Sil69 Skrevet 1. februar 2024 #801 Del Skrevet 1. februar 2024 Så fikk man svar på hvorfor Unni ikke grer håret sitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 1. februar 2024 #802 Del Skrevet 1. februar 2024 (endret) Sil69 skrev (28 minutter siden): Så fikk man svar på hvorfor Unni ikke grer håret sitt. Hadde ikke tatt mange minuttene å spikke seg en kam, de har jo et helt sløyd-rom oppå låven der. Endret 1. februar 2024 av Turkis Sau 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m89_jente Skrevet 1. februar 2024 #803 Del Skrevet 1. februar 2024 Citha skrev (8 timer siden): Skjønner ikke hvorfor de så ofte bare måååå ha med i begrunnelsen at valget falt på personen de liker minst. Eller er enklest å ikke savne. Eller at de liker alle de andre bedre. Kunne hun ikke bare stoppa etter at hun sa at hun ikke vil møte han i kunnskap? Føler det er så mye bortforklaringer. Kan faktisk skjønne hvorfor Christian ble sur da Bahare valgte ham som førstekjempe, selv om han selvfølgelig overdrev og dro den altfor langt. Synes det var lite medfølelse for at Cato har slitt med ensomhet, vondt å se han bli valgt og høre begrunnelsen da Synes skikkelig synd på ham, håper han kommer seg og vinner hele greia. Må være vanskelig å være der inne når folk rotter seg sammen. Heier på Cato, han virker som en så flott og reflektert person som vi alle har mye å lære av ❤️ 7 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 1. februar 2024 #804 Del Skrevet 1. februar 2024 Citha skrev (9 timer siden): Skjønner ikke hvorfor de så ofte bare måååå ha med i begrunnelsen at valget falt på personen de liker minst. Eller er enklest å ikke savne. Eller at de liker alle de andre bedre. Kunne hun ikke bare stoppa etter at hun sa at hun ikke vil møte han i kunnskap? Helt enig. Nå sa ikke Emilie dette rett ut såklart, men det var dette jeg hørte når hun på slutten av begrunnelsen sin slengte på en «det er deg jeg har fått minst kontakt med rett og slett…» Det hadde vært bedre å bare ikke sagt noe mer! Når hun slenger på noe sånt på slutten, så faller hele den såkalte «begrunnelsen» hennes i grus. 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 1. februar 2024 #805 Del Skrevet 1. februar 2024 Morsomt å se hvor mange som faller for Emilies «uskyldighet»..dama er kalkulert til tusen. Litt merkelig at hun var så opptatt av en fair kamp som andrekjempe - men nå er hun plutselig livredd konkurranse? Om ikke tvekampen var avtalt spill da….hun fikk tross alt ekstra sendetid samt storbonderolle på kjøpet. Det må være det feigeste valget av en storbonde noensinne..og flink pike syndromet hun elsker å reklamere for, må hun pakke bort - flinke piker går overens med alle.. 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. februar 2024 #806 Del Skrevet 1. februar 2024 Vera skrev (Akkurat nå): Morsomt å se hvor mange som faller for Emilies «uskyldighet»..dama er kalkulert til tusen. Litt merkelig at hun var så opptatt av en fair kamp som andrekjempe - men nå er hun plutselig livredd konkurranse? Om ikke tvekampen var avtalt spill da….hun fikk tross alt ekstra sendetid samt storbonderolle på kjøpet. Det må være det feigeste valget av en storbonde noensinne..og flink pike syndromet hun elsker å reklamere for, må hun pakke bort - flinke piker går overens med alle.. Hvordan vet du at hun er kalkulert? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 1. februar 2024 #807 Del Skrevet 1. februar 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Hvordan vet du at hun er kalkulert? Hvis du leser hele innlegget mitt så forklarer jeg hvorfor jeg mener det. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. februar 2024 #808 Del Skrevet 1. februar 2024 (endret) Vera skrev (6 minutter siden): Hvis du leser hele innlegget mitt så forklarer jeg hvorfor jeg mener det. Jeg er usikker på hva jeg skal tenke, har ikke tenkt hun spilte flink pike. Endret 1. februar 2024 av Cid 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. februar 2024 #809 Del Skrevet 1. februar 2024 (endret) Må si at jeg ble litt oppgitt på henne når hun valgte Cato da. Jeg var helt sikker på at hun kom til å velge Unni. Endret 6. februar 2024 av Cid 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 1. februar 2024 #810 Del Skrevet 1. februar 2024 Emilie har før snakket om å velge Cato, hun liker han rett og slett ikke. Er sikkert sur fordi han er der inne med handicap. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 1. februar 2024 #811 Del Skrevet 1. februar 2024 21 minutter siden, Ruspus said: Emilie har før snakket om å velge Cato, hun liker han rett og slett ikke. Er sikkert sur fordi han er der inne med handicap. Det er et spill og alle er med for å vinne vil jeg tro. Emilie ser på Cato som en stor konkurrent, noe som er helt fair. For noen blir alt feil uansett pga hans handikap. Han skal delta på lik linje med de andre, samtidig som han ikke kan.... Cato kan uansett ikke bli fredet, og argumentere med at han jobber og står på for fellesskapet. For det gjør alle der inne....bortsett fra Emma og til dels Unni. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 1. februar 2024 #812 Del Skrevet 1. februar 2024 Tråden er ryddet for avsporing, diskriminerende ytringer, brudd på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og svar til slettede innlegg. Rhodiola, adm. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. februar 2024 #813 Del Skrevet 1. februar 2024 Gleder meg veldig til å se Cato i kamp, hvordan det blir tilrettelagt for han og om han vinner, jeg heier på han! 👏🏻 En klok og sterk mann Hadde blitt litt komisk om han endte opp som storbonde neste uke og valgte Emilie som førstekjempe for samme grunn som hun valgte han 😝 Men det blir vel den som vinner Torpet som blir valgt til førstekjempe slik det ofte er. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. februar 2024 #814 Del Skrevet 1. februar 2024 Sil69 skrev (5 timer siden): Så fikk man svar på hvorfor Unni ikke grer håret sitt. Hun fikk ha med seg tobakk inn men ikke en enkel kam 🤨 skjønner meg ikke på produksjonen 😝 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 1. februar 2024 #815 Del Skrevet 1. februar 2024 Mollebolle skrev (2 timer siden): Det er et spill og alle er med for å vinne vil jeg tro. Emilie ser på Cato som en stor konkurrent, noe som er helt fair. For noen blir alt feil uansett pga hans handikap. Han skal delta på lik linje med de andre, samtidig som han ikke kan.... Cato kan uansett ikke bli fredet, og argumentere med at han jobber og står på for fellesskapet. For det gjør alle der inne....bortsett fra Emma og til dels Unni. Men er det ikke litt suspekt at hun plutselig sender noen i kamp fordi de av henne anses som store konkurrenter - når hun uken før gjorde en big deal av å konkurrere mot noen hun mente var en sterk konkurrent? Det henger ikke på greip. Om hun er så «flink pike» som hun påstår hun er - ville hun valgt den som bidrar minst til fellesskapet - og den de andre deltakerne ville ha ut.. På hvilke måte er de andre mannlige deltakerne mindre konkurrenter enn Cato? Og - når hun slenger på kommentarer som hun gjorde i begrunnelsen for valget sitt viser hun hvor kalkulerende hun er..hva var vitsen med den kommentaren? Annet enn å psyke Cato ut. Når andre deltakere beskriver Cato som en farsfigur og rollemodell på gården..som utfører alle oppgaver han har forutsetninger for å klare, jobber til han svetter hver bidige dag - og alltid er vennlig og imøtekommende..har de andre vært like nedfor etter et førstekjempevalg tidligere? Det sier sitt. Heldigvis er det «flink pike» som mister anseelse av valget hun gjør, og ikke Cato, som taklet det beundringsverdig. Hun spiller på et uskyldig image i alt hun gjør..det får noen sprekker her. 21 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 1. februar 2024 #816 Del Skrevet 1. februar 2024 Cid skrev (1 time siden): Hun fikk ha med seg tobakk inn men ikke en enkel kam 🤨 skjønner meg ikke på produksjonen 😝 Veldig rart. 1924 er ikke akkurat steinalderen. Merker meg at de har oversikt over klokkeslett denne gangen. Så de har fått tilgang til ei klokke hvertfall. Og de synes jeg er greit- som sagt så er ikke 1924 steinalderen akkurat. Syns en kam eller en børste bl.a burde vært tillatt. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gagaen Skrevet 1. februar 2024 #817 Del Skrevet 1. februar 2024 Hadde JEG vært storbonde og skulle velge førstekjempe så hadde jeg sagt hvem jeg valgte og ikke kommet med noen begrunnelse. En begrunnelse forandrer jo ingenting så hvorfor gi en? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 1. februar 2024 #818 Del Skrevet 1. februar 2024 Vera skrev (1 time siden): Men er det ikke litt suspekt at hun plutselig sender noen i kamp fordi de av henne anses som store konkurrenter - når hun uken før gjorde en big deal av å konkurrere mot noen hun mente var en sterk konkurrent? Det henger ikke på greip. Forrige uke ble hun valgt og kunne ikke bestemme det selv. Det var Kristin som ville ha en sterk konkurrent i utgangspunktet (Emilie sa seg ikke uenig i det da) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 1. februar 2024 #819 Del Skrevet 1. februar 2024 Cid skrev (2 timer siden): Hun fikk ha med seg tobakk inn men ikke en enkel kam 🤨 skjønner meg ikke på produksjonen 😝 Noe så dumt. Alle hadde børste eller kam i 1924. Alle. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. februar 2024 #820 Del Skrevet 1. februar 2024 Boetica skrev (9 minutter siden): Noe så dumt. Alle hadde børste eller kam i 1924. Alle. Tipper kam var med vanlig enn solbrille ja 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå