Cid Skrevet 31. januar 2024 #761 Del Skrevet 31. januar 2024 Fant80 skrev (Akkurat nå): Emma er i hvertfall morsom å se på. Har mange rare kommentarer osv. Å er "litt" rebelsk,som utgjør bedre TV. Emilie er seriøst den kjedligste dama jeg har sett på TV på veldig lang tid. Jeg synes Emilie er en av de mer interessante der inne, hadde blitt kjedelig uten henne der. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 31. januar 2024 #762 Del Skrevet 31. januar 2024 Just now, Cid said: Jeg synes Emilie er en av de mer interessante der inne, hadde blitt kjedelig uten henne der. Jeg registrerer at mange er enige med deg. Jeg ser 0 interessant med den dama. Absolutt nada. Er ikke morsom,er ekstremt flinkis. Sikkert hyggelig altså. Er bare at hun er dødelig kjedelig etter min mening. 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 31. januar 2024 #763 Del Skrevet 31. januar 2024 Fant80 skrev (3 minutter siden): Jeg registrerer at mange er enige med deg. Jeg ser 0 interessant med den dama. Absolutt nada. Er ikke morsom,er ekstremt flinkis. Sikkert hyggelig altså. Er bare at hun er dødelig kjedelig etter min mening. Jeg skjønner litt hva du mener, selv om jeg liker Emilie veldig godt 😅 (bortsett fra førstekjempevalget hennes) Og ja, enig i at Emma er morsom! Hun gjør seg godt på tv, og sier mye rart, uten at det blir altfor «dumt» (som det fort kan bli med disse unge influencer-jentene). Men at hun sluntrer unna en del jobbing, det irriterer litt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 31. januar 2024 #764 Del Skrevet 31. januar 2024 Haha, jeg lo godt da Sander fortalte at alle reker er født gutter og skifter kjønn til jenter etterhvert. «Akkurat som meg det jo» smalt det fra Emma Hun er morsom da, selv om hun er fryktelig irriterende til tider også. 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar 2024 #765 Del Skrevet 31. januar 2024 Jøss jeg visste ikke at Cato var oldefar, folk har fått barn i dem familien tidlig da 😄 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 31. januar 2024 #766 Del Skrevet 31. januar 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Jøss jeg visste ikke at Cato var oldefar, folk har fått barn i dem familien tidlig da 😄 Tenkte det samme. Veldig ung oldefar når han kun er 64 år gammel. Cato er en kjernekar og en hedersmann, håper han vinner hele dritten! ♥️ Han og Sondre eller Sander i finalen hadde vært helt perfekt. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar 2024 #767 Del Skrevet 31. januar 2024 Helt gale at Cato ble valgt, Unni skulle ha vært valgt. Cato har stått på og jobbet siden dag 1 mens Unni har sluntret mye unna og vært lat… 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar 2024 #768 Del Skrevet 31. januar 2024 Stakkars Cato ❤️ 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 31. januar 2024 #769 Del Skrevet 31. januar 2024 Fant80 skrev (32 minutter siden): Jeg registrerer at mange er enige med deg. Jeg ser 0 interessant med den dama. Absolutt nada. Er ikke morsom,er ekstremt flinkis. Sikkert hyggelig altså. Er bare at hun er dødelig kjedelig etter min mening. Sååå enig! Hun er så dørgende kjedelig at jeg nesten sovner. Ekstremflinkiser som gjør alt riktig hele tiden er ikke underholdende å se på. Det eneste som mangler nå er at hun har eple til mentor på søndag 😂 Men hun virker jo hyggelig da, selv om jeg ikke syntes noe om 1.kjempe-valget hennes. Cato er en av de som jobber aller hardest der inne og han gjør det meste av de «usynlige» oppgavene på gården. Har ikke blitt like godt kjent med han som med de andre? Har hun gjort noe forsøk på å bli kjent da? Hun burde valgt Unni, men det turte hun vel ikke. Var vel redd hun skulle spise opp wienerbrødene om hun ble valgt. Cato er ikke den som legger ned arbeidet om han blir valgt, men det kunne Unni funnet på. Unni er dessuten en mye større konkurrent i en matlagingskonkurranse enn det Cato er. Så det at hun var så redd for å møte Cato i kunnskap i finalen tror jeg bare var bullshit. Er mange konkurranser de skal igjennom før finalen. 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 31. januar 2024 #770 Del Skrevet 31. januar 2024 Cid skrev (26 minutter siden): Jøss jeg visste ikke at Cato var oldefar, folk har fått barn i dem familien tidlig da 😄 Konen er 13 år eldre og hadde to barn fra før da de traff hverandre 😊 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar 2024 #771 Del Skrevet 31. januar 2024 jukkapalme skrev (8 minutter siden): Sååå enig! Hun er så dørgende kjedelig at jeg nesten sovner. Ekstremflinkiser som gjør alt riktig hele tiden er ikke underholdende å se på. Det eneste som mangler nå er at hun har eple til mentor på søndag 😂 Men hun virker jo hyggelig da, selv om jeg ikke syntes noe om 1.kjempe-valget hennes. Cato er en av de som jobber aller hardest der inne og han gjør det meste av de «usynlige» oppgavene på gården. Har ikke blitt like godt kjent med han som med de andre? Har hun gjort noe forsøk på å bli kjent da? Hun burde valgt Unni, men det turte hun vel ikke. Var vel redd hun skulle spise opp wienerbrødene om hun ble valgt. Cato er ikke den som legger ned arbeidet om han blir valgt, men det kunne Unni funnet på. Unni er dessuten en mye større konkurrent i en matlagingskonkurranse enn det Cato er. Så det at hun var så redd for å møte Cato i kunnskap i finalen tror jeg bare var bullshit. Er mange konkurranser de skal igjennom før finalen. Synes det var underholdende med hun, Sander og Bahare når de var servitører. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 31. januar 2024 #772 Del Skrevet 31. januar 2024 (endret) Syntes så synd på Cato at jeg nesten begynte å gråte! Synes ikke at det var fortjent. Han har stått på hele tiden, og har vært rådgiver på så mange ukesoppdrag. Han og Sondre har vel tatt mest av de tyngste oppdragene. Endret 31. januar 2024 av tirben 12 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar 2024 #773 Del Skrevet 31. januar 2024 tirben skrev (6 minutter siden): Syntes så synd på Cato at jeg nesten begynte å gråte! Syntes ikke at det var fortjent. Han har stått på hele tiden, og har vært rådgiver på så mange ukesoppdrag. Han og Sondre har vel tatt mest av de tyngste oppdragene. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 31. januar 2024 #774 Del Skrevet 31. januar 2024 Det var ubehagelig å se at han ble valgt. 16 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 31. januar 2024 #775 Del Skrevet 31. januar 2024 (endret) Cid skrev (27 minutter siden): Helt gale at Cato ble valgt, Unni skulle ha vært valgt. Cato har stått på og jobbet siden dag 1 mens Unni har sluntret mye unna og vært lat… De andre tippet Unni eller Emma. Unni har vært lat fram til denne uka, hvor Emilie satte henne til både å sy brudekjole, bake wienerbrød og ta oppvask. Basert på denne ukas innsats burde hun valgt Emma. Men Emilie ser vel på henne som den svakeste konkurrenten og tok derfor Cato som er en sterk konkurrent, selv om han er blant dem med høyest arbeidsmoral der inne. Han og Sondre er vel de som jobber hardest der inne. Endret 31. januar 2024 av Grüner 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 31. januar 2024 #776 Del Skrevet 31. januar 2024 Men kan han konkurrere i alle grener? Det blir vanskelig for 2. kjempen også dette. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 31. januar 2024 #777 Del Skrevet 31. januar 2024 Jeg synes skikkelig synd på Cato. Aldri har han vært storbonde, har aldri blitt valgt som hjelper til Storbonden. Og nå ble han i tilegg valgt som førstekjempe. Det er til å gråte av 10 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 31. januar 2024 #778 Del Skrevet 31. januar 2024 cerruti skrev (4 minutter siden): Men kan han konkurrere i alle grener? Det blir vanskelig for 2. kjempen også dette. Tenkte på det samme , blir vel helst kunnskap , evnt tønnesjakk? Noen andre kan jo gjøre løftene for han. Blir spennende å se hvem han velger . Uansett ubehagelig å se han ble valgt . En sjelden perle av en mann❤️ 5 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar 2024 #779 Del Skrevet 31. januar 2024 cerruti skrev (7 minutter siden): Men kan han konkurrere i alle grener? Det blir vanskelig for 2. kjempen også dette. Blir nok andre valg pga det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 31. januar 2024 #780 Del Skrevet 31. januar 2024 Diamant skrev (1 minutt siden): Jeg synes skikkelig synd på Cato. Aldri har han vært storbonde, har aldri blitt valgt som hjelper til Storbonden. Og nå ble han i tilegg valgt som førstekjempe. Det er til å gråte av Enig . Håper han vinner tvekampen å blir valgt som storbonde next 🙏 7 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå