Cid Skrevet 25. januar 2024 #601 Del Skrevet 25. januar 2024 Sol79 skrev (2 minutter siden): De andre er jo influensere, så det er kanskje forskjellen 😅 Måtte google Bahare nå fordi jeg visste ikke hva hun var kjent for utenom forholdet til Per Sandberg, men det er jo Bahare Letnes og ikke Viken. 😅🙈 Trudde det var samme Bahare med 😜 jeg liker denne Bahare bedre nå. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 25. januar 2024 #602 Del Skrevet 25. januar 2024 9 minutter siden, Sol79 said: De andre er jo influensere, så det er kanskje forskjellen 😅 Måtte google Bahare nå fordi jeg visste ikke hva hun var kjent for utenom forholdet til Per Sandberg, men det er jo Bahare Letnes og ikke Viken. 😅🙈 Bahare (Viken) er nydelig 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 25. januar 2024 #603 Del Skrevet 25. januar 2024 Cid skrev (6 minutter siden): Trudde det var samme Bahare med 😜 jeg liker denne Bahare bedre nå. Bra det ikke bare er meg da! 😅 Utrolig kjipt sammenblanding for Bahare Viken 🙈 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar 2024 #604 Del Skrevet 25. januar 2024 Sol79 skrev (6 minutter siden): Bra det ikke bare er meg da! 😅 Utrolig kjipt sammenblanding for Bahare Viken 🙈 Hun har forhåpentligvis bedre smak i menn 😅 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. januar 2024 #605 Del Skrevet 25. januar 2024 Sil69 skrev (11 timer siden): Bare jeg som begynte å grine når Unni leste til Emma diktet hun hadde skrevet til henne? Jeg ble helt tatt på sengen, det var veldig rørende og fint! Ble skikkelig rørt selv, det var utrolig fint ♥️ 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 25. januar 2024 #606 Del Skrevet 25. januar 2024 Fjugur skrev (22 timer siden): Øhh... er du en uke etter oss andre, tro? 😅 Nei, håper ikke det. Nevnte Anne Kath og orket ikke sitere. Storbonden er ganske diva, men hun har jo på en måte rett, og har medhjelpere hun stoler på og i går gjorde hun jo en innsats. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 25. januar 2024 #607 Del Skrevet 25. januar 2024 Sil69 skrev (13 timer siden): Bare jeg som begynte å grine når Unni leste til Emma diktet hun hadde skrevet til henne? Jeg ble helt tatt på sengen, det var veldig rørende og fint! Samme her. Hadde ikke forventet at det skulle bli så rørende! ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar 2024 #608 Del Skrevet 25. januar 2024 Kom på en artig versjon av Farmen de kunne hatt, en hvor tidligere mentorer pluss mentor koner er deltakere 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 25. januar 2024 #609 Del Skrevet 25. januar 2024 45 minutter siden, Cid said: Kom på en artig versjon av Farmen de kunne hatt, en hvor tidligere mentorer pluss mentor koner er deltakere 😄 Men de kan jo gårdsdrift, og da blir ikke konseptet like morsomt. Men tidligere mentorer på Paradise Hotel, det hadde vært gøy det (ikke at jeg ser på PH) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 25. januar 2024 #610 Del Skrevet 25. januar 2024 Cid skrev (50 minutter siden): Kom på en artig versjon av Farmen de kunne hatt, en hvor tidligere mentorer pluss mentor koner er deltakere 😄 Men mentorene ser jo helt like ut, gråsprengte eldre menn med dialekt fra det indre østland. Jeg hadde gått fullstendig i surr 😄 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar 2024 #611 Del Skrevet 25. januar 2024 Nusket skrev (24 minutter siden): Men de kan jo gårdsdrift, og da blir ikke konseptet like morsomt. Men tidligere mentorer på Paradise Hotel, det hadde vært gøy det (ikke at jeg ser på PH) Lurer på om Gotmar hadde sluppet ballen da 🧐 (ser ikke på sånt jeg heller men jeg så sesong 1 da jeg var 17 og det var spennende 😅) husker jeg så den amerikanske versjonen med i 2004 som 12 år 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 25. januar 2024 #612 Del Skrevet 25. januar 2024 Boetica skrev (22 minutter siden): Men mentorene ser jo helt like ut, gråsprengte eldre menn med dialekt fra det indre østland. Jeg hadde gått fullstendig i surr 😄 Haha, det hadde vært utrolig lite underholdende. 😀 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar 2024 #613 Del Skrevet 25. januar 2024 Boetica skrev (35 minutter siden): Men mentorene ser jo helt like ut, gråsprengte eldre menn med dialekt fra det indre østland. Jeg hadde gått fullstendig i surr 😄 Gotmar skiller seg ut da kunne likt å se han og høstens mentor i reality, som 71 grader nord eller Robinsonekspedisjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 25. januar 2024 #614 Del Skrevet 25. januar 2024 Tråden er ryddet for personangrep, persondebatt og svar til slettede innlegg. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 25. januar 2024 #615 Del Skrevet 25. januar 2024 Cid skrev (1 time siden): Gotmar skiller seg ut da kunne likt å se han og høstens mentor i reality, som 71 grader nord eller Robinsonekspedisjonen. Jeg synes ikke Gotmar skiller seg ut i hele tatt 😆 Hadde du sagt til meg at det hadde vært samme mentor i 20 år, hadde jeg trodd deg 🤪 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. januar 2024 #616 Del Skrevet 25. januar 2024 Gotmar er så kult navn. Og han heter faktisk Gotmar i virkeligheten også 😊 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar 2024 #617 Del Skrevet 25. januar 2024 (endret) Boetica skrev (52 minutter siden): Jeg synes ikke Gotmar skiller seg ut i hele tatt 😆 Hadde du sagt til meg at det hadde vært samme mentor i 20 år, hadde jeg trodd deg 🤪 Du husker dårlig ansikt? 😅 jeg ser klart forskjell på gotmar og høstens storbonde. Endret 25. januar 2024 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 25. januar 2024 #618 Del Skrevet 25. januar 2024 Cid skrev (23 minutter siden): Du husker dårlig ansikt? 😅 jeg ser klart forskjell på gotmar og høstens storbonde. Ja jeg har elendig ansiktsgjenkjennelse 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 25. januar 2024 #619 Del Skrevet 25. januar 2024 (endret) Er han Gotmar litt strengere enn de tidligere mentorene? Ukesoppdragene, i alle fall flere av oppgavene, er utført veldig bra. Den blå gyngehesten foreksempel. Lite skryt og mye pirk? Mulig det ser bedre ut på tv enn det virkelig er da. Endret 25. januar 2024 av Klink 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar 2024 #620 Del Skrevet 25. januar 2024 Boetica skrev (30 minutter siden): Ja jeg har elendig ansiktsgjenkjennelse 🙈 Jeg husker ikke andre utenom Gotmar og høstens selv egentlig 😅 jeg husker Gotmar spesielt fordi han er skuespiller og jeg husker han fra Hotel Cæsar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå