gladidag Skrevet 28. januar 2024 #681 Del Skrevet 28. januar 2024 Boetica skrev (3 minutter siden): Mentor kjørte jaggu meg samme skjea opp i frikasségryta igjen - etter å ha slikket på den 😳 Antagelig gikk gryta i søpla … Det er jo ikke akkurat et «Norges Vel» møte som venta på han og gryta 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 28. januar 2024 #682 Del Skrevet 28. januar 2024 gladidag skrev (9 minutter siden): Antagelig gikk gryta i søpla … Det er jo ikke akkurat et «Norges Vel» møte som venta på han og gryta Jeg velger å tro at de ikke tar livet av et dyr for å hive maten i søpla, nei. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 28. januar 2024 #683 Del Skrevet 28. januar 2024 Det har heller ikke vært noen overraskelser. De som jeg har trodd har røket ut,har røket ut. De som står igjen er alltid folk jeg ikke har ønsket skulle vinne - i så og si alle sesongene. Trist Kristin røk ut foran hun andre,som jeg heller ser maling tørke en å se og høre på. Sikkert hyggelig og flink etc. Men herregud så kjedelig hun er på TV. Ender også alltid med at jeg synes Torpet er mye kjekkere en Farmen. Forrige sesong (Den uten kjendiser) hadde jo helt fantastisk Torpet sesong. Reagerte også på at mentoren double-dipped skjeen sin i gryta. Ser jeg ikke var den eneste. Får håpe han tok den med hjem da,siden han la beslag i den (ikke bare bokstavelig) 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pep Skrevet 28. januar 2024 #684 Del Skrevet 28. januar 2024 Syns det var så trist,og veldig rart,at ikke alle fikk brev... 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 28. januar 2024 #685 Del Skrevet 28. januar 2024 -Hvorfor fikk ikke alle brev? -Hvorfor fikk ikke slapp storbonde mer pes? -Hvorfor er de så forsiktige med å konfrontere henne? Dorthe blir nødt til å haaale ut av dem at det var jo litt storbonden sin feil, da. - Og så rar torpet episodene er? -Kristin bare innom og stikker igjen, Aune Sand er bare innom en liten tur? - Og strengt å underkjenne ett ukesoppdrag når alt annet var så fint? Det har vært mer ruskete tidligere ukesoppdrag denne sesongen? -Og hvor mange spiker fikk Kristin ned? Var det veldig jevnt eller? 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 28. januar 2024 #686 Del Skrevet 28. januar 2024 pep skrev (8 minutter siden): Syns det var så trist,og veldig rart,at ikke alle fikk brev... Ja, enig! Skulle ikke forundre meg om produksjonen holder tilbake noen av brevene for å tukle med psyken til deltagerne, i et forsøk på å piske opp til konflikter. Syns egentlig produksjonen har tatt noen rare valg flere ganger denne sesongen 🤔 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 28. januar 2024 #687 Del Skrevet 28. januar 2024 5by5 skrev (8 minutter siden): Ja, enig! Skulle ikke forundre meg om produksjonen holder tilbake noen av brevene for å tukle med psyken til deltagerne, i et forsøk på å piske opp til konflikter. Syns egentlig produksjonen har tatt noen rare valg flere ganger denne sesongen 🤔 Tenkte det samme. Men dårlig gjort uansett... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 28. januar 2024 #688 Del Skrevet 28. januar 2024 Var nesten vittig å se på når Dorte febrilsk prøvde å få noen til å kjefte på Unni, siden det var hennes feil at ukesoppdraget ikke ble godkjent. Men ingen som turte, bare litt forsiiiiktige antydninger. 🙄 Håper hun blir valgt til førstekjempe neste gang! 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. januar 2024 #689 Del Skrevet 28. januar 2024 (endret) Så feigt at ingen turte å konfrontere Unni. Er en gjeng med kujoner alle sammen. Hadde håper Cato skulle tørre å kjefte litt på henne, men nei. Jeg la også merke til at mentor stakk den samme skjea oppi gryta to ganger. Håper han tok den med hjem og spiste den selv. Håper ikke den gikk i søpla, ihvertfall, da har de tatt livet av et dyr til ingen nytte. Synd Kristin røk, hadde håpet hun skulle vinne. Jeg liker Emilie, men hun er så kjedelig. Kunne blitt mer drama med Kristin, tror jeg, tror hun kan bli litt hissig og hangry på lite mat. Endret 28. januar 2024 av jukkapalme 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar 2024 #690 Del Skrevet 29. januar 2024 Jeg ble litt sjokkert over at det ikke ble godkjent, Gotmar er en streng type gitt (hvis det i det hele tatt er han som bestemmer) Men i følge dem andre så er det Unni sin feil som var mye på latsiden. Tåpelig at ingen ga noen mynter til Sondre etter sangen hans, folk ville betalt for å gå på konsert hos han på ekte så jeg synes godt at noen av dem kunne gitt han noen mynter. Synes ikke noe om at bare noen av deltakerne fikk brev mens andre ikke fikk, blir som et slag i magen for de andre… Glad Emilie vant men hvorfor sjekket ikke Dorthe om naglene var skikkelig nedi slik det alltid gjøres? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar 2024 #691 Del Skrevet 29. januar 2024 https://www.dagbladet.no/kjendis/ser-ikke-farmen-igjen/80866568 I følge de andre deltakerne er er hun slik de fremstiller henne så skjønner ikke hvorfor hun er så sur 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar 2024 #692 Del Skrevet 29. januar 2024 Boetica skrev (6 timer siden): Mentor kjørte jaggu meg samme skjea opp i frikasségryta igjen - etter å ha slikket på den 😳 Blir vel korona på hele treffet gitt.. Ruspus skrev (6 timer siden): Synes dette bare blir mer og mer kjedelig. Synes det motsatte jeg 😁 Klink skrev (5 timer siden): -Hvorfor fikk ikke alle brev? -Hvorfor fikk ikke slapp storbonde mer pes? -Hvorfor er de så forsiktige med å konfrontere henne? Dorthe blir nødt til å haaale ut av dem at det var jo litt storbonden sin feil, da. - Og så rar torpet episodene er? Spoiler -Kristin bare innom og stikker igjen, Aune Sand er bare innom en liten tur? - Og strengt å underkjenne ett ukesoppdrag når alt annet var så fint? Det har vært mer ruskete tidligere ukesoppdrag denne sesongen? -Og hvor mange spiker fikk Kristin ned? Var det veldig jevnt eller? Synes du kan bruke spoilertagg når du diskuterer ting som skjer i Torpet, ikke alle som ser på Torpet og som heller vil bli overrasket over hvem som kommer fra Torpet til slutt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 29. januar 2024 #693 Del Skrevet 29. januar 2024 Så klart det ikke er mentor som bestemmer oppdraget. Det virket til og med som han syntes det var litt tricky å si at det ikke var godkjent. Jeg synes det virker som om produksjonen prøver å lage konflikter der inne. I det hele tatt en utrolig dårlig sesong. Kanskje det burde medføre økonomiske sanksjoner om kjendisene velger å trekke seg. Sånn slipper man at folk bare drar hjem. Det bør således jobbes skikkelig med casten før en ev ny sesong. Eller kanskje bare gravlegge hele konseptet en stund. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar 2024 #694 Del Skrevet 29. januar 2024 jukkapalme skrev (6 timer siden): Så feigt at ingen turte å konfrontere Unni. Er en gjeng med kujoner alle sammen. Hadde håper Cato skulle tørre å kjefte litt på henne, men nei. Jeg la også merke til at mentor stakk den samme skjea oppi gryta to ganger. Håper han tok den med hjem og spiste den selv. Håper ikke den gikk i søpla, ihvertfall, da har de tatt livet av et dyr til ingen nytte. Synd Kristin røk, hadde håpet hun skulle vinne. Jeg liker Emilie, men hun er så kjedelig. Kunne blitt mer drama med Kristin, tror jeg, tror hun kan bli litt hissig og hangry på lite mat. Jeg synes Kristin var kjedelig 😛 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 29. januar 2024 #695 Del Skrevet 29. januar 2024 (endret) Jeg synes at det var litt godt at ukesoppdraget ikke ble godkjent etter at Unni har sovet bort hele uka. Trist for de som har stått på, ekstra trist for Bjørg som prøvde å redde i land noe kvelden i før. Men litt godt at de kan kjenne på at de faktisk må fullføre alt, og at alle må være med. Lurer jo litt på om Unni kanskje trekker seg neste uke, om hun allerede sliter med lite mat 👀 Om hun ikke gjør det, håper jeg at noen velger henne som førstekjempe. Hun har sine ting hun er god på, men når de blir færre og færre deltakere så må alle kunne bidra på flere områder. Trist med tvekampen, fordi jeg gjerne skulle likt å sett begge to med videre 😕 Men er ikke lei meg for vinneren som er med videre, for jeg heiet nok hakket mer på henne. Jeg ser ikke på Torpet, og liker jo at jeg får litt oppdateringer her i tråden på hva som skjer der. Ønsker jo mest at Egil skal komme seg tilbake 🤞🏻 Jeg lurer på om «markedet» har fått beskjed om å være snille med deltagerne siden de har lite mat. La dem selge litt for å få noe mat som svineknoken/salt og bygg. Samme som at jeg lurer jo litt på on Mentor har fått beskjed om at ukesoppdraget ikke skal godkjennes denne gangen, pga. dårlig innsats fra storbonden 👀 Jeg er klar for en ny uke. Ser for meg at denne uka får de et fysisk krevende oppdrag, slik det ofte er de ukene med lite mat 😅 Endret 29. januar 2024 av Ariana807 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 29. januar 2024 #696 Del Skrevet 29. januar 2024 Kjenner jeg begynner å bli litt lei av "jeg gir faen" Unni. Tar det nesten for gitt at Emilie blir storbonde, så da håper jeg at Unni blir valgt til førstekjempe. Det er også på tide at andre får slippe til på kjøkkenet. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. januar 2024 #697 Del Skrevet 29. januar 2024 Galen King skrev (15 timer siden): Lurer litt på om Gotmar avgjør mer selv om ukesoppdrag skal godkjennes eller ikke. Husker sist han var mentor så leste jeg at det var mer folk i produksjonen enn mentor som avgjorde. Fikk 100% følelsen av at produksjonen bestemmer dette ja. Blir "kjedelig" for dem om forpakterne klarer alle oppdragene sine. De ønsker vel at de skal få kjenne på en uke uten særlig mat. Men urettferdig er det ja. SOM de har jobbet, spesielt alt det fysiske harde arbeidet der. Har sett maaange Farmen-uker før der mye mindre har blitt gjort og ting gjort "halvbra" og likevel fått godkjente uker. Så dette virket absolutt som en produksjonstwist. Gjøre litt ut av det at Unni har vært så lat. pep skrev (9 timer siden): Syns det var så trist,og veldig rart,at ikke alle fikk brev... Kjemperart! Har sett årevis med Farmen, og aldri kan jeg huske at ikke alle har fått brev?? Også folk som ikke har hatt barn, eller partner. Da har foreldre sendt, evnt. en god venn rett og slett. Alle har da noen. Så dette var en kjempedårlig twist av dem!! Virker ikke som det årets Farmen kjendis trenger her er nedtrykking av motivasjonen til folk tvert i mot. Cid skrev (3 timer siden): Glad Emilie vant men hvorfor sjekket ikke Dorthe om naglene var skikkelig nedi slik det alltid gjøres? Det var en tydelig klipping av overgang der akkurat da Emilie sa ferdig. Så sannsynligvis sjekket Dorthe, men at det ikke ble vist på TV. Nå håper jeg Emilie blir storbonde, og at hun velger Unni som førstekjempe! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 29. januar 2024 #698 Del Skrevet 29. januar 2024 Ja det var en streng avgjørelse, men ikke feil etter min mening. Å stoppe sokker gjøres etter en bestemt «veve» metode, og stod nok beskrevet i boka. Man gjør en forsterkning. Her var nok mye «bare» sydd sammen, som i «skjule et hull». Og da var ikke oppgaven gjort riktig. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 29. januar 2024 #699 Del Skrevet 29. januar 2024 12 hours ago, Apis said: Spennende, men tror ikke de har banket mye spiker i sitt liv. Ser for meg at slegge er noe annerledes enn å banke spiker. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar 2024 #700 Del Skrevet 29. januar 2024 Nusket skrev (2 minutter siden): Ser for meg at slegge er noe annerledes enn å banke spiker. Kunne se på dem hvor sykt utslitte de var, ble ubehagelig å se på 😨 jeg hadde ikke klart det! Dumt vi ikke fikk se når hun sjekket naglene da, jeg likte spenningen i om det ville bli godkjent eller ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå