Blått Skrevet 22. januar 2024 #521 Del Skrevet 22. januar 2024 10 hours ago, Blått said: https://www.tv2.no/underholdning/farmen-kjendis/diagnosene-gjorde-livet-surt-ble-deprimert/16360895/ Han fremstår jo som en veldig usikker person.. som et menneske som ikke har det noe godt med seg selv. Han har vært veldig ufin på farmen, så syns det var veldig fint at han gikk ut. 3 minutter siden, Mollebolle said: Bare noen tanker..... Sondre, Bjørg, Sander, Bahare, Emilie og Emma....Kunne nok blitt litt kjedelig om det bare var de som skulle lage tv, men uansett for noen fine folk. Cristian håper jeg vi slipper å se mer på tv eller i media generelt. Han har et ufyselig syn på andre mennesker enn seg selv. Er han er parodi eller bare rett å slett så mindre begavet? Unni ser skitten ut og det bokstavelig talt. At hun står over maten med det håret hengende over grytene....æsj! Ser ganske sliten ut og jeg blir litt overrasket over at hun ikke sier i mot Kristian når han gyver løs mot Bahare og Emma. Hun er tross alt eldst og burde vite bedre. Håper Bahare eller Sander vinner. Tror Cato også kommer langt, rett å slett fordi de andre ikke har sjanse mot han i en kunnskapskamp. Fin fyr da. Vil anbefale deg å lese dybdeintervjuet med han som jeg har linket til her, så får du svar på det du lurer på. 🙂 Som jeg nevner i kommentaren min så virker det som han sliter veldig psykisk og ikke har det noe godt med seg selv. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 22. januar 2024 #522 Del Skrevet 22. januar 2024 Cookie123 skrev (8 timer siden): Han har da ikke gjort det. Han ligger syk fortsatt, men han var med og sang bursdagssang for Unni tror jeg? Ja, det var det jeg også mente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 22. januar 2024 #523 Del Skrevet 22. januar 2024 8 minutter siden, Blått said: Vil anbefale deg å lese dybdeintervjuet med han som jeg har linket til her, så får du svar på det du lurer på. 🙂 Som jeg nevner i kommentaren min så virker det som han sliter veldig psykisk og ikke har det noe godt med seg selv. Jeg for min del, lurer ikke på noe. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. januar 2024 #524 Del Skrevet 22. januar 2024 Mollebolle skrev (25 minutter siden): Bare noen tanker..... Sondre, Bjørg, Sander, Bahare, Emilie og Emma....Kunne nok blitt litt kjedelig om det bare var de som skulle lage tv, men uansett for noen fine folk. Cristian håper jeg vi slipper å se mer på tv eller i media generelt. Han har et ufyselig syn på andre mennesker enn seg selv. Er han er parodi eller bare rett å slett så mindre begavet? Unni ser skitten ut og det bokstavelig talt. At hun står over maten med det håret hengende over grytene....æsj! Ser ganske sliten ut og jeg blir litt overrasket over at hun ikke sier i mot Kristian når han gyver løs mot Bahare og Emma. Hun er tross alt eldst og burde vite bedre. Håper Bahare eller Sander vinner. Tror Cato også kommer langt, rett å slett fordi de andre ikke har sjanse mot han i en kunnskapskamp. Fin fyr da. Jeg tror det kunne blitt kjekt, trenger ikke alltid å være drama for at det skal være underholdende 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 22. januar 2024 #525 Del Skrevet 22. januar 2024 3 minutter siden, Cid said: Jeg tror det kunne blitt kjekt, trenger ikke alltid å være drama for at det skal være underholdende Helt sant. Vi trenger ikke drama for å få god tv ☺️ 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 22. januar 2024 Forfatter #526 Del Skrevet 22. januar 2024 (endret) Ane Rikke skrev (22 timer siden): Nesten enig med deg. Men Unni- pupper.. Det skulle jeg gitt litt for å slippe å se. Det jeg skrev om Unni-pupper var ironisk dreid. For her finner du ingen interesse for Unnis pupper. Faktisk kan jeg ikke skjønne hvorfor TV2 har sendt det klippet! Men godt å se at Unni tok seg et bad, i det minste.. Ifyousayso skrev (22 timer siden): Måtte Mayoo forlate gården? Det fikk jeg faktisk ikke med meg. Cookie123 skrev (21 timer siden): Han har da ikke gjort det. Han ligger syk fortsatt, men han var med og sang bursdagssang for Unni tror jeg? Edit: Glem dette delsvaret, jeg har tatt feil. Først var det en "lengre" periode med sync-klipp av Mayoo der han snakket om at det var trist å bli syk, at han hadde gledet seg så til Farmen-oppholdet og at det er ikke slik han er osv. Så sa Dorthe på tinget at "Mayoo måtte dra" til de andre. Det er godt mulig jeg har misforstått, men for meg hørtes det ut som om at Mayoo har dratt hjem. Vi fikk ikke se Mayoo igjen etter at Dorthe hadde sagt dette. Men vi fikk dog ikke se at han dro hjem heller. Så vi får se. Cookie123 skrev (21 timer siden): Jeg satt her og bare måpte for meg selv, og tenkte "SA han virkelig det????" Virkelighetsfjern er bare fornavnet på denne fyren! 5by5 skrev (23 timer siden): Haha, ja dette var dagens 🤣🤣 Nesten så jeg ikke tror på at det er ekte! De må jo ha fått instrukser fra produksjonen om å rett og slett bare slå seg løs og overdrive seg selv, det går ikke an å være slik på ekte 😅 Ja, Cristians utspill er av drøy sort. Èn ting er at han sier det, men en annen ting er at han faktisk mener det. Han har hevet seg høyt over andre. Jeg har null til overs for Caroline Nitter (eksen). Men når man ser hvor herskete Cristian er i tankegangen og i enhver anledning, hvor naturlig det er for han og hvor kjapp han er med hersketeknikkene i talen, og måten han snakker til andre og ikke minst andre kvinner (f.eks gode, flotte Bahare), så er det lett å synes synd på Nitter. Jeg tipper at produksjonen i Kompani Lauritzen nok nå gnir seg i hendene for å prøve å revolusjonere Cristian, så antar at vi får se han der snart. Håper ikke det. Det er nok fra han og de usunne holdningene hans, på tide å la han hvile fra TV i de mange tiår framover. Endret 22. januar 2024 av Ctrl 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 22. januar 2024 #527 Del Skrevet 22. januar 2024 Søren at han rauk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. januar 2024 #528 Del Skrevet 22. januar 2024 drivhus skrev (3 minutter siden): Søren at han rauk. Likte du han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. januar 2024 #529 Del Skrevet 22. januar 2024 Cookie123 skrev (10 timer siden): Han har da ikke gjort det. Han ligger syk fortsatt, men han var med og sang bursdagssang for Unni tror jeg? Ja i bar overkropp til Unnis glede 🙈 Veldig rart hvis Mayoo har dratt hjem uten at de har gjort plass til det i tv-sendingen. Noe annet enn en rask setning fra Dorthe som ikke alle har fått med seg.. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. januar 2024 #530 Del Skrevet 22. januar 2024 Håper ikke Mayoo har dratt, han virker så kul. Håper dere som tror det har misforstått. Bra Cristian røk, men på en måte litt synd også siden han skapte så mye draaaama. Blir ikke mye drama nå, gitt, selv om det er koselig å se på. Men man må ha noen å irritere seg over og "hate" litt også, hehe 😂 Leste intervjuet med Cristian og det kan forklare oppførselen hans selv om det absolutt ikke unnskylder det. Ingen har rett til å oppføre seg så drittsekk uansett hva de har opplevd og hvor vondt de har/har hatt det. Makan til ufordragelig oppførsel har jeg aldri sett på farmen noensinne! Og da han sa at han hadde mer livserfaring enn alle de andre, Da lo jeg godt! Snakk om mangel på selvinnsikt! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 22. januar 2024 #531 Del Skrevet 22. januar 2024 Tror Cristian hadde hatt godt av å være i militæret en periode. Å nei, jeg vil ikke se han i Kompani Lauritzen....det er nok tv-tid på han nå. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 22. januar 2024 #532 Del Skrevet 22. januar 2024 (endret) Ctrl skrev (2 timer siden): Det jeg skrev om Unni-pupper var ironisk dreid. For her finner du ingen interesse for Unnis pupper. Faktisk kan jeg ikke skjønne hvorfor TV2 har sendt det klippet! Men godt å se at Unni tok seg et bad, i det minste.. Først var det en "lengre" periode med sync-klipp av Mayoo der han snakket om at det var trist å bli syk, at han hadde gledet seg så til Farmen-oppholdet og at det er ikke slik han er osv. Så sa Dorthe på tinget at "Mayoo måtte dra" til de andre. Det er godt mulig jeg har misforstått, men for meg hørtes det ut som om at Mayoo har dratt hjem. Vi fikk ikke se Mayoo igjen etter at Dorthe hadde sagt dette. Men vi fikk dog ikke se at han dro hjem heller. Så vi får se. Ja, Cristians utspill er av drøy sort. Èn ting er at han sier det, men en annen ting er at han faktisk mener det. Han har hevet seg høyt over andre. Jeg har null til overs for Caroline Nitter (eksen). Men når man ser hvor herskete Cristian er i tankegangen og i enhver anledning, hvor naturlig det er for han og hvor kjapp han er med hersketeknikkene i talen, og måten han snakker til andre og ikke minst andre kvinner (f.eks gode, flotte Bahare), så er det lett å synes synd på Nitter. Jeg tipper at produksjonen i Kompani Lauritzen nok nå gnir seg i hendene for å prøve å revolusjonere Cristian, så antar at vi får se han der snart. Håper ikke det. Det er nok fra han og de usunne holdningene hans, på tide å la han hvile fra TV i de mange tiår framover. Jeg fikk heller ikke med meg at Dorthe sa på tinget at "Mayoo måtte dra"? Så det til og med om igjen nå, og jeg kan ikke se at hun sier det. Men, det må ha vært noe jeg ikke fikk med meg😊 Det eneste jeg hørte Dorthe si om han var før andrekjempevalget da hun spurte Kristin "hvor er Mayoo?". Endret 22. januar 2024 av Ifyousayso 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 22. januar 2024 #533 Del Skrevet 22. januar 2024 Cid skrev (1 time siden): Likte du han? Ja, har du noe i mot det? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 22. januar 2024 #534 Del Skrevet 22. januar 2024 Mollebolle skrev (30 minutter siden): Tror Cristian hadde hatt godt av å være i militæret en periode. Å nei, jeg vil ikke se han i Kompani Lauritzen....det er nok tv-tid på han nå. Kunne egentlig tenkt meg å se ham håndtert av fenriken 🤭 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. januar 2024 #535 Del Skrevet 22. januar 2024 drivhus skrev (10 minutter siden): Ja, har du noe i mot det? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. januar 2024 #536 Del Skrevet 22. januar 2024 Boetica skrev (11 minutter siden): Kunne egentlig tenkt meg å se ham håndtert av fenriken 🤭 Hadde nok ikke endt vel for Cris om han begynte å kalle Fenriken for en dame eller uten baller da 😜 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 22. januar 2024 #537 Del Skrevet 22. januar 2024 Når Christian sier «Gården består kun av mennesker med en naiv livsinnstilling og liten erfaring» (fritt etter hukommelse) - og et av menneskene på gården mangler begge armene, men gikk nesten til topps på Mount Everest.. Befriende å se et positivt og naturlig kroppsbilde (Unni)..digget når hun bare tok seg et nakenbad uten fuss. Misunner folk som har et så lite komplisert forhold til kroppen sin. 24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrum Skrevet 22. januar 2024 #538 Del Skrevet 22. januar 2024 Jeg er så imponert over måten Sander taklet det at Christian stjal brødet, og latet som han skulle sabotere ukesoppdraget på. Han ville ikke være med på "tampen brenner" leken hans, og hevet seg over det. Den gutten imponerer meg virkelig. 👏 Da han sa begrunnelsen for å velge Christian som førstekjempe også. Hatten av for Sander. 🤗 39 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjollefyr Skrevet 22. januar 2024 #539 Del Skrevet 22. januar 2024 Virrum skrev (6 minutter siden): Jeg er så imponert over måten Sander taklet det at Christian stjal brødet, og latet som han skulle sabotere ukesoppdraget på. Han ville ikke være med på "tampen brenner" leken hans, og hevet seg over det. Den gutten imponerer meg virkelig. 👏 Da han sa begrunnelsen for å velge Christian som førstekjempe også. Hatten av for Sander. 🤗 Ja, helt enig. Sander snakket seg selv litt ned i presentasjonen. Sikkert selvironi i det, men med litt alvor likevel. Men han fremstår som rimelig robust og med god moral. Håper han vinner hele greien. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 22. januar 2024 Forfatter #540 Del Skrevet 22. januar 2024 (endret) Ifyousayso skrev (1 time siden): Jeg fikk heller ikke med meg at Dorthe sa på tinget at "Mayoo måtte dra"? Så det til og med om igjen nå, og jeg kan ikke se at hun sier det. Men, det må ha vært noe jeg ikke fikk med meg😊 Det eneste jeg hørte Dorthe si om han var før andrekjempevalget da hun spurte Kristin "hvor er Mayoo?". Jeg måtte inn å se begge tingene nå, og du/dere har rett, for Dorthe har ikke sagt at Mayoo har dratt. Så jeg må ha misoppfattet den "hvor er Mayoo?"-settingen, som kom rett etter at Mayoo i sync kom med noe som så ut som en "avsluttende tale". Her har jeg sett på med ett øye, og fått 1 + 0 = 2 🫣 Så Mayoo skal fortsatt ligge i gjestehuset, selv om jeg er en fjomp som trodde noe annet.. 😅 Har editert innleggene. Jeg lurer enda på om det er omgangssyka eller om det er noe Mayoo sliter med fra tid til annen. Noe taler for førstnevnte siden han ikke har gitt seg. Får håpe han kommer seg snart, han har ligget der noen dager nå. Må være grusomt å bli liggende med spysjuka i dagevis på et tv-sendt realityprogram som Farmen anno 1923. Men det er typisk enkelte, meg inkludert. Man kan gå frisk i årevis, men den ene dagen man gleder seg til og ser fram til, hvor man virkelig ikke kan bli syk, så blir man det. 😜 Endret 22. januar 2024 av Ctrl 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå