Gå til innhold

Farmen Kjendis 2024 - TV2 - Ingen spoiling

Ctrl

Anbefalte innlegg

AntiBullshit skrev (54 minutter siden):

Det er i såfall minimalt, ref medisinsk forskning:

"Muskelstyrken øker lineært med alder inntil puberteten inntrer. Det er liten forskjell mellom kjønnene, men gutter er på alle alderstrinn før puberteten litt sterkere enn jenter. Denne kjønnsforskjell i styrke er direkte relatert til muskelmassen. Det er altså ikke noe som tyder på en kjønnsforskjell i selve muskulaturens yteevne (9). Siden jenter kommer i puberteten to år før gutter, kan man oppleve at jenter i en kort periode er både større og sterkere enn gutter"

https://tidsskriftet.no/2000/10/tema/fysisk-aktivitet-hos-barn-og-unge-i-relasjon-til-vekst-og-utvikling

Hvis du sammenligner Emma med tvillingbroren hennes, Truls, er det åpenbart at hun er et godt stykke unna sitt genetiske potensiale som mann hva gjelder kroppsammensetning/styrke. Bare se hvor mye breiere skuldre han har på bildet under. Hun har et genetisk utgangspunkt på link linje med de andre kvinnene der inne og det er dermed ingen problemstilling hva gjelder kjønn og tvekamp

image.thumb.png.4ca2f59f72e8332ed726d5514030bb55.png

Så søte de ser ut :rodmer:

• Liker 5
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nastine skrev (2 minutter siden):

Kjendisene får 100 000kr for å være med, deretter 30 000kr pr uke…just saying.

https://www.seher.no/kjendis/roper-spinnvill-farmen-lonn-what/80513412

Jeg synes da at premien burde heller være en donasjon til en valgfri organisasjon, sånn er det ofte i utenlandske kjendis konkurranse serier.  

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, personangrep, avsporing, hetsende ytringer, brukerdebatt og svar til slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig til tvekampen 😄 Håper at Cris ryker men samtidig så unner jeg ikke de på Torpet å måtte håndtere han så det blir litt som det som man sier på engelsk "a double-edged sword" Både positivt og negativt om han ryker :P

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):

Gleder meg veldig til tvekampen 😄 Håper at Cris ryker men samtidig så unner jeg ikke de på Torpet å måtte håndtere han så det blir litt som det som man sier på engelsk "a double-edged sword" Både positivt og negativt om han ryker :P

Tro Vebjørn kanskje vil takle ham bra. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at de som sier ja til Kjendisfarmen nok er med for å "bygge" sin egen merkevare litt. De kjenner konseptet og går inn i det med åpne øyne. Noen kunne med fordel ha tenkt seg litt om der... Jeg vet et par jeg hvertfall ikke hadde avtalt samarbeid med etter denne runden av Farmen, og noen som med fordel burde vært husket for sitt " gamle jeg". Nå skjer det selvsagt mye vi ikke ser, men likevel..

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tregutter skrev (16 minutter siden):

Jeg tenker at de som sier ja til Kjendisfarmen nok er med for å "bygge" sin egen merkevare litt. De kjenner konseptet og går inn i det med åpne øyne. Noen kunne med fordel ha tenkt seg litt om der... Jeg vet et par jeg hvertfall ikke hadde avtalt samarbeid med etter denne runden av Farmen, og noen som med fordel burde vært husket for sitt " gamle jeg". Nå skjer det selvsagt mye vi ikke ser, men likevel..

Tror du Cris vil tjene på oppholdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tregutter skrev (33 minutter siden):

Dessverre ser det ikke ut til å ha bremsende virkning på karrierene deres. Niklas Baarli ble berømmet for drittsekkoppførselen sin ved å få programlederjobb av tv2. Så lenge det gir kroner i kassa spiller det åpenbart ingen rolle. 

Endret av Boetica
  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (2 minutter siden):

Dessverre ser det ikke ut til å ha bremsende virkning på karrierene deres. Niklas Baarli ble berømmer for drittsekkoppførselen sin ved å få programlederjobb av tv2. Så lenge det gir kroner i kassa spiller det åpenbart ingen rolle. 

Og så blir Cris ny Ex on The Beach programleder. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Og så blir Cris ny Ex on The Beach programleder. 

Akkurat han er kanskje litt for mye løs kanon på dekk 🙈 Men han får vel følgere i fleng. Til hva det nå er han driver med. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoleilNeige
9 hours ago, totti_1 said:

Jeg så ikke den historien fra Bjørg komme.

Ræva konsept når folk kommer og går i en sving-dør...

Jeg likte dette, det ga et ekte og personlig innblikk i samtalene deres, sterk historie var det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boetica skrev (9 minutter siden):

Akkurat han er kanskje litt for mye løs kanon på dekk 🙈 Men han får vel følgere i fleng. Til hva det nå er han driver med. 

Minner mer om en mye yngre Arnold Schwarzenegger 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (17 minutter siden):

https://www.tv2.no/underholdning/farmen-kjendis/ut-mot-haerland-etter-sjokk-exit-urimelig/16357387/ 

Skikkelig skuffende at de ikke viste krangelen mellom Cato og Anne Kat…

Enig! De skulle vist den krangelen. Tenk å klikke sånn, herregud. Samtidig har jeg veldig vondt av henne og syns fryktelig synd på henne ♥️ Hun var ikke seg selv sånn som jeg husker henne i det hele tatt. 

• Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jukkapalme skrev (5 minutter siden):

Enig! De skulle vist den krangelen. Tenk å klikke sånn, herregud. Samtidig har jeg veldig vondt av henne og syns fryktelig synd på henne ♥️ Hun var ikke seg selv sånn som jeg husker henne i det hele tatt. 

Jeg har veldig sansen for Cato :)

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg har veldig sansen for Cato :)

Jeg også 😊 virker veldig klok. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (33 minutter siden):

https://www.tv2.no/underholdning/farmen-kjendis/ut-mot-haerland-etter-sjokk-exit-urimelig/16357387/ 

Skikkelig skuffende at de ikke viste krangelen mellom Cato og Anne Kat…

Cato har rett, Anne Kat er veldig flink til å se begrensningene, og at slik er det. Sier ikke det er lett, men hun burde få hjelp til å se mulighetene. Hun har så mye ressurser i seg, det vet vi som har fulgt henne, siden hun jobbet i kantina på NRK, tenk for en ressurs hun kan bli for de som har denne sykdommen, og andre handicap 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (2 minutter siden):

Jeg også 😊 virker veldig klok. 

Merker at jeg blir veldig takknemlig for at jeg er funksjonsfrisk :) 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...