Cid Skrevet 17. januar 2024 #241 Del Skrevet 17. januar 2024 Spoiler Sander har all min respekt for å ha valgt Cris 👏🏻 han er så mye mer eldre enn Cris i modenhet og oppførsel! 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 17. januar 2024 #242 Del Skrevet 17. januar 2024 Takk til VG som spoiler kveldens episode 🙄 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar 2024 #243 Del Skrevet 17. januar 2024 Spoiler At 2 av 3 av Cris sine nærmeste har forlatt gården nå føles ut som karma rett og slett. 11 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar 2024 #244 Del Skrevet 17. januar 2024 Rufs skrev (2 timer siden): Skjul innhold Altså Christian er jo en helt egen liga, hårreisende oppførsel! Så slem mot Bahare! Utrolig bra og tøft av Sander å velge han som førstekjempe, det er det eneste rette. Blir kvalm av han når han sier sånn "jeg kommer tilbake uansett". 🤮 Og Daniel da, lurer på hvorfor han dro. Og jeg fatter ikke hvorfor man tar inn en syk deltager. Og Kristin. 😵💫 Siste episodene, nattevakt. 😅 Spoiler Ble ikke Mayoo syk først når han ankom gården da? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar 2024 #245 Del Skrevet 17. januar 2024 Boetica skrev (12 minutter siden): Takk til VG som spoiler kveldens episode 🙄 TV2 med, jeg bruker å holde meg unna underholdningsnyheter før jeg har sett Farmen/Torpet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 17. januar 2024 #246 Del Skrevet 17. januar 2024 8 minutter siden, Cid said: TV2 med, jeg bruker å holde meg unna underholdningsnyheter før jeg har sett Farmen/Torpet. Media klarte inndirekte å spoile at det var Egil også som skulle ryke. Undøvendig. Bare se hvem media skriver om ila uken, så vet vi hvem som skal til Torpet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 17. januar 2024 #247 Del Skrevet 17. januar 2024 Spoiler Anne-Kat som fortsatt gnåler over det kjøttet.. Nå sier hun i VG at hun er helt overbevist om at det var produksjonen som GJEMTE kjøttet for å få tv-underholdning. Altså.. Mest trolig er det vel bare en av de andre deltagerne som flyttet på det, men ikke for å gjemme det. Alt handler ikke om Anne-Kat. Daniel trakk seg vel fra Kompani Lauritzen også? 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar 2024 #248 Del Skrevet 17. januar 2024 Mollebolle skrev (22 minutter siden): Media klarte inndirekte å spoile at det var Egil også som skulle ryke. Undøvendig. Bare se hvem media skriver om ila uken, så vet vi hvem som skal til Torpet. Jeg lar vær å lese dem da, dumt de skal holde på sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 17. januar 2024 #249 Del Skrevet 17. januar 2024 Spoiler For en fyr Sander er! 🤩 Elsket førstekjempevalget og begrunnelsen han ga. At han var så tydelig og fin. Så godt det må være for Bahare å få den støtten. Håper egentlig han vinner hele greia nå. 33 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlekaspar Skrevet 17. januar 2024 #250 Del Skrevet 17. januar 2024 Spoiler Har ikke sett på Farmen på mange år. Oi..for noen typer. Denne Christian kan da umulig være ekte? Guttungen er jo helt sinnsyk. Har knapt sett små barn oppføre seg slik. Disse to damene, Anne-Kat og Unni, er det lov å si grisekokker? Anne-Kat med sneipen i kjeften (hvem røyker på et kjøkken??) og Unni med det skitne bustehåret over maten de lager. Tror jeg skulle vært bra sulten for å spise den maten. 😆Dette var rett og slett lattis underholdende. 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar 2024 #251 Del Skrevet 17. januar 2024 (endret) Cookiesandcream skrev (50 minutter siden): Skjul innhold For en fyr Sander er! 🤩 Elsket førstekjempevalget og begrunnelsen han ga. At han var så tydelig og fin. Så godt det må være for Bahare å få den støtten. Håper egentlig han vinner hele greia nå. Spoiler Bahare og Sander er to stykker jeg gledelig kunne vært venner med 😃 Endret 17. januar 2024 av Cid 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar 2024 #252 Del Skrevet 17. januar 2024 Jeg har egentlig ikke sett Emma i noe siden tv debuten hennes i Født i Feil Kropp for 10 år siden så jeg har måttet danne meg et nytt inntrykk av henne siden jeg ikke husker noe fra den serien egentlig utenom at hun var med. Jeg har definitivt fått et godt inntrykk av henne, måten hun står opp for og forsvarer folk der inne synes jeg er en fin ting, hun minner meg litt om lillesøsteren min 😃 Hun er definitivt mye mer voksen enn Cris! 26 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjollefyr Skrevet 17. januar 2024 #253 Del Skrevet 17. januar 2024 Hva er det som feiler VG? Nå ligger det ute en artikkel som mer eller mindre beskriver dagens episode. Jeg ser lite på farmen, men i år ble det no til. Da hadde det vært fint om jeg fikk litt ny info mens jeg så på. Spoiler alert: ikke les artikkelen om Anne Kat. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 17. januar 2024 #254 Del Skrevet 17. januar 2024 Fjollefyr skrev (1 minutt siden): Hva er det som feiler VG? Nå ligger det ute en artikkel som mer eller mindre beskriver dagens episode. Jeg ser lite på farmen, men i år ble det no til. Da hadde det vært fint om jeg fikk litt ny info mens jeg så på. Spoiler alert: ikke les artikkelen om Anne Kat. Spoiler Det står jo ganske tydelig øverst i artikkelen at den spoiler dagens episode, men nå spoila jo du det for alle her inne som ikke har sett på enda. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjollefyr Skrevet 17. januar 2024 #255 Del Skrevet 17. januar 2024 Sol79 skrev (5 minutter siden): Skjul innhold Det står jo ganske tydelig øverst i artikkelen at den spoiler dagens episode, men nå spoila jo du det for alle her inne som ikke har sett på enda. Å.. Det så jeg ikke. Beklager. Men den artikkelen er mer inngående enn at den er om Anne Kat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar 2024 #256 Del Skrevet 17. januar 2024 Spoiler Ødelegger Cris ukesoppdraget nå med å spesielt ødelegge eller spise brødene så vil han miste sin siste støttespiller der inne (Unni) det er lite smart gjort av han. Jeg tror at han velger Bahare som andrekjempe og da blir det bare helt fantastisk om hun klarer å slå han ut 😁 Det motsatte hadde vært ordentlig tragisk da. 15 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 17. januar 2024 Forfatter #257 Del Skrevet 17. januar 2024 Dagens episode: Spoiler Anne-Kat drar hjem. Supert valg! Hun var ikke fysisk, mentalt og sosialt skikket til konseptet, og hjemreisen er en gavepakke for det psykososiale miljøet. Jeg ble glad for å se henne dra. Åndeutdrivelse. Cristian, Daniel og Unni deltok ikke, uten noe informasjon om hvorfor. Sikkert noe trassige grunner som ikke var verdt å vise. Dora og Egil laget iallfall stemning. Etter et par OK dager ender Cristian opp som seg selv igjen, og hever seg over alt og alle. 💩 Ironien er at det er han som er det barnslige utskuddet. Han kaller Emma passiv-aggressiv, men det er jo han som er det. Typisk manipulativ hersketeknikk fra en bølle. At han kroner diskusjonen med å be Bahare holde kjeft og at hun ikke har noen personlighet, understreker alt. Fyren har en grusom, inhuman feilkobling som slår inn innimellom. Igjen savner jeg at andre motsier han. Sander og Sondre skulle smelt i bordet og bedt Cristian holde kjeft. Ufyselig personangrep burde stoppes momentant, og det er alles ansvar. En som Cristian må møte kollektiv motstand. Ansvaret ligger ikke på den som blir angrepet, den som blir angrepet må forsvares! Sander svarer i det minste med å velge Cristian som førstekjempe, på tross for å ha lovd han en fredning, og kommer med en solid forklaring. Cristian med personangrep mot Sander i sync, men holdt i det minste kjeft rundt bordet. Det er null selvinnsikt og selvkritikk i sikte hos Cristian, kun hevngjerrighet. 🤡 Kristin Gjeldsvik og Mayoo Indiran kommer inn som utfordrere. Spennende duo. Mayoo blir momentant syk. Hvis det er omgangssyka så bør han jo dra hjem før han begynner å smitte andre, men hvis det er plager han er kjent med så burde han vel ikke vært med i utgangspunktet... Som ikke det var nok pakker Daniel sammen og drar hjem. Typisk han. Skal delta på alt, men gir seg ganske kjapt. Jaja, ikke en jeg kommer til å savne, særlig ikke siden han er på team Cristian. Nå er det bare Cristian (som førstekjempe) og Unni igjen fra firkløveren. Blir spennende å se hvem Cristian velger som andrekjempe. Kanskje Bahare siden hun valgte han sist? Eller Emma? Uansett hvem det blir så vil Farmen bli 5 ganger bedre om det er Cristian som ryker. 22 2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 17. januar 2024 #258 Del Skrevet 17. januar 2024 (endret) Cid skrev (4 timer siden): Skjul innhold Dette med høna var vondt den ble utsatt for mobbing og dermed så ble den avlivet, fy faen! Skulle hellet tatt å slaktet alle de andre hønsene og heller fått inn nye som forhåpentligvis hadde oppført seg greiere. Ingen skal bli straffet for å bli plaget… Enig i at det var vondt!! Med det sagt: Den ble vel ikke fremst avlivet for at den ble mobbet, men fordi den var veldig skadet og de snakket jo om at den ville dø? Jeg elsker dyr av hele mitt hjerte, og å se dyr ha det vondt er det verste jeg vet, men i dette tilfellet syns jeg det virket riktig. Både mtp skadene og det er forståelig at de ikke avlivet alle de andre hønene istedenfor egentlig... Høner er ikke mennesker heller, men er enig i at normalt er det mobberne og ikke offeret som bør lide konsekvensene (mistenker at du kanskje tenker litt på mennesker her utifra det du skriver? Med høns blir det jo likevel litt annerledes). Det vondeste syns jeg var at de ikke tok hønen ut før... Syns det var trist at den rakk å bli såpass skadet som den var. Så utrolig vondt ut. Håper den ikke led lenge/at de grep inn fortere enn det kanskje fremstod som. Tenker likevel ikke at de avlivet den fordi den skulle bli straffet for å bli plaget, men pga skadene/lidelse (man fikk jo høre hva han som avlivet den sa, blant annet). Stakkars lille hønevenn 💔 Endret 17. januar 2024 av dårligbrukernavn 8 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 17. januar 2024 #259 Del Skrevet 17. januar 2024 dårligbrukernavn skrev (2 minutter siden): Enig i at det var vondt!! Med det sagt: Den ble vel ikke fremst avlivet for at den ble mobbet, men fordi den var veldig skadet og de snakket jo om at den ville dø? Jeg elsker dyr av hele mitt hjerte, og å se dyr ha det vondt er det verste jeg vet, men i dette tilfellet syns jeg det virket riktig. Både mtp skadene og det er forståelig at de ikke istedenfor avlivet alle de andre hønene... Høner er ikke mennesker heller, men er enig i at normalt er det mobberne og ikke offeret som bør lide konsekvensene (mistenker at du kanskje tenker litt på mennesker her utifra det du skriver? Med høns blir det jo likevel litt annerledes). Det vondeste syns jeg var at de ikke tok hønen ut før... Syns det var trist at den rakk å bli såpass skadet som den var. Så utrolig vondt ut. Håper den ikke led lenge/at de grep inn fortere enn det kanskje fremstod som. Tenker likevel ikke at de avlivet den fordi den skulle bli straffet for å bli plaget, men pga skadene/lidelse (man fikk jo høre hva han som avlivet den sa, blant annet). Stakkars lille hønevenn 💔 Men skal dere ikke ta den høna ut, tenkte jeg også, trodde de hadde en dyre ansvarlig i produksjonen, vis ingen deltager kan husdyr. 5 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kathrina Skrevet 17. januar 2024 #260 Del Skrevet 17. januar 2024 Ctrl skrev (23 minutter siden): Dagens episode: Skjul innhold Anne-Kat drar hjem. Supert valg! Hun var ikke fysisk, mentalt og sosialt skikket til konseptet, og hjemreisen er en gavepakke for det psykososiale miljøet. Jeg ble glad for å se henne dra. Åndeutdrivelse. Cristian, Daniel og Unni deltok ikke, uten noe informasjon om hvorfor. Sikkert noe trassige grunner som ikke var verdt å vise. Dora og Egil laget iallfall stemning. Etter et par OK dager ender Cristian opp som seg selv igjen, og hever seg over alt og alle. 💩 Ironien er at det er han som er det barnslige utskuddet. Han kaller Emma passiv-aggressiv, men det er jo han som er det. Typisk manipulativ hersketeknikk fra en bølle. At han kroner diskusjonen med å be Bahare holde kjeft og at hun ikke har noen personlighet, understreker alt. Fyren har en grusom, inhuman feilkobling som slår inn innimellom. Igjen savner jeg at andre motsier han. Sander og Sondre skulle smelt i bordet og bedt Cristian holde kjeft. Ufyselig personangrep burde stoppes momentant, og det er alles ansvar. En som Cristian må møte kollektiv motstand. Ansvaret ligger ikke på den som blir angrepet, den som blir angrepet må forsvares! Sander svarer i det minste med å velge Cristian som førstekjempe, på tross for å ha lovd han en fredning, og kommer med en solid forklaring. Cristian med personangrep mot Sander i sync, men holdt i det minste kjeft rundt bordet. Det er null selvinnsikt og selvkritikk i sikte hos Cristian, kun hevngjerrighet. 🤡 Kristin Gjeldsvik og Mayoo Indiran kommer inn som utfordrere. Spennende duo. Mayoo blir momentant syk. Hvis det er omgangssyka så bør han jo dra hjem før han begynner å smitte andre, men hvis det er plager han er kjent med så burde han vel ikke vært med i utgangspunktet... Som ikke det var nok pakker Daniel sammen og drar hjem. Typisk han. Skal delta på alt, men gir seg ganske kjapt. Jaja, ikke en jeg kommer til å savne, særlig ikke siden han er på team Cristian. Nå er det bare Cristian (som førstekjempe) og Unni igjen fra firkløveren. Blir spennende å se hvem Cristian velger som andrekjempe. Kanskje Bahare siden hun valgte han sist? Eller Emma? Uansett hvem det blir så vil Farmen bli 5 ganger bedre om det er Cristian som ryker. Flott oppsummering 👍 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå