Gå til innhold

Farmen Kjendis 2024 - TV2 - Ingen spoiling

Ctrl

Anbefalte innlegg

Amatariel skrev (45 minutter siden):

Hvis du bare kjenner igjen to så vil jeg si at du ikke helt følger med i kjendisverdenen nei ;) Det er jo alltid noen man ikke kjenner noe særlig til, om det er innenfor influensere, kunstnere, radioverter eller hva. Men stort sett har man jo hørt litt om de fleste. I år var det èn jeg ikke hadde hørt om (Bahare).

Jeg følger ikke helt med nei 😅 Jeg vet jo sån litt hvem Anne Kat også er, men hun har dratt fra gården og nevnte ikke hun.

Idrett ser jeg ikke noe særlig på, har sett lite på TV de siste … 🤔 10 årene sikkert. Influensere, ja de følger jeg heller ikke med på. Leser ikke i Se og Hør ol. blader.

Ja jeg følger lite med 😅 Men har jo sjansen nå. Var litt likt med 24 stjernes julekalender, mange kjendiser jeg ikke kunne plassere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Djungelvrål skrev (På 17.1.2024 den 21.33):

Det verste var at bare Emma forsvarte Bahare, de andre satt jo bare og glodde domt.  Sander som storbonde burde sagt noe og satt Cris på plass!

Synes måten Sander gjorde det på var veldig bra. Istedenfor og « forvare « ( hva var det og forsvare egentlig, om en skal forsvare måtte jo Christian ha hatt et poeng ) var det bare og sitte og glo og ikke gi Christian oppmerksomhet og la det fyre opp til en massiv krangel. Under førstekjempevalget hadde han ordet, han kunne si det han hadde og si om episoden på en gjennomtenkt og rolig måte uten avbrytelser. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 18.1.2024 den 2.21):

Jeg synes da at premien burde heller være en donasjon til en valgfri organisasjon, sånn er det ofte i utenlandske kjendis konkurranse serier.  

Noen av de er kanskje avhengig av en inntekt? Kjenner ikke til formuen og årsinntekten til hver og en av de, og den er selvsagt variabel, men ikke sikker på at alle kan ta fri og jobbe gratis for veldedighet. Influencere hadde selvsagt uteblitt, de lever jo av og være med på sånn, og selvom mange her sikkert hadde satt pris på det, hvilke kjendiser hadde vi sittet igjen med som drev farmen for veldedighet? Måtte være de som hadde råd og lyst til og ta dette som en ferie da. Tror ikke det hadde blitt noe program 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Spitzy said:

Noen av de er kanskje avhengig av en inntekt? Kjenner ikke til formuen og årsinntekten til hver og en av de, og den er selvsagt variabel, men ikke sikker på at alle kan ta fri og jobbe gratis for veldedighet. Influencere hadde selvsagt uteblitt, de lever jo av og være med på sånn, og selvom mange her sikkert hadde satt pris på det, hvilke kjendiser hadde vi sittet igjen med som drev farmen for veldedighet? Måtte være de som hadde råd og lyst til og ta dette som en ferie da. Tror ikke det hadde blitt noe program 

Men det er jo ikke-kjendisene som er med på Farmen også? 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (På 18.1.2024 den 10.46):

Det var synd vi aldri fikk se feiden mellom Cato og Anne Kat. 

Basert på artikkelen til TV2 om det, der Cato blir intervjuet, så føler jeg faktisk medfølelse for Anne Kat. Og det sier litt, siden jeg overhodet ikke har sansen for Anne Kat og hennes reaksjoner der inne.

Joda, Anne Kat er nok en smule pessimistisk og opphengt i sine rutiner, men den positiviteten til Cato er ikke nødvendigvis god. Det er noe som kalles giftig positivitet. Særlig om positiviteten rokker med innlærte, gode rutiner og er belærende, noe jeg ser for meg at Catos positivitet kan ha vært. Og at det provoserer Anne Kat er forståelig, særlig siden hun var opphetet fra før av.

Når Anne Kat konfronterer han med at han utfordrer systemet hennes, et system hun føler seg avhengig av, så sier han dette: «Ja, jeg skal komme og rokke ved ditt system, for å gjøre det mer effektivt. Sånn at det også blir lettere for oss å hjelpe deg». Men Anne Kat har laget seg et system for å klare seg selv, og ikke fordi andre lettere skal hjelpe henne. Og når han da svarer med noe ala «Den reaksjonen du viser nå, er ikke ditt beste jeg», så nærmer vi oss en hersketeknikk. For det er en bagatellisering av at Anne Kats følelser og behov.

Catos slagord for funksjonskampen «det går bra», og Cato-senterets typiske rehabiliteringsslagord «tenk positivt» blir på mange måter altfor banalt i møte med mennesker med forskjellige utfordringer og sykdommer. Jeg har egentlig mye å si om Cato-senteret og deres pseudovitenskapelige såkalte "behandlingsmetoder", og da langt ifra positiv omtale, men jeg skal ikke tråkke den veien... annet enn å vise min medfølelse ovenfor Anne Kat om at hun uønsket ble utsatt for typiske lavpanna "behandlingsteknikker" som Cato-senteret fronter. 
Og dette avsnittet i artikkelen understreker både Anne Kats reaksjon og mitt poeng:

"Zahl Pedersen sier til TV 2 at han er vant til å møte sterke reaksjoner fra mennesker som opplever slike fysiske begrensninger. I sitt arbeid ved Cato-senteret frontes hans egen filosofi, som bygger på troen på menneskers verdi og iboende kraft – med fokus på mestring. 

Jeg er egentlig glad for at jeg sa det jeg sa til Anne-Kat., og at jeg sto i det. For det samme gjør jeg på Cato-senteret når jeg jobber med rehabilitering."

https://www.tv2.no/underholdning/farmen-kjendis/ut-mot-haerland-etter-sjokk-exit-urimelig/16357387/

Dette er bezzerwizzer-aktig med en nedlatende undertone basert på alt, alt for banale løsninger og teknikker, og uten respekt for mennesket med begrensningene.
Og det er dessverre Cato-senteret opp av dage.

Utover det liker jeg Cato, altså, han er en bra mann. Men denne belærende "mestringsstrategien" som han følte han måtte ta kampen om kunne han holdt for seg selv. Den var unødvendig, ovenfra og ned, og uønsket.

Selv om begge er funksjonshemmet, så har ikke en armløs mann ryggdekning nok til å lære en synshemmet å se, eventuelt å se på riktig måte.

Takk. I motsetning til kommentarfeltet her har jeg aldri kunnet fordra Cato. Jeg har samme sykdom som Anne kath. Jeg ser positivt på masse og ler masse og har masse selvironi og finner gleder hver dag. Jeg er helt avhengig av mitt system da. Hvis noen flytter på noe i boligen min, vil jo ikke systemet jeg har med og finne fram fungere. Jeg memorer hvor ting står på feks hyttetur, så jeg vet hvor det er i mørket også.  Cato er bare provoserende. Han har et handikapp som alle ser, og dermed vil  ta hensyn til. Han blir jo bedre og bedre i og mestre sitt handikap, da er det jo lett og tenke positivt og at det « blir bra». Skulle gjerne byttet med Cato. I morgen kunne jeg øvd meg på og leve uten armer og blitt bedre og bedre hver dag, og han kunne våknet og åpnet øynene med litt skrekk for hvor mye han ser, og om han ser noe i det hele tatt. Uten armer ville jeg bli møtt med forståelse istedenfor og måtte forklare og unnskylde « Jeg mente ikke og velte kaffekoppen din og å tråkke på foten din , beklager men jeg så deg ikke . Å, du kan ikke se at det er noe galt med øya mine? Nei vel ,men det er det. « 

cato virker litt høy på kjendisstatusen og sin overdrevne positivisme. Og ja, det er hersketeknikk og nedlatende. Sånn har han jo vært lenge. 

• Liker 6
  • Hjerte 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spitzy skrev (2 timer siden):

Forskjellen på Cato og Anne kath, er at de synes hva Cato trenger hjelp til , men Anne kath må hele tiden forklare og forsvare. Det er veldig slitsomt med usynlig sykdom. Og ja, hun er redd, hun vet at hun blir helt blind, men ikke når. Ja, hun klikket bananas , ikke fordi en stakkars person har flyttet på noe, men for konsekvensene det fikk for henne. En stakkars person hadde ikke lagt « feller» for Cato fordi det synes at han har et handikapp. Cato sa i første program at han trengte hjelp til en del ting, som og kneppe igjen knapper. Vi har ikke hørt noe mer om det, fordi de andre deltagerne sannsynligvis er veldig oppmerksomme på det, og derfor har Cato klær på seg hver dag. Anne kath forklarte hva hun trengte hjelp til, men det ble raskt glemt. 
nei, hun burde kanskje ikke vært med på noe sånn, men jeg tror tv2 har jobba ganske iherdig med og få med en a- kjendis i c- kjendis programmet. Hun er forbanna på produksjonen som ikke holdt det de lovet i forhold til at hun kunne være med, og jeg tviler ikke på henne. Nå ble jo heller ikke det hun gikk bananas  for, altså ikke batterier i lommelykta og de knuste glassene vist. 

Ja. 
Jeg skjønner likevel ikke hvorfor hun tror at noen har flyttet kjøttet for å sabotere henne med vilje foreksempel.

Ja, det er vanskeligere å tilrettelegge for noen som det ikke syns like godt på. Og det er mer omfattende å tilrettelegge for noen når det innebærer å flytte på ting foreksempel , som er helt naturlig for andre å gjøre flere ganger på en dag. 
Forelsempel legge noe i en annen hylle i kjøleskapet eller glemme å lukke en dør kan skje den beste. Tror ingen på farmen gjorde det for nå skal vi kødde med Anne-Kat. Ikke de andre deltagerne (bortsett fra Christian kanskje)  og ikke produksjonen. 

Endret av Klink
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spitzy skrev (1 time siden):

Synes måten Sander gjorde det på var veldig bra. Istedenfor og « forvare « ( hva var det og forsvare egentlig, om en skal forsvare måtte jo Christian ha hatt et poeng ) var det bare og sitte og glo og ikke gi Christian oppmerksomhet og la det fyre opp til en massiv krangel. Under førstekjempevalget hadde han ordet, han kunne si det han hadde og si om episoden på en gjennomtenkt og rolig måte uten avbrytelser. 

Si i mot han, stå opp for Bahare i situasjonen, man skjønner hva som menes 😊

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare hele greia med AKH i Farmen? Jeg fikk ikke sett, og lurer på hva som skjedde i Farmen, og alt der. Gikk hun ut selv? Fint om noen kan gi en oppsummering. 🥺

Jeg har alltid likt AKH. Hun er skarp og morsom syns jeg. Tror hun generelt alltid har følt seg som underdog (hvis dere husker NPN så vet dere hvor mye det ble tøyset med både av henne og andre at menn styrte unna henne etc, blant annet.) Så kan være en del gammelt grums som også dukker opp om hun, når hun nesten er blind, fortsatt blir tilsidesatt av folk. Er bare min teori da.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miniomelett skrev (3 minutter siden):

Kan noen forklare hele greia med AKH i Farmen? Jeg fikk ikke sett, og lurer på hva som skjedde i Farmen, og alt der. Gikk hun ut selv? Fint om noen kan gi en oppsummering. 🥺

Jeg har alltid likt AKH. Hun er skarp og morsom syns jeg. Tror hun generelt alltid har følt seg som underdog (hvis dere husker NPN så vet dere hvor mye det ble tøyset med både av henne og andre at menn styrte unna henne etc, blant annet.) Så kan være en del gammelt grums som også dukker opp om hun, når hun nesten er blind, fortsatt blir tilsidesatt av folk. Er bare min teori da.

Hun virket ikke helt som «seg selv» på farmen. Hun ble veldig sint eller egentlig  redd og fortvilet da noen flyttet på et stykke kjøtt, satte opp døra til storbonde rommet  der kattungene var. Dette fordi hun er redd for å tråkke på kattungene og fordi hun ikke fant kjøttet og ble redd for at nå har sykdommen utviklet seg mer. 
I stedet for å si dette klikker hun og kommer med usakligheter som at de koser seg med dram eller beskylder de andre for å sabotere/ ha det morro med henne ved å flytte på kjøttet slik at hun ikke så det. 
Så er det episode der de skal servere mat til torpet deltagerens der hun og flere blir sure og stikker av for å drikke øl. 
Så er det noe greier de må gjøre i mørket som blir vanskelig for Anne-Kat å delta på uten hjelp fra noen. Dermed sier hun at hun ikke finner seg i at det legges opp til flere aktiviteter som ikke er tilrettelagt for henne og at hun reiser. 
Så da reiste hun. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (26 minutter siden):

Si i mot han, stå opp for Bahare i situasjonen, man skjønner hva som menes 😊

Hvordan si ifra klarere enn han gjorde? Jeg synes han sa ifra strålende. Selv hadde jeg mulig heller fyrt løst der og da, men han taklet det bedre enn hva jeg hadde gjort. Beherskert, gjennomtenkt, saklig. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (31 minutter siden):

Ja. 
Jeg skjønner likevel ikke hvorfor hun tror at noen har flyttet kjøttet for å sabotere henne med vilje foreksempel.

Ja, det er vanskeligere å tilrettelegge for noen som det ikke syns like godt på. Og det er mer omfattende å tilrettelegge for noen når det innebærer å flytte på ting foreksempel , som er helt naturlig for andre å gjøre flere ganger på en dag. 
Forelsempel legge noe i en annen hylle i kjøleskapet eller glemme å lukke en dør kan skje den beste. Tror ingen på farmen gjorde det for nå skal vi kødde med Anne-Kat. Ikke de andre deltagerne (bortsett fra Christian kanskje)  og ikke produksjonen. 

Nei. Jeg tror det bare ble mye, mest av det som ikke ble vist. Altså, det med kjøttet ble litt teit. Det kom vel på toppen av alt annet, også var hun urasjonell og fikk et følelsesutbrudd . Som tv2 utnyttet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (11 minutter siden):

Hun virket ikke helt som «seg selv» på farmen. Hun ble veldig sint eller egentlig  redd og fortvilet da noen flyttet på et stykke kjøtt, satte opp døra til storbonde rommet  der kattungene var. Dette fordi hun er redd for å tråkke på kattungene og fordi hun ikke fant kjøttet og ble redd for at nå har sykdommen utviklet seg mer. 
I stedet for å si dette klikker hun og kommer med usakligheter som at de koser seg med dram eller beskylder de andre for å sabotere/ ha det morro med henne ved å flytte på kjøttet slik at hun ikke så det. 
Så er det episode der de skal servere mat til torpet deltagerens der hun og flere blir sure og stikker av for å drikke øl. 
Så er det noe greier de må gjøre i mørket som blir vanskelig for Anne-Kat å delta på uten hjelp fra noen. Dermed sier hun at hun ikke finner seg i at det legges opp til flere aktiviteter som ikke er tilrettelagt for henne og at hun reiser. 
Så da reiste hun. 

Uff, okei,  takk! Jeg kan tenke meg at det er svært skremmende å orientere seg med svakt syn på et ukjent sted. Spesielt om det ikke blir kontinuerlig tilrettelagt. Hver en ting på golvet kan bli en felle man snubler og slår seg ihjel på. Jeg har selv snublet i husdyr, og det er ille nok som seende. 

På et sted som det der, kan jeg godt tenke meg at det blir rent farlig for henne om ting flyttes på. (Hva skjer når hun griper etter noe også er det en skarp kniv der istedet).

Jeg er nesten blind uten briller, og jeg hadde ikke turt å være med der uten briller. Hadde kommet til å skade meg, helt klart.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 timer siden):

Hadde du ikke hørt om Anne Kat heller? Er du såpass ung at du ikke var født eller var liten da hun forsvant fra rampelyset er ikke det så rart, egentlig. Jeg hadde ikke hørt om så mange jeg heller. Kun Anne Kat, Sondre (sett han i Stjernekamp), Cato, Daniel, Emilie og Emma. Sander, Björg, Unni, Bahare, Egil og Cristian hadde jeg aldri hørt om. Av utfordrerne visste jeg hvem Kristin var, men har aldri hørt om Mayo. Hvor er han kjent fra? Håper han blir frisk og blir, virker som en artig fyr.

Lurer på hvem som blir 2.kjempe på søndag. 

Mayoo er kjent fra Paradise Hotel for mange år siden. Han kom med noen gullkorn som for eksempel "Livet er et lære, man må alltid lære" 😄 Han har også vært på Sofa og Kompani Lauritzen, muligens noen andre program også. Han er ganske morsom og virker veldig snill, så jeg håper også han blir. 🙂

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

miniomelett skrev (14 minutter siden):

Uff, okei,  takk! Jeg kan tenke meg at det er svært skremmende å orientere seg med svakt syn på et ukjent sted. Spesielt om det ikke blir kontinuerlig tilrettelagt. Hver en ting på golvet kan bli en felle man snubler og slår seg ihjel på. Jeg har selv snublet i husdyr, og det er ille nok som seende. 

På et sted som det der, kan jeg godt tenke meg at det blir rent farlig for henne om ting flyttes på. (Hva skjer når hun griper etter noe også er det en skarp kniv der istedet).

Jeg er nesten blind uten briller, og jeg hadde ikke turt å være med der uten briller. Hadde kommet til å skade meg, helt klart.

Hun fikk heller ikke nødvendig hjelp av produksjonen, som hun var lovet. De ga henne ikke nye batterier til lommelykten som hun trengte for å komme på wc om natten, nektet å hjelpe henne med å plukke opp glasskår da hun knuste et glass, og la opp til unødvendige fellesaktiviteter i mørket.

Det var nok flere grunner til at det ble vanskelig for henne der inne, og som førte til at hun oppførte seg hissig. I bunnen lå jo også frykten og tankene om sykdommen, som bare blir verre og verre. Hun virker utrygg på Farmen, og har nok en sterk angst og frykter fremtiden..

Endret av anonym111111
  • Liker 12
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 timer siden):

Av utfordrerne visste jeg hvem Kristin var, men har aldri hørt om Mayo. Hvor er han kjent fra? Håper han blir frisk og blir, virker som en artig fyr.

Han er arti ja 😅 Ikke supersmart på allmennkunnskap, så kommer mye moro ut fra ham. Først kjent på Paradise Hotel, der han bl.a sa "Alle vet at jeg er en forholdsgutt, så jeg leter etter en kvinne jeg kan avslutte livet mitt med» 😅.
En herlig duo sammen med Abu på Sofa, der jeg husker at de faktisk så på Farmen en gang og Mayoo ante ikke hva et lam var. At det var barnet til sauen. Så hadde vært moro å ha han med videre her nå, så kunne han lært masse.

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Han er arti ja 😅 Ikke supersmart på allmennkunnskap, så kommer mye moro ut fra ham. Først kjent på Paradise Hotel, der han bl.a sa "Alle vet at jeg er en forholdsgutt, så jeg leter etter en kvinne jeg kan avslutte livet mitt med» 😅.
En herlig duo sammen med Abu på Sofa, der jeg husker at de faktisk så på Farmen en gang og Mayoo ante ikke hva et lam var. At det var barnet til sauen. Så hadde vært moro å ha han med videre her nå, så kunne han lært masse.

Mayo er veldig morsom 😆 Og så er han snill og koselig. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
miniomelett skrev (8 timer siden):

Ja, i nytt på nytt bla fleipte hun med det i forhold til skatt og fordelen økonomiske fordel med og være familie « hvorfor skal jeg straffes økonomisk  for at ingen vil ha meg «, og når eksen ari behn giftet seg med Martha blant annet. Slik jeg forsto det har hun vært singel frivillig. Man vil jo helst ikke belaste en annen med og være hennes fremtidige syn ? Altså ,hun var jo sikker ettertraktet på den tiden, pen, morsom , smart suksessfull. Bare hun visste jo at det var et midlertidig korthus? Hun har vel kjærste nå, men ikke kjent hvem. Møtte henne mye på byen i gullalderen, og hun satt ikke bortgjemt i en krok alene for og si det sånn.. 
jeg tror ikke blir så mye tilsidesatt, hun har nok brett nettverk og gode venner. Det er nok mer og mer hun ikke kan delta i da, når handikappet blir sterkere. Man mister livet litt for litt. 

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spitzy skrev (12 minutter siden):

Ja, i nytt på nytt bla fleipte hun med det i forhold til skatt og fordelen økonomiske fordel med og være familie « hvorfor skal jeg straffes økonomisk  for at ingen vil ha meg «, og når eksen ari behn giftet seg med Martha blant annet. Slik jeg forsto det har hun vært singel frivillig. Man vil jo helst ikke belaste en annen med og være hennes fremtidige syn ? Altså ,hun var jo sikker ettertraktet på den tiden, pen, morsom , smart suksessfull. Bare hun visste jo at det var et midlertidig korthus? Hun har vel kjærste nå, men ikke kjent hvem. Møtte henne mye på byen i gullalderen, og hun satt ikke bortgjemt i en krok alene for og si det sånn.. 
jeg tror ikke blir så mye tilsidesatt, hun har nok brett nettverk og gode venner. Det er nok mer og mer hun ikke kan delta i da, når handikappet blir sterkere. Man mister livet litt for litt. 

Ja jeg mente mer inne på Farmen, at hun ble tilsidesatt. Kan være at jeg skrev litt rart.

Jeg var stor fan av henne da hun var i NPN, og jeg antok at hun hadde beilere på linje, for hun var (er) ei vakker dame, og  morsom, skarp, rask på avtrekkeren osv. Husker en del ganger hun fikk både Almaas og andre gjester til å bli helt forfjamset 🤭😏 Så tviler ikke på at hun har draget (spes i gullalderen til NPN). Men det var jo ofte vitser på hennes bekostning om hvor "taper" hun var (spesielt i forhold til andre damer), og at hun var "mislykka" og sånt, gjerne vitser hun selv kom med. Så kjente av og til på at det kanskje kom fra et sted...

Er også litt spor av det da hun var med i Tidsbonanza, som var en veldig gøy episode forsåvidt. Hun er bare så morsom  🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nokså kult at de har samme mentor som sist de var på den gården. Da var det jo rekord i underkjente oppdrag! Men håper mentor blir mer fornøyd med deltakerne denne gangen.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miniomelett skrev (1 time siden):

Ja jeg mente mer inne på Farmen, at hun ble tilsidesatt. Kan være at jeg skrev litt rart.

Jeg var stor fan av henne da hun var i NPN, og jeg antok at hun hadde beilere på linje, for hun var (er) ei vakker dame, og  morsom, skarp, rask på avtrekkeren osv. Husker en del ganger hun fikk både Almaas og andre gjester til å bli helt forfjamset 🤭😏 Så tviler ikke på at hun har draget (spes i gullalderen til NPN). Men det var jo ofte vitser på hennes bekostning om hvor "taper" hun var (spesielt i forhold til andre damer), og at hun var "mislykka" og sånt, gjerne vitser hun selv kom med. Så kjente av og til på at det kanskje kom fra et sted...

Er også litt spor av det da hun var med i Tidsbonanza, som var en veldig gøy episode forsåvidt. Hun er bare så morsom  🥰 

Tror hun er ferdig med å være morsom, litt for opptatt med å være bitter og sur. (Beklager skal ikke gjenta seg, måtte bare) 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...