Spitzy Skrevet 27. januar 2024 #661 Del Skrevet 27. januar 2024 Citha skrev (8 minutter siden): https://hotelcaesar.fandom.com/wiki/Liv_Liland_Anker-Hansen Nok avsporing https://www.ostlendingen.no/nyheter/gotmar-med-i-hotel-casar/s/2-2.2757-1.4510763 takk husker liv når jeg så dette. fikk opp det her, men ikke husket jeg at liv hadde bulimi, eller at gotmar hadde gjesterolle som tannlege, en scene som ble spilt inn på 3 opptak. Ja, skjønner han er hotell Cæsar kjendis for spesielt interesserte . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 28. januar 2024 #662 Del Skrevet 28. januar 2024 Lurer litt på om Gotmar avgjør mer selv om ukesoppdrag skal godkjennes eller ikke. Husker sist han var mentor så leste jeg at det var mer folk i produksjonen enn mentor som avgjorde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 28. januar 2024 #663 Del Skrevet 28. januar 2024 Den maten de spiser ser ganske god ut, ganske variert. Smaker sikkert ikke helt som det gjør i nåtiden. Håper de har noe bra kjøkkenhygiene, det har vært problem tidligere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 28. januar 2024 Forfatter #664 Del Skrevet 28. januar 2024 (endret) Slettet, dobbeltpost. Endret 28. januar 2024 av Ctrl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 28. januar 2024 Forfatter #665 Del Skrevet 28. januar 2024 Dagens episoder: Spoiler Haha, ukesoppdraget ble ikke godkjent pga barneklærne. Det var Unnis oppgaver, som Bjørg måtte ta på seg fordi Unni var gorre lat. Så til pass åt storbonden. Gledelig at de andre reagerer på at Unnis manglende bidrag er en direkte konsekvens av underkjent oppdrag. Emilie og Bahare fikk iallfall til den knaggrekka. Synes den ble veldig fin! Emilie gjør det vanskelig for seg selv med å melde seg som andrekjempe for Kristin for å "finne en mening" med tilværelsen. Merkelig av Emilie, og jeg forstår ikke forklaringen hennes. Men så er det ikke alt man skal forstå. Og når hun føler det slik så kan hun likegodt ta den kampen nå, siden vi har Torpet gående i bakgrunnen som gir henne en sjanse å komme inn igjen hvis hun måtte tape. Kristin ønsket en skikkelig fysisk kamp med en "verdig" andrekjempe der det er 50/50 hvem som vinner, og velger da Emilie som tross alt meldte seg frivillig. "The blogger legends" ut i sleggekamp. Spenstig valg. Det ble en slitsom affære. Gjorde vondt å se på 😜 Og det ble jevnt på slutten! Emilie vinner på håret foran Kristin. Nå ligger vel Emilie godt an til å bli storbonde. Og blir hun det, så spoilet vel TV2 i sine teasere tidligere denne uken at Emilie kom videre (og at Kristin røk), for Emilie har blitt vist i storbondestolen flere ganger. Og pga dette så var jeg egentlig overbevist om at Emilie kom til å vinne idag, med en liten tvil om at kanskje det var tilfeldig at Emilie satt i storbondestolen. Men så er jo TV2 eksperter på å spoile underveis. Elendig opplegg. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 28. januar 2024 #666 Del Skrevet 28. januar 2024 Legger de seriøst ut torpet før episodene har gått på tv? 😞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 28. januar 2024 #667 Del Skrevet 28. januar 2024 Klink skrev (3 minutter siden): Legger de seriøst ut torpet før episodene har gått på tv? 😞 De legger ut Farmen episodene kl 18 og 18:45 på tv2 play, også Torpet etter det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 28. januar 2024 #668 Del Skrevet 28. januar 2024 Tulla25j skrev (11 minutter siden): De legger ut Farmen episodene kl 18 og 18:45 på tv2 play, også Torpet etter det ja. Så torpet først på tv2play så nå vet jeg hvem som røk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 28. januar 2024 #669 Del Skrevet 28. januar 2024 Håper Kristin taper. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 28. januar 2024 #670 Del Skrevet 28. januar 2024 47 minutter siden, Klink said: Så torpet først på tv2play så nå vet jeg hvem som røk. Det er en gyllen regel jeg har på søndager, aldri se Torpet først (lærte harde måten ) Enig i at de kan vente med å legge det ut til etter søndagens episode er vist på Tv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 28. januar 2024 #671 Del Skrevet 28. januar 2024 1 hour ago, Ctrl said: Dagens episoder: Reveal hidden contents Haha, ukesoppdraget ble ikke godkjent pga barneklærne. Det var Unnis oppgaver, som Bjørg måtte ta på seg fordi Unni var gorre lat. Så til pass åt storbonden. Gledelig at de andre reagerer på at Unnis manglende bidrag er en direkte konsekvens av underkjent oppdrag. Emilie og Bahare fikk iallfall til den knaggrekka. Synes den ble veldig fin! Emilie gjør det vanskelig for seg selv med å melde seg som andrekjempe for Kristin for å "finne en mening" med tilværelsen. Merkelig av Emilie, og jeg forstår ikke forklaringen hennes. Men så er det ikke alt man skal forstå. Og når hun føler det slik så kan hun likegodt ta den kampen nå, siden vi har Torpet gående i bakgrunnen som gir henne en sjanse å komme inn igjen hvis hun måtte tape. Kristin ønsket en skikkelig fysisk kamp med en "verdig" andrekjempe der det er 50/50 hvem som vinner, og velger da Emilie som tross alt meldte seg frivillig. "The blogger legends" ut i sleggekamp. Spenstig valg. Det ble en slitsom affære. Gjorde vondt å se på 😜 Og det ble jevnt på slutten! Emilie vinner på håret foran Kristin. Nå ligger vel Emilie godt an til å bli storbonde. Og blir hun det, så spoilet vel TV2 i sine teasere tidligere denne uken at Emilie kom videre (og at Kristin røk), for Emilie har blitt vist i storbondestolen flere ganger. Og pga dette så var jeg egentlig overbevist om at Emilie kom til å vinne idag, med en liten tvil om at kanskje det var tilfeldig at Emilie satt i storbondestolen. Men så er jo TV2 eksperter på å spoile underveis. Elendig opplegg. Spoiler Veldig spennende tvekamp 💪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 28. januar 2024 #672 Del Skrevet 28. januar 2024 Utrolig irriterende at ingen tør si direkte at storbonde Unni er grunnen til at de tapte ukesoppdraget..! Hun hadde ikke gjort sin del av oppdraget, og Bjørg tok det i siste liten. Så får Unni lov å sitte der og si at «hun stoler 100% på de andre» og dermed implisitt at «jeg trenger ikke engang å se over oppdraget, jeg valgte å stole på de andre og de sviktet meg» Og byrden havner på stakkars Bjørg! Heldigvis ser vi godt hva alle egentlig tenker, og de snakker jo forsiktig om det på kamera også. Men skulle gjerne sett Unni bli mer direkte konfrontert. 30 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 28. januar 2024 #673 Del Skrevet 28. januar 2024 Hvorfor blir ikke Unni konfrontert egentlig? 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 28. januar 2024 #674 Del Skrevet 28. januar 2024 De andre virker jo livredde for Unni? Hvorfor tør ingen å si det som det er, at hun er skylden i at det gikk skeis? Spesielt skuffa over Cato, som ikke trøkket mer til i sin kritikk. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 28. januar 2024 #675 Del Skrevet 28. januar 2024 Nusket skrev (56 minutter siden): Skjul innhold Veldig spennende tvekamp 💪 Spennende, men tror ikke de har banket mye spiker i sitt liv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 28. januar 2024 #676 Del Skrevet 28. januar 2024 Klink skrev (30 minutter siden): Hvorfor blir ikke Unni konfrontert egentlig? Håper neste ukes storbonde velger Unni som førstekjempe! 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. januar 2024 #677 Del Skrevet 28. januar 2024 Digga meg litt at ukesoppdraget ble underkjent. Til pass for Unni som har ligget så mye og latet seg når hun burde lappet og stoppet de klærne. Fikk vondt av Björg som fikk så dårlig samvittighet, var jo ikke hennes skyld. 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 28. januar 2024 #678 Del Skrevet 28. januar 2024 Klink skrev (29 minutter siden): Hvorfor blir ikke Unni konfrontert egentlig? Nei si det.. Det virker ikke som de andre tør å kritisere henne. De er ekstremt forsiktige med hvordan de omtaler henne. Jeg kjente ubehaget gjennom skjermen nesten, når Unni ble muggen av tanken på lite mat fremover - så jeg tviler ikke på at hun er i stand til å skremme folk med fremtoningen sin når hun er sliten, trøtt og sulten.. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 28. januar 2024 #679 Del Skrevet 28. januar 2024 Synes dette bare blir mer og mer kjedelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 28. januar 2024 #680 Del Skrevet 28. januar 2024 Mentor kjørte jaggu meg samme skjea opp i frikasségryta igjen - etter å ha slikket på den 😳 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå