Gå til innhold

Farmen Kjendis 2024 - TV2 - Ingen spoiling

Ctrl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (10 timer siden):

TV2 med, jeg bruker å holde meg unna underholdningsnyheter før jeg har sett Farmen/Torpet. 

Problemet er at det kommer opp uten spoilerwarning på feeden på facebook fra diverse medier man følger. Det er umulig å unngå. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Christian viste nok en gang sitt sanne jeg. En ting er å ikke like alle, det er helt greit, men det personangrepet mot Bahare var stygt og usaklig. Cred til Emma som stod opp for Bahare, men skulle ønske det var mer krutt i Bahare og at hun ga fyren tilbake istedenfor å gå. Må også gi cred til Sander sin klare tale om hvorfor Christian ble valgt som førstekjempe 👏

• Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (11 timer siden):
  Skjul innhold

Dette med høna var vondt :( den ble utsatt for mobbing og dermed så ble den avlivet, fy faen! Skulle hellet tatt å slaktet alle de andre hønsene og heller fått inn nye som forhåpentligvis hadde oppført seg greiere. Ingen skal bli straffet for å bli plaget…

Det er ikke helt sånn det fungerer.. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

Jeg ser ikke lineært selv lenger, men da jeg så det lineært likte jeg (og de andre som så det lineært) å diskutere MENS vi så det på tv. Da er det kjedelig å få slengt i trynet at Gudrun tapte tvekampen eller at Randulf vant hele farmen. Bedre å legge det i spoilertags da så de som syns det er gøy å diskutere i "sanntid" mens det går på tv har mulighet til det. Så selv om jeg ser det på tv2 play selv er jeg helt for å putte ting i spoilertags før det er vist på tv. For det er mange som ser det lineært også, kanskje flere nå enn for noen år siden pga at alt er blitt så dyrt. Mange må gi avkall på strømmetjenester og andre unødvendige ting. Og de som sier at de ikke vet når det går, er vel ikke så vanskelig å sjekke tv-guiden på tv2 vel?

Jeg leser heller ikke i tråden før jeg har sett det lenger og prøver å holde meg unna nettavisene. 

Enig og hvis vi skulle begynt å skrive spoilere uten spoilertagg så hadde vi fått innleggene rapportert og slettet så det hadde aldri gått an uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sol79 skrev (2 minutter siden):

Kanskje man kan ha en spoilertråd også? Jeg elsker spoilere. 😅

Folk står fritt til å lage det i så fall :) jeg kommer til å fortsette i denne tråden som vanlig :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ValarMorghulis skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Usmakelig oppførsel, og for meg var det dritvondt å se på. For en forbanna tulling, du sier ikke til et annet menneske at personligheten deres suger. Kan ha noe å gjøre med at jeg er gravid, men jeg begynte faktisk å grine såpass mye av den situasjonen der at jeg måtte skru av programmet 😅 

Fikk så vondt av Bahare, og ser for meg at det der er noe hun kommer til å tenke på LENGE. Det å bli fortalt at du er et kjedelig menneske som ikke har personlighet er ordentlig tungt. Virker heldigvis som at de fleste andre der inne slår ring om henne, og det er bra! Håper hun virkelig skjønner at det der ikke handler om henne. Jeg synes Bahare gjorde en flott jobb som storbonde, og virker som et fint menneske. 

Spoiler

Jeg syns flere burde sagt fra der og da. De andre satt jo bare å hørte på og sa ikke i mot.  Ble oppriktig skuffet. Det burde skapt større reaksjoner enn det som ble vist på tv. 

Syns det kjipeste hittil og i farmens historie (mulig overdrivelse) var da Egil røk ut mot han. Følte så veldig at Egil burde slått han ut! Heldigvis oppløste den der sinnagjengen på kjøkkenet seg raskt ved at Daniel stakk og at Anne-Kat stakk.

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (5 timer siden):

Anne-Kat burde aldri vært med på Farmen. Hun har jo egentlig trukket seg tilbake fra rampelyset, og så får hun 15 minutes of fame og da får vi kun se henne som negativ og bitter. Kan ikke skjønne hvorfor hun takket ja til å være med. Hun har jo alltid vært meggete, men ikke sånn som dette.

Spoiler

Iflg AK, fikk hun ikke den tilretteleggingen som var avtalt med tv2. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Øyne said:
  Reveal hidden contents

Iflg AK, fikk hun ikke den tilretteleggingen som var avtalt med tv2. 

Nettopp. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Og det som er verst er at Cristian sier «dette må du tåle, du er snart 30 år nå» når det er han som oppfører seg som en drittunge😂😂😂

• Liker 32
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt sjokkert over oppførselen til cristian. Hva tenker han egentlig er så bra med egen personlighet? Han sier i den ene setningen at bahare oppfører seg som moralens vokter, da tolker jeg dt dithen at hun sikkert har gitt han litt motstand og ytret meninger om hans utsagt som han opplever som en form for korreks som han ikke liker. I det neste sekundet sier han at hun ikke har noe personlighet? En person uten personlighet vil jo ikke gå rundt å ha sterke meninger eller fremstå som «moralens vokter», så det er jo en solid logisk brist i forsøket på å disse henne. At han har behov for å pakke inn styggheten sin som «ærlighet» er jo også spesielt, for det han sier er jo på ingen måte en universell sannhet, men heller utrykk for hans mening og preferanser som jo er veldig lite verdt i det store bildet. Dessuten er det meninger og preferanser som ingen har bedt han om å dele så det er jo noe veldig sosialt knekt over å si sånt, nesten på linje med å dele detaljerte beskrivelser av egen avføring ved matbordet - noe alle vet at ingen ønsker eller bryr seg om å høre, og spesielt ikke i den settingen. Hvis han virkelig hadde et problem med væremåten til bahare så burde han tatt det opp på en ordentlig måte i en annen setting, ikke prøve å weaponize egne synsinger for å trykke henne ned

• Liker 22
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble svært skuffet over de andres uvitenhet,  Nå blir ikke farmen det samme. Og mobbinga til C hører ingen steder hjemme. Nå står vi igjen med ... oi det har jeg ikke lov å si 

Spoiler

Anne Cath fortjente bedre, det vitner om andres forståelse og empati og C - det var helt rett at han  ble valgt, og håper han ryker. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Jytte said:

Ble svært skuffet over de andres uvitenhet,  Nå blir ikke farmen det samme. Og mobbinga til C hører ingen steder hjemme. Nå står vi igjen med ... oi det har jeg ikke lov å si 

Reveal hidden contents

Anne Cath fortjente bedre, det vitner om andres forståelse og empati og C - det var helt rett at han  ble valgt, og håper han ryker. 

Spoiler

Heldigvis har Sondre ryggrad og satte ned foten slik at Christian nok en gang ble førstekjempe. Nydelig, og måtte han gå på huet og ræva ut denne gangen. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fountaine skrev (6 minutter siden):

https://www.tv2.no/video/underholdning/farmen/bryter-sammen-etter-heftig-krangel/1930781/

Se så barnslig han er. Sitter med hetta og sier "bryr meg ikke". 😂

Som en liten unge.

Uff. Er vel noe av det verste personangrepet jeg har sett i disse reality-programmene. Han gikk hardt inn og visste hva han skulle si for å såre henne mest mulig. 

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Kunne ikke Anne Kat bare bedt om fritak for den åndeutdrivelsen  på natta???  Skjønner ikke greia 

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (10 minutter siden):
  Skjul innhold

Kunne ikke Anne Kat bare bedt om fritak for den åndeutdrivelsen  på natta???  Skjønner ikke greia 

Spoiler

Ikke jeg heller. Det virket som nervene var litt i ulage så da blir vel alt sårt. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...