Gå til innhold

Farmen Kjendis 2024 - TV2 - Ingen spoiling

Ctrl

Anbefalte innlegg

NiceOrNothing skrev (1 minutt siden):

Enig . Håper han vinner tvekampen å blir valgt som storbonde next 🙏

Det håper jeg også ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant80 skrev (1 time siden):

Emma er i hvertfall morsom å se på. Har mange rare kommentarer osv. Å er "litt" rebelsk,som utgjør bedre TV. Emilie er seriøst den kjedligste dama jeg har sett på TV på veldig lang tid. 

Det er jeg enig i. Herlig menneske ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Cato- håper han vinner søndag😁ellers blir det vel Torpet, antar jeg. Cato har med seg en hyggelig stemning hvor han enn er så de er heldige som får ham på besøk.🙃🙃🙃

• Liker 5
  • Hjerte 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant skrev (5 minutter siden):

Jeg synes skikkelig synd på Cato. Aldri har han vært storbonde, har aldri blitt valgt som hjelper til Storbonden.

Og nå ble han i tilegg valgt som førstekjempe. Det er til å gråte av :(

Jeg skjønte ikke helt det valget jeg heller. Akkurat hvorfor det var så mye mer trist at han ble valgt enn noen andre der inne skjønner jeg heller ikke? Er flere som ikke har vært storbonde? 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (26 minutter siden):

Syntes så synd på Cato at jeg nesten begynte å gråte! Syntes ikke at det var fortjent. Han har stått på hele tiden,  og har vært rådgiver på så mange ukesoppdrag. Han og Sondre har vel tatt mest av de tyngste oppdragene. 

Helt enig! Det var rett og slett vondt å se han kjempe mot tårene :(  Han fortjente virkelig ikke det der. Hun burde valgt latsekken Unni i stedet som hun har gått i media og fortalt at ga henne vondt i magen under hele oppholdet. Men det turte hun ikke. I stedet valgte hun arbeidshesten og kjernekaren Cato. Faen, så feigt! 

Diamant skrev (10 minutter siden):

Jeg synes skikkelig synd på Cato. Aldri har han vært storbonde, har aldri blitt valgt som hjelper til Storbonden.

Og nå ble han i tilegg valgt som førstekjempe. Det er til å gråte av :(

Jeg håpet så at han skulle bli valgt som hjelper denne uken. Men nei. Han er den eneste som ikke har fått være hjelper. Det er bare trist :( Håper han vinner kampen og blir storbonde, eller i hvert fall i det minste hjelper neste uke. Det hadde han virkelig fortjent ♥️

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (7 minutter siden):

Jeg skjønte ikke helt det valget jeg heller. Akkurat hvorfor det var så mye mer trist at han ble valgt enn noen andre der inne skjønner jeg heller ikke? Er flere som ikke har vært storbonde? 

Ja, det er vel flere som ikke har vært storbonde, men jeg tror alle en eller annen gang har blitt valgt som hjelper til storbonden.

Det ble liksom litt mye, aldri Srorbonde, aldri hjelper og nå førstekjempe. Så han tok til tårene, det gjorde jeg også ❤️

• Liker 7
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bahare og Emilie,for noen suttrejenter da de var servitører.At de dyttet i seg mat,kunne vært gøy, om de gjorde det for morroskyld.neida, de momset i seg og var sure som eddik ! Bare irriterende og flaut å se på:Sander derimot, han hadde et Glimt i øyet .

De var en fryd å se de andre,da de kjørte feststemte til  «bryllupet «

Det var vondt å se Cato da han ble valgt til førstekjempe.Han var nok veldig sliten etter å jobbet så hardt sammen med Sondre med siloen,da blir man jo ekstra følsom.

Blir spennende å se hvem han velger som andrekjempe .

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (31 minutter siden):

Men kan han konkurrere i alle grener? Det blir vanskelig for 2. kjempen også dette. 

Nei, han får tilrettelagt tvekamp 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

søstertusenfryd skrev (3 minutter siden):

Bahare og Emilie,for noen suttrejenter da de var servitører.At de dyttet i seg mat,kunne vært gøy, om de gjorde det for morroskyld.neida, de momset i seg og var sure som eddik ! Bare irriterende og flaut å se på:Sander derimot, han hadde et Glimt i øyet .

De var en fryd å se de andre,da de kjørte feststemte til  «bryllupet «

Det var vondt å se Cato da han ble valgt til førstekjempe.Han var nok veldig sliten etter å jobbet så hardt sammen med Sondre med siloen,da blir man jo ekstra følsom.

Blir spennende å se hvem han velger som andrekjempe .

Kan skjønne de når de måtte servere de andre mat mens de var sultne selv. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (14 minutter siden):

Helt enig! Det var rett og slett vondt å se han kjempe mot tårene :(  Han fortjente virkelig ikke det der. Hun burde valgt latsekken Unni i stedet som hun har gått i media og fortalt at ga henne vondt i magen under hele oppholdet. Men det turte hun ikke. I stedet valgte hun arbeidshesten og kjernekaren Cato. Faen, så feigt! 

Jeg håpet så at han skulle bli valgt som hjelper denne uken. Men nei. Han er den eneste som ikke har fått være hjelper. Det er bare trist :( Håper han vinner kampen og blir storbonde, eller i hvert fall i det minste hjelper neste uke. Det hadde han virkelig fortjent ♥️

Det håpet jeg også, ble så skuffa da han ikke ble valgt. Også den eneste som ikke har vært hjelper, det er bare så trist :(

• Liker 4
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor de så ofte bare måååå ha med i begrunnelsen at valget falt på personen de liker minst. Eller er enklest å ikke savne. Eller at de liker alle de andre bedre. Kunne hun ikke bare stoppa etter at hun sa at hun ikke vil møte han i kunnskap? 

• Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (2 timer siden):

Helt gale at Cato ble valgt, Unni skulle ha vært valgt. Cato har stått på og jobbet siden dag 1 mens Unni har sluntret mye unna og vært lat…

Jeg håpte også på at Unni skulle bli valgt.

Men vi må huske på at dette er en konkurranse, og da er det jo greit å kvitte seg med gode konkurrenter så fort som mulig... Og da valgte hun den av de største konkurrentene som hun har blitt minst kjent med. Egentlig ganske logisk. 

I sånne program som dette, så er det jo absolutt ikke sånn at det alltid er den "dårligste" som ryker først. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie123 skrev (Akkurat nå):

Jeg håpte også på at Unni skulle bli valgt.

Men vi må huske på at dette er en konkurranse, og da er det jo greit å kvitte seg med gode konkurrenter så fort som mulig... Og da valgte hun den av de største konkurrentene som hun har blitt minst kjent med. Egentlig ganske logisk. 

I sånne program som dette, så er det jo absolutt ikke sånn at det alltid er den "dårligste" som ryker først. 

Der er større konkurrenter, Cato vil ha vansker i finaleuken. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (Akkurat nå):

Hvorfor driver Sander og Unni å mjauer til hverandre?

De tuller med hverandre ..

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (5 minutter siden):

De tuller med hverandre ..

Men hvordan oppsto det? Begynte de bare helt tilfeldig?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Men hvordan oppsto det? Begynte de bare helt tilfeldig?

Det vet jeg ikke. De har jo hatt en flørten / kødden tone lenge. En mjauet vel først da, og så mjauet den andre tilbake.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Cid said:

Jøss jeg visste ikke at Cato var oldefar, folk har fått barn i dem familien tidlig da 😄

Cato har en kone som er mye eldre enn han. Hun hadde barn før de to traff hverandre. Derav oldebarn.

Endret av Mollebolle
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...