje....Sondre og Sander tror jeg er trygge. Bjørg blir naturligvis nok, ikke vurdert. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 8. februar 2024 #1105 Del Skrevet 8. februar 2024 Cid skrev (10 minutter siden): Håper hun velger en som ikke har vært i tvekamp enda. Ja det håper jeg også. Hvem er igjen som ikke har vært i tvekamp? Vet Unni og Sondre ikke har vært. Hvem flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar 2024 #1106 Del Skrevet 8. februar 2024 Mollebolle skrev (3 minutter siden): Jeg tror nok Emilie fort kan bli andrekjempe, samme med Cato. Bahare kanskje....Sondre og Sander tror jeg er trygge. Bjørg blir naturligvis nok, ikke vurdert. Håper ikke på Cato. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar 2024 #1107 Del Skrevet 8. februar 2024 (endret) 5by5 skrev (Akkurat nå): Ja det håper jeg også. Hvem er igjen som ikke har vært i tvekamp? Vet Unni og Sondre ikke har vært. Hvem flere? Sander og Bjørg? Endret 8. februar 2024 av Cid 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 8. februar 2024 #1108 Del Skrevet 8. februar 2024 (endret) Cid skrev (8 minutter siden): Sander og Bjørg? Hmm. Hun kan ikke velge Unni, og kommer helt sikkert ikke til å velge søsteren sin. Og både Sander og Sondre er jo veldig godt likt og jobber bra. Men siden det er rett før finaleuke, så kan det vel bli hvem som helst! Emilie og Cato har jo nylig vært i kamp, så håper de slipper hvertfall. Endret 8. februar 2024 av 5by5 Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar 2024 #1109 Del Skrevet 8. februar 2024 5by5 skrev (2 minutter siden): Hmm. Hun kan ikke velge Unni, og kommer helt sikkert ikke til å velge søsteren sin. Og både Sander og Sondre er jo veldig godt likt og jobber bra. Men siden det er rett før finaleuke, så kan det vel bli hvem som helst! Emilie og Cato har jo nylig vært i kamp, så håper de slipper hvertfall. Jeg tror hun kan komme til å velge Bjørg fordi de snakket om at det hadde vært artig å kjempe mot hverandre og at Dora hater å tape mot lillesøster 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 8. februar 2024 #1110 Del Skrevet 8. februar 2024 Cid skrev (6 minutter siden): Jeg tror hun kan komme til å velge Bjørg fordi de snakket om at det hadde vært artig å kjempe mot hverandre og at Dora hater å tape mot lillesøster 😅 Reagerte også på dette. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det, jeg hater og tape mot lillesøsteren min i quiz og jatzy ( det skjer heldigvis så og si aldri 😅 ), men jeg ville jo aldri ha valgt henne som andrekjempe i farmen. Samtidig, det kan være et enkelt valg for dora om Bjørg melder seg frivillig. Jeg vil tro det er mer stas og slå storesøster i selveste finalen så ville tenke det er mer naturlig og hjelpe hverandre dit, men man vet jo aldri. Håper hun velger Emilie eller Cato. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 8. februar 2024 #1111 Del Skrevet 8. februar 2024 Cid skrev (11 minutter siden): Jeg tror hun kan komme til å velge Bjørg fordi de snakket om at det hadde vært artig å kjempe mot hverandre og at Dora hater å tape mot lillesøster 😅 Det hadde faktisk vært artig å se en kamp mellom søstrene! Og det kommer ikke til å bli dårlig steming av det, kun latter og fjolling. Jeg er en av de som faktisk liker å se Farmen når det er god stemning, så nå håper jeg hun velger Bjørg 😃 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar 2024 #1112 Del Skrevet 8. februar 2024 Spitzy skrev (5 minutter siden): Reagerte også på dette. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det, jeg hater og tape mot lillesøsteren min i quiz og jatzy ( det skjer heldigvis så og si aldri 😅 ), men jeg ville jo aldri ha valgt henne som andrekjempe i farmen. Samtidig, det kan være et enkelt valg for dora om Bjørg melder seg frivillig. Jeg vil tro det er mer stas og slå storesøster i selveste finalen så ville tenke det er mer naturlig og hjelpe hverandre dit, men man vet jo aldri. Håper hun velger Emilie eller Cato. Blir litt som når jegertvillingene møtte hverandre i tvekamp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 8. februar 2024 #1113 Del Skrevet 8. februar 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Blir litt som når jegertvillingene møtte hverandre i tvekamp. Ja nettopp, men tror du ikke de hadde spart kampen til finalen ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar 2024 #1114 Del Skrevet 8. februar 2024 Spitzy skrev (1 minutt siden): Ja nettopp, men tror du ikke de hadde spart kampen til finalen ? Usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 8. februar 2024 #1115 Del Skrevet 8. februar 2024 28 minutter siden, Cid said: Jeg tror hun kan komme til å velge Bjørg fordi de snakket om at det hadde vært artig å kjempe mot hverandre og at Dora hater å tape mot lillesøster 😅 Med tanke på at Dora hadde planer om å tape med vilje mot Egil, så skal du ikke se bort fra at hun kan velge Bjørg. Dora skulle gifte seg to uker etter Farmen og det kan godt være at hun tar det med i regningen. Mtp at premien i år ikke er til odel å eie, så er det ikke noe å hale sånn sett med å evt. vinne hele greia. Tror du kan være inne på noe 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar 2024 #1116 Del Skrevet 8. februar 2024 Mollebolle skrev (8 minutter siden): Med tanke på at Dora hadde planer om å tape med vilje mot Egil, så skal du ikke se bort fra at hun kan velge Bjørg. Dora skulle gifte seg to uker etter Farmen og det kan godt være at hun tar det med i regningen. Mtp at premien i år ikke er til odel å eie, så er det ikke noe å hale sånn sett med å evt. vinne hele greia. Tror du kan være inne på noe 😊 Tror ikke de vet om premien da, Egil virket ganske gira på å vinne en bil 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 8. februar 2024 #1117 Del Skrevet 8. februar 2024 Mollebolle skrev (26 minutter siden): Med tanke på at Dora hadde planer om å tape med vilje mot Egil, så skal du ikke se bort fra at hun kan velge Bjørg. Dora skulle gifte seg to uker etter Farmen og det kan godt være at hun tar det med i regningen. Mtp at premien i år ikke er til odel å eie, så er det ikke noe å hale sånn sett med å evt. vinne hele greia. Tror du kan være inne på noe 😊 Godt poeng! Og tror uansett ikke verken Bjørg eller Dora har behov for premien, leste nettopp på Tv2.no at de er de to kjendisene med høyest inntekt av alle på Farmen i år 😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar 2024 #1118 Del Skrevet 8. februar 2024 5by5 skrev (Akkurat nå): Godt poeng! Og tror uansett ikke verken Bjørg eller Dora har behov for premien, leste nettopp på Tv2.no at de er de to kjendisene med høyest inntekt av alle på Farmen i år 😆 Blir en fin bursdagsgave til noen heller da 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. februar 2024 #1119 Del Skrevet 8. februar 2024 Cid skrev (1 time siden): Jeg tror hun kan komme til å velge Bjørg fordi de snakket om at det hadde vært artig å kjempe mot hverandre og at Dors hater å tape mot lillesøster 😅 Jeg tolket det der som typisk produksjonssnakk... at de har blitt bedt om å snakke om det, for å øke spenningen. Ofte er jo ikke førstekjempevalget spennende fordi alle egentlig vet hvem som kommer til å bli valgt. Men at alle må nevnes i sync likevel så det ikke blir så opplagt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 8. februar 2024 #1120 Del Skrevet 8. februar 2024 5by5 skrev (3 timer siden): Det plager meg at Dorthe uttaler Dora som «Dåååra» 😂 Jeg har alltid uttalt det på samme måte som «Nora», og la merke til at også Bjørg gjør det. Syns ellers Dora tok førstekjempevalget på en flott måte! Jeg og hang meg opp i det 🤣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå