Gå til innhold

Farmen Kjendis 2024 - TV2 - Ingen spoiling

Ctrl

Anbefalte innlegg

Jeg synes at Dorthe er en kjedelig programleder her, hun passer perfekt til programmer som God Kveld Norge men i Farmen universet så synes ikke jeg hun passer som programleder. Men nå blir hun vel fast fremover uansett. 

Endret av Cid
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns også det var trist at ikke alle fikk brev. Hva var greia med det? Er det sånn at de har lagt noen brev til side for å skape «spenning» er det skikkelig dårlig gjort og kom ikke alle brevene frem samtidig kunne de vel ventet til alt kom frem før de leverte brevene.

Syns også det var rart at vi ikke gikk se Dorthe sjekke naglene. Er jo det som er mest spennende! Har jo skjedd før at folk ikke har fått godkjent. Ellers var det en spennende og jevn kamp. Emilie blir vel nesten garantert storbonde nå og håper Unni blir 1.kjempe. På tide at den dama kommer seg ut kamp! 

Endret av jukkapalme
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg håper at Unni verken trekker seg eller ryker. Jeg vil ha en original som henne der inne, de andre er alle så flinke og arbeidsomme. Jeg må si jeg liker henne, på tross av makelighet, divafakter og kråkereir 😂

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (8 minutter siden):

Må si jeg håper at Unni verken trekker seg eller ryker. Jeg vil ha en original som henne der inne, de andre er alle så flinke og arbeidsomme. Jeg må si jeg liker henne, på tross av makelighet, divafakter og kråkereir 😂

Samme her. Kjedelig om alle skal være superarbeidsomme og bestiser hele tiden. Hun er morsom selv om hun til tider er irriterende også. Så Unni må vinne eventuell kamp og bli. Kanskje gir det henne litt ny motivasjon også. Og selv om hun er en bedagelig anlagt diva virker hun veldig snill også. Det diktet hun skrev til Emma var helt nydelig ♥️ 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 timer siden):

Blir vel korona på hele treffet gitt..

Synes det motsatte jeg 😁

Synes du kan bruke spoilertagg når du diskuterer ting som skjer i Torpet, ikke alle som ser på Torpet og som heller vil bli overrasket over hvem som kommer fra Torpet til slutt. 

Da syns du det, men slik jeg ser det har jeg fulgt reglene for tråden. I HI står det også om Torpet så er naturlig å diskutere Torpet også. 

Endret av Klink
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at bråkmakerne forsvant så blir det jo litt kjedelig, men noen burde jo holdt seg unna rampelyset i utgangspunktet og skulle ikke blitt brukt som underholdning i det hele tatt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (1 time siden):

Samme her. Kjedelig om alle skal være superarbeidsomme og bestiser hele tiden. Hun er morsom selv om hun til tider er irriterende også. Så Unni må vinne eventuell kamp og bli. Kanskje gir det henne litt ny motivasjon også. Og selv om hun er en bedagelig anlagt diva virker hun veldig snill også. Det diktet hun skrev til Emma var helt nydelig ♥️ 

Ja det var rett i hjertet ❤️

• Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 timer siden):

Jeg syns også det var trist at ikke alle fikk brev. Hva var greia med det? Er det sånn at de har lagt noen brev til side for å skape «spenning» er det skikkelig dårlig gjort og kom ikke alle brevene frem samtidig kunne de vel ventet til alt kom frem før de leverte brevene.

Syns også det var rart at vi ikke gikk se Dorthe sjekke naglene. Er jo det som er mest spennende! Har jo skjedd før at folk ikke har fått godkjent. Ellers var det en spennende og jevn kamp. Emilie blir vel nesten garantert storbonde nå og håper Unni blir 1.kjempe. På tide at den dama kommer seg ut kamp! 

Jeg fikk inntrykk av at de deltakerne som har slitt med oppholdet og som vurderer å trekke seg fikk brev. Var det ikke litt tidlig å få brev? Ble jo overrasket over at i samme episode fikk jeg inntrykk av at Emma, Unni og Emilie alle vurderte å trekke seg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 time siden):

Da syns du det, men slik jeg ser det har jeg fulgt reglene for tråden. I HI står det også om Torpet så er naturlig å diskutere Torpet også. 

Bare et tips, siden vi har en Torpet tråd :) 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (6 timer siden):

Jeg har fått mer enn nok av henne 😣 forhåpentligvis så blir Emilie storbonde og velger henne som førstekjempe. 

Endret av Cid
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nusket skrev (5 timer siden):

Ser for meg at slegge er noe annerledes enn å banke spiker. 

Som de sier i Thailand. Same same, but different. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frøkna skrev (2 timer siden):

Jeg fikk inntrykk av at de deltakerne som har slitt med oppholdet og som vurderer å trekke seg fikk brev. Var det ikke litt tidlig å få brev? Ble jo overrasket over at i samme episode fikk jeg inntrykk av at Emma, Unni og Emilie alle vurderte å trekke seg.

Ja, virker nesten sånn. Kjendis farmen varer jo bare halvparten av vanlig farmen, så var ikke så tidlig, egentlig. Er 2 ordinære uker igjen nå før finaleuken om jeg husker rett. Hadde vært kjipt om alle tre trakk seg, da hadde det ikke blitt mange igjen der. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Unni er jammen med litt av en diva :himle:

Ganske fornøyd med at Emilie ble storbonde, håper hun velger Unni som førstekjempe nå og at hun ryker i tvekamp!

Helt herlig når Emilie og Mentor begynte å danse 😂💃🕺🏻 

Endret av Cid
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Den musikken som var i bakgrunnen idet mentor kom var episk 😄 hadde vært morsomt om de brukte Darth Vader musikken da 😂

Darth Gotmar

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd det ikke er så mange tvekamper før finaleuken. Med tanke på hvor mange grener det er. Håper noen av dem er konkurranser i finaleuken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Unni viser i det minste litt innsikt i dag 😅Og litt selvironi. Og virker nesten som hun spiller litt på «jeg er lat». Det er jo for øvrig nesten eneste tilnærma «konflikt» man kommer nå, skal ikke se bort fra at hun er blitt anmodet om å spille det karaktertrekket helt ut. Dama er jo i utgangspunktet et rivjern, hun var jo i mange år i praksis alene med 4 unger og jobba. Tviler ikke på hun er diva altså😂Bare at produksjonen kanskje har hinta om å dra på litt ekstra. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...