Gjest Mother Dirt Skrevet 26. januar 2024 #641 Del Skrevet 26. januar 2024 Gagaen skrev (3 timer siden): Jeg syns det er mye hets av Unni jeg, ang at hun ikkje gjør så mye, er bustete på håret osv. Men jeg tror hun kommer til å overraske jeg, for dama er ikke dum. Hun gjør mye for det sosiale og har et godt hjerte, et eksempel på det er diktet hun skrev til Emma. Bare vent, divaen vil komme langt tror jeg. Og så er hun den eneste med litt nerve innpå der, resten er altfor snille og kjedelige. Egentlig enig her. Tror også at hun gjør veldig mye på kjøkkenet. Har sett henne konkurrere i et matprogram (Masterchef tror jeg?) , og hun er veldig god på matlaging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 26. januar 2024 #642 Del Skrevet 26. januar 2024 Spoiler Har de vist neste ukes episoder allerede, eller har Emilie vært storbonde den første uka? Jeg så nettopp reklame på tv2 at Emilie satt i storbondestolen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. januar 2024 #643 Del Skrevet 26. januar 2024 Mother Dirt skrev (1 time siden): Egentlig enig her. Tror også at hun gjør veldig mye på kjøkkenet. Har sett henne konkurrere i et matprogram (Masterchef tror jeg?) , og hun er veldig god på matlaging. Men gårdslivet for 100 år siden dreide seg da bare ikke om matlaging. Syns det er merkelig at hun skal slippe unna alt det andre arbeidet de har på gården og kun lage mat. Hadde stemt henne hjem med en gang. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mother Dirt Skrevet 26. januar 2024 #644 Del Skrevet 26. januar 2024 Djungelvrål skrev (4 minutter siden): Men gårdslivet for 100 år siden dreide seg da bare ikke om matlaging. Syns det er merkelig at hun skal slippe unna alt det andre arbeidet de har på gården og kun lage mat. Hadde stemt henne hjem med en gang. Nei da , men oppgavene er sikkert fordelt litt der inne. Matlaging er jo en del av det,og det tok mye lengre tid for 100 år siden enn i dag. Det gjøres på gamlemåten. Men, det er mye klipping også. Vi ser ikke halvparten engang av alt arbeidet de gjør der. Nå vet jeg heller ikke hvem som gjør hva og hvor mye arbeid hver enkelt der gjør, jeg bare antok det siden jeg har sett henne være flink med matlaging på tv før 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 27. januar 2024 #645 Del Skrevet 27. januar 2024 Djungelvrål skrev (7 timer siden): Men gårdslivet for 100 år siden dreide seg da bare ikke om matlaging. Syns det er merkelig at hun skal slippe unna alt det andre arbeidet de har på gården og kun lage mat. Hadde stemt henne hjem med en gang. Unni er 62 år, og framstår ikke som en person som trener og er utpreget opptatt av kost og helse. Imaget hennes er «livsnytende kunstner». Bjørg er 14 år yngre enn henne, sånn for å sette ting i perspektiv. Cato er på samme alder men han har andre forutsetninger til utholdenhet, pluss at vi justerer forventningene til ham. Burde gjøre det samme til Unni, mtp hennes alder og utgangspunkt. De fleste 62-åringer ville nok hatt samme behov for hvile som Unni. Når det gjelder hår, så er da Emilie like ustelt i mange klipp, men hun kommer bedre ut av det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. januar 2024 #646 Del Skrevet 27. januar 2024 Har ikke fått vært innom denne uka før nå. Var ingen overraskelse av Christian valgte Unni som storbonde. Heller ingen overraskelse at hun tar rollen på en bedagelig måte 🙈 men at det skulle være så ekstremt da! Kan forstå at hun ikke er typen til å holde på med fysisk jobb som snekring og trefelling, men at hun ikke går ned for å SE en gang 😶 Men jeg ble litt sjokka over den første samtalen hun har med hjelperne sine, der de snakker om at de skal på marked og Unni ikke tror at hun klarer å gå dit. Altså, har hun en funksjonhemming av noe slag når det gjelder beina? Eller er hun virkelig SÅ lat? Hun virker jo oppriktig bekymret for at hun ikke klarer å gå dit. Og så langt er det vel ikke?? Veldig trist at Mayoo måtte forlate. Hadde virkelig håpet på noen gullkort derifra. Ingen overraskelse at Kristin ble valgt som førstekjempe. Vanligvis syns jeg det er irriterende at utfordrere "automatisk" blir valgt (sesongen der Marna klarte å unngå det var episk), men akkurat denne gangen føltes det veldig greit. Rett og slett fordi Kristin ikke fikk den utfordrerkampen med Mayoo. Noe må hun jo bevise for å kunne bli. Tenker hun vil føles som en mer verdig deltaker om hun vinner tvekampen. Håper hun velger Cato, Emma eller Bjørg og vinner der. Velger hun noen andre vil jeg de skal vinne ♥ Cid skrev (På 25.1.2024 den 19.47): Jeg husker ikke andre utenom Gotmar og høstens selv egentlig 😅 jeg husker Gotmar spesielt fordi han er skuespiller og jeg husker han fra Hotel Cæsar. Åå hvem var han der?? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 27. januar 2024 #647 Del Skrevet 27. januar 2024 Håper Kristin velger Emma. Jeg har stor respekt for Emma og hun virker snill og god, men hun er sååå irriterende! Oh my god, oh my god 😂 Heldigvis ikke vært så mye av det i det siste da, var verst de første dagene. Men jeg tror Kristin kommer til å velge en større konkurrent. Hun er ikke typen til å velge den «svakeste». Ikke at jeg mener at Emma er svak, men alle de andre virker sterkere og mer kunnskapsrike enn henne. Men, kan jo hende skinnet bedrar. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. januar 2024 #648 Del Skrevet 27. januar 2024 Amatariel skrev (4 timer siden): Har ikke fått vært innom denne uka før nå. Var ingen overraskelse av Christian valgte Unni som storbonde. Heller ingen overraskelse at hun tar rollen på en bedagelig måte 🙈 men at det skulle være så ekstremt da! Kan forstå at hun ikke er typen til å holde på med fysisk jobb som snekring og trefelling, men at hun ikke går ned for å SE en gang 😶 Men jeg ble litt sjokka over den første samtalen hun har med hjelperne sine, der de snakker om at de skal på marked og Unni ikke tror at hun klarer å gå dit. Altså, har hun en funksjonhemming av noe slag når det gjelder beina? Eller er hun virkelig SÅ lat? Hun virker jo oppriktig bekymret for at hun ikke klarer å gå dit. Og så langt er det vel ikke?? Veldig trist at Mayoo måtte forlate. Hadde virkelig håpet på noen gullkort derifra. Ingen overraskelse at Kristin ble valgt som førstekjempe. Vanligvis syns jeg det er irriterende at utfordrere "automatisk" blir valgt (sesongen der Marna klarte å unngå det var episk), men akkurat denne gangen føltes det veldig greit. Rett og slett fordi Kristin ikke fikk den utfordrerkampen med Mayoo. Noe må hun jo bevise for å kunne bli. Tenker hun vil føles som en mer verdig deltaker om hun vinner tvekampen. Håper hun velger Cato, Emma eller Bjørg og vinner der. Velger hun noen andre vil jeg de skal vinne ♥ Åå hvem var han der?? Tannlegen til Liv i 2006 når hun hadde bulimi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 27. januar 2024 #649 Del Skrevet 27. januar 2024 (endret) jukkapalme skrev (25 minutter siden): Håper Kristin velger Emma. Jeg har stor respekt for Emma og hun virker snill og god, men hun er sååå irriterende! Oh my god, oh my god 😂 Heldigvis ikke vært så mye av det i det siste da, var verst de første dagene. Men jeg tror Kristin kommer til å velge en større konkurrent. Hun er ikke typen til å velge den «svakeste». Ikke at jeg mener at Emma er svak, men alle de andre virker sterkere og mer kunnskapsrike enn henne. Men, kan jo hende skinnet bedrar. Emma er 21 år og purung. Sier seg selv at Emma mangler mye av kunnskapen de eldre innehar. Men når det er sagt synes jeg Emma virket som et varmt og godt menneske, har fått et veldig godt inntrykk av henne. Men hun er nok det svakeste ledd. Har egentlig ikke så mye å utsette på de som er igjen, bortsett fra Unni og hennes latskap, men hun kan ikke bli valgt denne gangen. Skulle gjerne sett Unni bli utfordret på andre oppgaver enn på kjøkkenet da det er noe behagelig å gjøre noe man har gjort hele voksenlivet, noe hun selv påpeker om hvorfor hun står på kjøkkenet. Hun er kunstner, hvorfor ikke bidra i oppgaver hvor hun kan bruke sine evner? Blir uansett spennende å se hvem Kristin velger. Endret 27. januar 2024 av K_mb 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 27. januar 2024 #650 Del Skrevet 27. januar 2024 Lawyam skrev (På 25.1.2024 den 9.51): Liker egentlig alle, spesielt Sander, tror jeg. Så han i Forræder og syntes han var litt teit der, så tenkte litt 'neeei' da jeg så han skulle være med, men han er jo favoritt hos meg nå. Alle de andre virker å være fine mennesker, men Unni er litt 'not my cup of tea' kjenner jeg, men noe dramaturgi må vi vel ha der inne nå som de som laget litt tv-øyeblikk så hun bør vel få bli litt til for at jeg ikke skal bruke programmet som sovemedisin. Til og med Kristin, som jeg ikke har mislikt, men som pleier høres litt mye i program hun har deltatt har jo unngått å irritere meg. Kanskje et lite tilløp til irritasjon ved Bjørg. Hun tirrer meg litt med å være så altfor søt og sukker, men det begynner å komme frem at hun også kan ha et hint av salt/surt, så hun kan komme til å lage litt mer 'show' etterhvert kanskje. Hvem Kristin stemmer ut er jeg usikker på, men kanskje Emma eller Bjørg? Jeg har så liten tro på at noen velger Cato. Hvem tror dere? Kristin kan ikke stemme ut noen. Hun velger en førstekjempe som hun må i duell mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 27. januar 2024 #651 Del Skrevet 27. januar 2024 Cid skrev (1 time siden): Tannlegen til Liv i 2006 når hun hadde bulimi. ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. januar 2024 #652 Del Skrevet 27. januar 2024 Grüner skrev (6 minutter siden): Kristin kan ikke stemme ut noen. Hun velger en førstekjempe som hun må i duell mot. Det vet alle 😛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 27. januar 2024 #653 Del Skrevet 27. januar 2024 2 hours ago, Grüner said: ? Det var vel svar på hvem mentor spilte i hotel cæsar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 27. januar 2024 #654 Del Skrevet 27. januar 2024 Cid skrev (2 timer siden): Det vet alle 😛 Vedkommende skrev at hen lurte på hvem Kristin ville stemme ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 27. januar 2024 #655 Del Skrevet 27. januar 2024 Citha skrev (45 minutter siden): Det var vel svar på hvem mentor spilte i hotel cæsar. Å. Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. januar 2024 #656 Del Skrevet 27. januar 2024 Kosemose skrev (11 timer siden): Unni er 62 år, og framstår ikke som en person som trener og er utpreget opptatt av kost og helse. Imaget hennes er «livsnytende kunstner». Bjørg er 14 år yngre enn henne, sånn for å sette ting i perspektiv. Cato er på samme alder men han har andre forutsetninger til utholdenhet, pluss at vi justerer forventningene til ham. Burde gjøre det samme til Unni, mtp hennes alder og utgangspunkt. De fleste 62-åringer ville nok hatt samme behov for hvile som Unni. Når det gjelder hår, så er da Emilie like ustelt i mange klipp, men hun kommer bedre ut av det. De fleste 62 åringer er i full jobb, man er ikke gammel idag når man er 62. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 27. januar 2024 #657 Del Skrevet 27. januar 2024 Djungelvrål skrev (1 time siden): De fleste 62 åringer er i full jobb, man er ikke gammel idag når man er 62. Folk eldes ulikt. En 80-åring kan være sprekere enn en 62-åring, kommer an på personen. Hun har vel levd et ganske hardt liv til tider (inkl sigg og alkohol) 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 27. januar 2024 #658 Del Skrevet 27. januar 2024 Cid skrev (8 timer siden): Tannlegen til Liv i 2006 når hun hadde bulimi. Hvem var liv? Ok, skjønner at jeg ikke husker gotmar, det hørtes ikke ut som en stor rolle, men hvem var liv med bulimi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 27. januar 2024 #659 Del Skrevet 27. januar 2024 Citha skrev (5 timer siden): Det var vel svar på hvem mentor spilte i hotel cæsar. Kan du utdype litt mer? Tannlegen til liv som hadde bulimi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 27. januar 2024 #660 Del Skrevet 27. januar 2024 6 minutter siden, Spitzy said: Hvem var liv? Ok, skjønner at jeg ikke husker gotmar, det hørtes ikke ut som en stor rolle, men hvem var liv med bulimi? 2 minutter siden, Spitzy said: Kan du utdype litt mer? Tannlegen til liv som hadde bulimi? https://hotelcaesar.fandom.com/wiki/Liv_Liland_Anker-Hansen Nok avsporing 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå