Mollebolle Skrevet 6. februar 2024 #1041 Del Skrevet 6. februar 2024 Synes skikkelig synd om Emilie som får all hetsen. Den er helt ufortjent, mener jeg. Uten å dra denne lenger enn det allerede er gjort....men, når Cato nesten begynner å grine etter valget (rundt bordet) og faktisk gråter i sync etterpå, så gjør det ikke saken bedre. Han kunne tatt førstekjempevalget på strak arm (dårlig ordspill, I know 🙈), men i steden for spiller han offer og stakkarslig. Heia Emilie! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. februar 2024 #1042 Del Skrevet 6. februar 2024 Mollebolle skrev (5 minutter siden): Synes skikkelig synd om Emilie som får all hetsen. Den er helt ufortjent, mener jeg. Uten å dra denne lenger enn det allerede er gjort....men, når Cato nesten begynner å grine etter valget (rundt bordet) og faktisk gråter i sync etterpå, så gjør det ikke saken bedre. Han kunne tatt førstekjempevalget på strak arm (dårlig ordspill, I know 🙈), men i steden for spiller han offer og stakkarslig. Heia Emilie! Herregud han må få lov til å vise følelser uten å bli anklaget for å spille offer… 22 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. februar 2024 #1043 Del Skrevet 6. februar 2024 Synes Cato og Emilie får helt usaklig mye pes online, ingen av dem har gjort noe gale. Synes flere burde ta seg en titt i speilet… 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. februar 2024 #1044 Del Skrevet 6. februar 2024 Angående at Vebjørn trakk seg som de sa i artikkelen, veldig dumt at det ikke skjedde før han gikk ut i tvekamp mot Emma da, da kunne han gitt fra seg plassen sin til Emma. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m89_jente Skrevet 6. februar 2024 #1045 Del Skrevet 6. februar 2024 (endret) Tenker at det går an å ha to tanker i hodet samtidig. Både at man synes valget av Cato som førstekjempe var feil og urimelig, og at hetsen av Emilie er urimelig. Samtidig må det være lov å påpeke at "imaget" hennes som søt og snill og "flink pike" ikke helt sammenfaller med hvordan hun fremstår på Farmen. Synes det var flott å se Bjørg tale for at Cato skulle få besøket, og synd å se at meningene til Bjørg og Sondre ble dysset ned under diskusjonen. Hadde dog vært mer naturlig at Unni besøkte Emma, synes det var helt merkelig at Bahare skulle besøke henne. Emma lyttet jo ikke engang til rådene Bahare kom med - og som Bjørg påpekte virket hun mye mer "chill" enn Cato. Samtidig så jeg argumentene for at andrekjempen skulle få besøket, bare synes det var vondt å se Bahare og Emilie vise så lite forståelse for Cato sin situasjon med tanke på utenforskap. Er glad hendelsen nå er over, og håper det blir hyggelig å se på programmet videre. For øvrig synes jeg det var synd at Emma gikk ut, det er en jente som har vist seg å både tilsynelatende ha en flott personlighet og bein i nesa. Ser at det har blitt skrevet at hun hadde kommet bedre ut av det hvis hun for eksempel hadde menget seg mer med Emilie, Bahare og Sander - det er jeg faktisk helt uenig i. Hun var bare seg selv, på godt og vondt, og det var flott å bli kjent med henne. Hun er bare 21 år, og jeg synes det kom tydelig frem at hun trakk seg litt tilbake dels på grunn av usikkerhet rundt fysiske oppgaver, men også dels på grunn av interesseområder. Synes Cato kunne valgt en litt mer fair motstander enn Emma, ble skuffet over valget hans. Blir spennende å se hvem som går videre til finalen nå. Heier på Sondre eller Sander! Endret 6. februar 2024 av m89_jente 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 6. februar 2024 #1046 Del Skrevet 6. februar 2024 m89_jente skrev (26 minutter siden): Tenker at det går an å ha to tanker i hodet samtidig. Både at man synes valget av Cato som førstekjempe var feil og urimelig, og at hetsen av Emilie er urimelig. Samtidig må det være lov å påpeke at "imaget" hennes som søt og snill og "flink pike" ikke helt sammenfaller med hvordan hun fremstår på Farmen. Synes det var flott å se Bjørg tale for at Cato skulle få besøket, og synd å se at Emilie og Bahare skal ta så mye styring der inne. Synes det var helt merkelig at Bahare skulle besøke Emma, Emma lyttet jo ikke engang til rådene Bahare kom med - og som Bjørg påpekte virket hun mye mer "chill" enn Cato. Samtidig så jeg argumentene for at andrekjempen skulle få besøket, bare synes det var vondt å se Bahare og Emilie vise så lite forståelse for Cato sin situasjon med tanke på utenforskap. Er glad hendelsen nå er over, og håper det blir hyggelig å se på programmet videre. For øvrig synes jeg det var synd at Emma gikk ut, det er en jente som har vist seg å både tilsynelatende ha en flott personlighet og bein i nesa. Ser at det har blitt skrevet at hun hadde kommet bedre ut av det hvis hun for eksempel hadde menget seg mer med Emilie, Bahare og Sander - det er jeg faktisk helt uenig i. Hun var bare seg selv, på godt og vondt, og det var flott å bli kjent med henne. Hun er bare 21 år, og jeg synes det kom tydelig frem at hun trakk seg litt tilbake dels på grunn av usikkerhet rundt fysiske oppgaver, men også dels på grunn av interesseområder. Synes Cato kunne valgt en litt mer fair motstander enn Emma, ble skuffet over valget hans. Blir spennende å se hvem som går videre til finalen nå. Heier på Sondre eller Sander! Jeg likte heller ikke valget hans , ble feil for meg , da det var åpenbart hvor stor forkjell det var på dem, Han med lang livserfaring og rik på kunnskap. Hun hadde aldri en sjangs Det hadde vært mer fair av han å velge Unni. Han sa det gikk på innsats og den som bidro minst , og da kunnne han like gjerne ta henne,men han ønsket vel en enkel kamp. Emma er tøff , og er seg selv. Hun er umoden på mange måter, men samtidg reflektert på andre områder. Hun har gått igjennom mye, med tanke på at hun er født i feil kropp. Hun er et forbilde for mange, med sin åpenhet rundt dette. Raus og rettferdig. Flott jente 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 6. februar 2024 #1047 Del Skrevet 6. februar 2024 Lana01 skrev (4 minutter siden): Jeg likte heller ikke valget hans , ble feil for meg , da det var åpenbart hvor stor forkjell det var på dem, Han med lang livserfaring og rik på kunnskap. Hun hadde aldri en sjangs Det hadde vært mer fair av han å velge Unni. Han sa det gikk på innsats og den som bidro minst , og da kunnne han like gjerne ta henne,men han ønsket vel en enkel kamp. Emma er tøff , og er seg selv. Hun er umoden på mange måter, men samtidg reflektert på andre områder. Hun har gått igjennom mye, med tanke på at hun er født i feil kropp. Hun er et forbilde for mange, med sin åpenhet rundt dette. Raus og rettferdig. Flott jente Emma kunne jo valgt balanse eller hestesko, så hvorfor gjorde hun ikke heller det da? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 6. februar 2024 #1048 Del Skrevet 6. februar 2024 Øyne skrev (1 minutt siden): Emma kunne jo valgt balanse eller hestesko, så hvorfor gjorde hun ikke heller det da? Balanse vet jeg ikke om hadde vært så lurt, da Cato har dervet med paraolympisk , og vunnet masse bla i alpint Hestesko kunnne hun kanskje hatt en mulighet, hvorfor hun valgt som hun gjorde er ikke godt å si Det var heller ikke poenget, poenget var at han valgte en veldig lett motstander, og når maktforskjellen blir så stor blir det feili mine øyne. Kanskje spesielt med tanke på alders forkjellen , og livserfaring , 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 6. februar 2024 #1049 Del Skrevet 6. februar 2024 Så på tv i sted, og i reklamen for kveldens episode avslører de igjen hvem som blir storbonde. Jeg hadde allerede sett episoden på nett, så for meg gjorde det ingen ting, men kjenner det irriterer meg likevel. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 6. februar 2024 #1050 Del Skrevet 6. februar 2024 Legger et spørsmål/kommentar fra dagens episode i spoiler, men et annet spørsmål jeg har: siden både AK og Daniel trakk seg. Kan det være at to torpet deltagere får bli? Evt alle tre? Skjedde ikke det et annet år av vanlig farmen eller kjendis farmen? Spoiler Bjørg stiller kritisk spørsmål mot Unni Storbonde i PLENUM. Noen som åpenbart blir tøffere nå når storesøster er her eller? Nå tok jo ikke Unni dette som kritikk, men heller noe positivt. Så det beviser jo igjen at Unni har selvinnsikt - og det vet nok Bjørg som kj ÅNEIII VEBJØRN MÅ HJEM? Så trist. Da forsterkes forresten teorien min som skrevet over at jeg nok tror både Dora og Egil får bli. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 6. februar 2024 #1051 Del Skrevet 6. februar 2024 Spoiler Unni hopper rett inn i sin vante lederstil, som består i å ikke lede. De andre deltagerne er allerede irritert på henne. Jaja, hun får fripass inn i finaleuka uansett om de greier ukesoppdraget eller ei. Unni har virkelig seilt igjennom! Bjørg føler seg sikker på at søsteren skal være der resten av oppholdet, men de sa jo at kun én av Torpet-deltakerne skal bli værende? Vebjørn måtte dra, men regner med at Dora og Egil må konkurrere mot hverandre i løpet av uka. Håper Dora vinner isåfall, jeg liker henne (ikke dermed sagt at jeg ikke liker Egil, men han er litt mye for meg 😄). Fikk vondt av Cato. Her har han gått rundt og kjent på utenforskap, så kommer Vebjørn inn, som han umiddelbart får en connection med, men så drar Vebjørn igjen en halv dag (?) senere. Det var litt kjipt å se. Men syns det står respekt av at Vebjørn prioriterer helsa til kona si fremfor sin egen drøm om å være med på Farmen. Ellers tror jeg det kan bli nok et førstekjempevalg med uenighet og reaksjoner. Alle som er der nå jobber jo veldig bra (bortsett fra Unni selv..), og er generelt trivelige folk som ikke havner i tottene på hverandre. Hvem kan da velges? Jeg tenker kanskje Bahare er i faresonen, for jeg kan ikke huske å ha sett henne og Unni snakke så mye sammen. Det «letteste» valget ville jo vært å ta en av Torpet-folka, men spørs om det blir mulig? Blir spennende å se i morgen! 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 6. februar 2024 Forfatter #1052 Del Skrevet 6. februar 2024 Dagens episode: Spoiler Jeg skjønner at Emma kom godt overens med Unni, men synes hun kunne latt Sondre prøve seg som storbonde, og at Sondre valgte Cato som har følt på utenforskap og som ikke har vært på loftet som hjelper. Det hadde vært fint. Men istedenfor ble det enda en latmannsuke med primadonnaen på storbondeloftet. Gjesp. Godt gjort at Gotmar klarte å holde seg seriøs når Unni snakket om snurrebass. Gotmar er for øvrig et utrolig originalt og kult navn. Gotmar! En kan ikke bli annet enn en legende med dèt navnet! Fullskala sirkus på Li Gård denne uken. Var ikke måte på arrangement. Torpet-gjengen sjekker inn. Dora, Egil og Vebjørn. Vebjørn og Cato finner tonen. De er jevngamle og har en slags reflektert tone over ting, så det er synd for Catos del at Vebjørn måtte forlate som følge av private årsaker. Jeg liker Dora, men Egil er en helt egen type. Full av energi, humor og sprell som bjudar på. Rett og slett herlig å se på. Så jeg håper han vinner Torpet-finalen i neste episode, hvis det ikke blir slik at begge får bli. Men det er vel usannsynlig siden det vanligvis er 6 stk inn i finaleuken, og hvis begge blir så blir de 7. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 6. februar 2024 #1053 Del Skrevet 6. februar 2024 Begynte å se for meg Unni i hinderløypa i finaleuka 🤭. 11 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. februar 2024 #1054 Del Skrevet 6. februar 2024 (endret) Hvor har det blitt av mentors kone? 🧐 Endret 6. februar 2024 av Cid 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. februar 2024 #1055 Del Skrevet 6. februar 2024 Spoiler Artig å se hvor tiltrukket Unni er av Gotmar 😂 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. februar 2024 #1056 Del Skrevet 6. februar 2024 Gotmar virker som en herlig gammel mann 😄 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 6. februar 2024 #1057 Del Skrevet 6. februar 2024 Gotmar og Unni er god tv 😄 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. februar 2024 #1058 Del Skrevet 6. februar 2024 (endret) Sander begynner å ligne på Jakob Schøyen 😄 Endret 6. februar 2024 av Cid 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. februar 2024 #1059 Del Skrevet 6. februar 2024 Spoiler Synd for Cato at når han endelig fikk god kontakt med noen der inne så måtte personen trekke seg 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. februar 2024 #1060 Del Skrevet 6. februar 2024 Spoiler Jeg håper at de ikke kommer i havn med ukesoppdraget, jeg unner ikke Unni en finakekniv. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå