Amatariel Skrevet 6. februar 2024 #1061 Del Skrevet 6. februar 2024 Spoiler Må si jeg ble skuffet over Emma og storbondevalget hennes Hadde virkelig håpet hun hadde valgt en av de to som ikke hadde vært storbonde enda - Sondre eller Cato. Men men... Skikkelig kleint å se Unni flørte med Gotmar og at han var så lettpåvirkelig til å bli flørtet med 🙈 Ukesoppdraget virker gøy, men skulle ønske Gotmar sa: "og den dassen, det er det bare storbonden som kan tømme" Trist med enda en deltaker som trekker seg, men ettersom jeg heier på Egil eller Dora så var det jo en bra situasjon sånn sett. Irritert på nettavisene da! Kan man ikke få lese nyheter en gang den dagen Farmen skal gå?? -Bam- plutselig er det et bilde av Torpet-deltakerne i avisen med teksten Deltaker trekker seg - røpevarsel. Altså, bare det er noen trekker seg syns jeg er ganske spoiler i seg selv! Jeg vil ikke vite det før jeg ser det på TV 😣 Flott med ekstra arbeidskraft på dette oppdraget, selv om det virker som de hadde kontroll egentlig. Men tenkte i mitt stille sinn at kanskje maten vil bli et problem! De var jo så fornøyd på søndag med penger i lomma, handle på markedet og tanken om at vi er jo enda færre munner å mette nå. Kan hende de angrer på å ha kjøpt den dritdyre kringla når det plutselig ble enda flere folk å fôre. Jeg tror Unni velger enten Dora som førstekjempe (hvis det er lov?) eller Emilie. Tror Emilie er den som har irritert henne mest, og i tillegg er en stor konkurrent... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. februar 2024 #1062 Del Skrevet 6. februar 2024 Amatariel skrev (4 minutter siden): Skjul innhold Må si jeg ble skuffet over Emma og storbondevalget hennes Hadde virkelig håpet hun hadde valgt en av de to som ikke hadde vært storbonde enda - Sondre eller Cato. Men men... Skikkelig kleint å se Unni flørte med Gotmar og at han var så lettpåvirkelig til å bli flørtet med 🙈 Ukesoppdraget virker gøy, men skulle ønske Gotmar sa: "og den dassen, det er det bare storbonden som kan tømme" Trist med enda en deltaker som trekker seg, men ettersom jeg heier på Egil eller Dora så var det jo en bra situasjon sånn sett. Irritert på nettavisene da! Kan man ikke få lese nyheter en gang den dagen Farmen skal gå?? -Bam- plutselig er det et bilde av Torpet-deltakerne i avisen med teksten Deltaker trekker seg - røpevarsel. Altså, bare det er noen trekker seg syns jeg er ganske spoiler i seg selv! Jeg vil ikke vite det før jeg ser det på TV 😣 Flott med ekstra arbeidskraft på dette oppdraget, selv om det virker som de hadde kontroll egentlig. Men tenkte i mitt stille sinn at kanskje maten vil bli et problem! De var jo så fornøyd på søndag med penger i lomma, handle på markedet og tanken om at vi er jo enda færre munner å mette nå. Kan hende de angrer på å ha kjøpt den dritdyre kringla når det plutselig ble enda flere folk å fôre. Jeg tror Unni velger enten Dora som førstekjempe (hvis det er lov?) eller Emilie. Tror Emilie er den som har irritert henne mest, og i tillegg er en stor konkurrent... Spoiler Tror ikke Torpet finalen er før etter førstekjempe valget, Bjørg sa de skulle være der i flere dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 6. februar 2024 #1063 Del Skrevet 6. februar 2024 Ctrl skrev (3 timer siden): Dagens episode: Skjul innhold Jeg skjønner at Emma kom godt overens med Unni, men synes hun kunne latt Sondre prøve seg som storbonde, og at Sondre valgte Cato som har følt på utenforskap og som ikke har vært på loftet som hjelper. Det hadde vært fint. Men istedenfor ble det enda en latmannsuke med primadonnaen på storbondeloftet. Gjesp. Godt gjort at Gotmar klarte å holde seg seriøs når Unni snakket om snurrebass. Gotmar er for øvrig et utrolig originalt og kult navn. Gotmar! En kan ikke bli annet enn en legende med dèt navnet! Fullskala sirkus på Li Gård denne uken. Var ikke måte på arrangement. Torpet-gjengen sjekker inn. Dora, Egil og Vebjørn. Vebjørn og Cato finner tonen. De er jevngamle og har en slags reflektert tone over ting, så det er synd for Catos del at Vebjørn måtte forlate som følge av private årsaker. Jeg liker Dora, men Egil er en helt egen type. Full av energi, humor og sprell som bjudar på. Rett og slett herlig å se på. Så jeg håper han vinner Torpet-finalen i neste episode, hvis det ikke blir slik at begge får bli. Men det er vel usannsynlig siden det vanligvis er 6 stk inn i finaleuken, og hvis begge blir så blir de 7. Enig i at Sondre hadde fortjent det eller Cato. Men Emma vet ble vel at det var Unni kanskje lå litt tynt an mht å komme til finaleuka, hvis hun ikke fikk den fribilletten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 6. februar 2024 #1064 Del Skrevet 6. februar 2024 Var så koslig å se søstrene dora og Bjørg tror det hadde vært slik om meg og min egen søster hadde vært der og❤️🥰ble skikkelig rørt og koslig se Bjørg ble mer tøffing når storesøster kom🤭 Spent på om ukes oppdraget går i havn denne uka 🤔skeptisk 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. februar 2024 #1065 Del Skrevet 6. februar 2024 5by5 skrev (11 timer siden): Skjul innhold Ikke sett dagens episode, men har lest spoiler om hvem som blir ny storbonde. Håper Unni benytter denne nye muligheten til å faktisk gjøre en innsats denne gangen! Hun er vel den eneste som får to sjanger til å skaffe seg finalekniv, ikke kast bort den muligheten. Tviler jeg sterkt på! 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Grisella Skrevet 6. februar 2024 #1066 Del Skrevet 6. februar 2024 Bare meg som synes Unni høres ut som Alex fra Kongsvik? 😆 jeg hører seriøst ikke forskjell! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. februar 2024 #1067 Del Skrevet 6. februar 2024 Ella Grisella skrev (Akkurat nå): Bare meg som synes Unni høres ut som Alex fra Kongsvik? 😆 jeg hører seriøst ikke forskjell! Ja jeg vet, det har jeg tenkt lenge. Har noen av de samme utrykkene også med litt kopende halvåpen munn. 😝 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar 2024 #1068 Del Skrevet 7. februar 2024 (endret) Spoiler Jeg elsker å se hvor glad og positiv Egil er 😄 Haha helt fantastisk når Unni skulle komme seg av hesten 😂 Kjekt å se hvor glad Cato ble når han ble kåret til det beste nummeret 😃 Morsomt å høre Egil snakke om å vinne bil, de har tydeligvis ikke fått med seg endringen av premien 😅 Endret 7. februar 2024 av Cid 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 7. februar 2024 #1069 Del Skrevet 7. februar 2024 m89_jente skrev (18 timer siden): Tenker at det går an å ha to tanker i hodet samtidig. Både at man synes valget av Cato som førstekjempe var feil og urimelig, og at hetsen av Emilie er urimelig. Samtidig må det være lov å påpeke at "imaget" hennes som søt og snill og "flink pike" ikke helt sammenfaller med hvordan hun fremstår på Farmen. Synes det var flott å se Bjørg tale for at Cato skulle få besøket, og synd å se at meningene til Bjørg og Sondre ble dysset ned under diskusjonen. Hadde dog vært mer naturlig at Unni besøkte Emma, synes det var helt merkelig at Bahare skulle besøke henne. Emma lyttet jo ikke engang til rådene Bahare kom med - og som Bjørg påpekte virket hun mye mer "chill" enn Cato. Samtidig så jeg argumentene for at andrekjempen skulle få besøket, bare synes det var vondt å se Bahare og Emilie vise så lite forståelse for Cato sin situasjon med tanke på utenforskap. Er glad hendelsen nå er over, og håper det blir hyggelig å se på programmet videre. For øvrig synes jeg det var synd at Emma gikk ut, det er en jente som har vist seg å både tilsynelatende ha en flott personlighet og bein i nesa. Ser at det har blitt skrevet at hun hadde kommet bedre ut av det hvis hun for eksempel hadde menget seg mer med Emilie, Bahare og Sander - det er jeg faktisk helt uenig i. Hun var bare seg selv, på godt og vondt, og det var flott å bli kjent med henne. Hun er bare 21 år, og jeg synes det kom tydelig frem at hun trakk seg litt tilbake dels på grunn av usikkerhet rundt fysiske oppgaver, men også dels på grunn av interesseområder. Synes Cato kunne valgt en litt mer fair motstander enn Emma, ble skuffet over valget hans. Blir spennende å se hvem som går videre til finalen nå. Heier på Sondre eller Sander! Sjelden jeg er 100% enig med noen..men her er jeg 100% enig i hvert eneste ord du skriver 👏🏻😄 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar 2024 #1070 Del Skrevet 7. februar 2024 Spoiler Faen at Egil tapte! enda verre at det ble spoilet på forhånd siden man kan se på thumbnail-en til onsdags episoden del 2 at Bjørg og Dora sitter sammen… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 7. februar 2024 #1071 Del Skrevet 7. februar 2024 Spoiler Jeg elsker Dora: det er en gigantisk elefant i rommet, og konfliktskyhet i gruppa 😂 Å herregud, kjør på! 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar 2024 #1072 Del Skrevet 7. februar 2024 Spoiler Jøss, 3 tvekamper på Dora på en uke, skal ikke være lett gitt… Helt tragisk at Unni aldri ble sendt ut i tvekamp, det hadde hun hatt godt av! 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 7. februar 2024 #1073 Del Skrevet 7. februar 2024 20 hours ago, m89_jente said: Tenker at det går an å ha to tanker i hodet samtidig. Både at man synes valget av Cato som førstekjempe var feil og urimelig, og at hetsen av Emilie er urimelig. Samtidig må det være lov å påpeke at "imaget" hennes som søt og snill og "flink pike" ikke helt sammenfaller med hvordan hun fremstår på Farmen. Synes det var flott å se Bjørg tale for at Cato skulle få besøket, og synd å se at meningene til Bjørg og Sondre ble dysset ned under diskusjonen. Hadde dog vært mer naturlig at Unni besøkte Emma, synes det var helt merkelig at Bahare skulle besøke henne. Emma lyttet jo ikke engang til rådene Bahare kom med - og som Bjørg påpekte virket hun mye mer "chill" enn Cato. Samtidig så jeg argumentene for at andrekjempen skulle få besøket, bare synes det var vondt å se Bahare og Emilie vise så lite forståelse for Cato sin situasjon med tanke på utenforskap. Er glad hendelsen nå er over, og håper det blir hyggelig å se på programmet videre. Her traff du spikeren på hodet!! Akkurat dette har jeg tenkt, og synes det er helt sprøtt og se denne diskusjonen gå så over støvleskaft som den har i kommentarfelt og her på kvinneguiden. Altså JØSS OG KRØSS 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 7. februar 2024 #1074 Del Skrevet 7. februar 2024 Cid skrev (1 time siden): Skjul innhold Jøss, 3 tvekamper på Dora på en uke, skal ikke være lett gitt… Helt tragisk at Unni aldri ble sendt ut i tvekamp, det hadde hun hatt godt av! Jeg bare gleder meg til hun skal ut i hinderløypa 😂😂😂😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar 2024 #1075 Del Skrevet 7. februar 2024 Boetica skrev (16 minutter siden): Jeg bare gleder meg til hun skal ut i hinderløypa 😂😂😂😂 Og så sovner hun midtveis? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 7. februar 2024 #1076 Del Skrevet 7. februar 2024 Cid skrev (1 time siden): Og så sovner hun midtveis? Hun må ta seg en røyk midtveis 🤪 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar 2024 #1077 Del Skrevet 7. februar 2024 Boetica skrev (5 minutter siden): Hun må ta seg en røyk midtveis 🤪 Synes hun kan prøve å få solgt sigarettene på markedet da 😜 Lurer på om det faktisk hadde gått an 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 7. februar 2024 #1078 Del Skrevet 7. februar 2024 Jeg får fnatt av dette «mjau mjau»-greiene (og så ler de hver gang). Mulig jeg har dårlig humor. Ellers så synes jeg klipp og regi har vært mye kjedelig i år. Uttalelser om det samme med samme tema, samme mening, flere ganger. Men det kan jo selvsagt være fordi dette er en konfliktsky «big happy family», veldig få som skiller seg ut i oppførsel. At produksjonen mangler underholdene innhold. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar 2024 #1079 Del Skrevet 7. februar 2024 drivhus skrev (12 minutter siden): Jeg får fnatt av dette «mjau mjau»-greiene (og så ler de hver gang). Mulig jeg har dårlig humor. Ellers så synes jeg klipp og regi har vært mye kjedelig i år. Uttalelser om det samme med samme tema, samme mening, flere ganger. Men det kan jo selvsagt være fordi dette er en konfliktsky «big happy family», veldig få som skiller seg ut i oppførsel. At produksjonen mangler underholdene innhold. Jeg synes det har vært mye konflikter, spesielt i starten med Cris og Kat. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 7. februar 2024 #1080 Del Skrevet 7. februar 2024 17 minutter siden, drivhus said: Jeg får fnatt av dette «mjau mjau»-greiene (og så ler de hver gang). Mulig jeg har dårlig humor. Ellers så synes jeg klipp og regi har vært mye kjedelig i år. Uttalelser om det samme med samme tema, samme mening, flere ganger. Men det kan jo selvsagt være fordi dette er en konfliktsky «big happy family», veldig få som skiller seg ut i oppførsel. At produksjonen mangler underholdene innhold. Enig, grusomt å høre på 🙉😩 #mjau 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå