AnonymBruker Skrevet 1. januar #1 Del Skrevet 1. januar Hadde samleie på morgenen for to dager siden. Positiv eggløsningstest i går morges. Negativ EL-test i dag tidlig (fortsatt ganske sterk strek, men ikke fullt så sterk som i går). Tenker vi burde ha sex igjen i dag, snarest mulig? Problemet er at vi har huset fullt av gjester. De reiser utpå kvelden i dag. Bør jeg prøve å legge til rette for en tidlig brunsj og få de ut av huset? Hilsen smågal prøver (er åpen for at ideen er litt ko-ko..) Anonymkode: 54dfc...e24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #2 Del Skrevet 1. januar Går bra å ha sex til kvelds Anonymkode: c909f...df2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #3 Del Skrevet 1. januar Tror jeg har lest et sted at en sædcelle kan nå egget på under en time hvis svømmerne er i god stand. Og et egg kan befruktes innen 48t. Hvis jeg var deg ville jeg tatt en kjappis med en gang gjestene dro. Anonymkode: 619c4...90f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå