AnonymBruker Skrevet 2. januar #21 Del Skrevet 2. januar Nr 1 - gravid naturlig etter 5 års prøving. Nr 2 - prøvde selv i 2 år. Gav opp egen prøving og ble gravid med IVF på andre forsøk. Hadde lenge et håp om at jeg var en av de som kom til å bli lett gravid med nr 2 siden man hører mange solskinnshistorier om nettopp deg, men den gang ei. Både jeg og mannen er sjekket uten at de finner noe galt. Anonymkode: 99ac2...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruspulver Skrevet 2. januar #22 Del Skrevet 2. januar Brukte 13mnd på førstemann, har PCOS og gikk da på både metformin og letrozol. Er nå i pp8 for andremann, går også på metformin og letrozol nå - fikk tidligere hjelp denne gangen pga tidligere historikk. Vi begynte å prøve på andremann så snart jeg fikk mensen tilbake igjen etter fødsel. Regnet med det ville ta tid denne gangen også, noe de også har gjort… Håper det klaffer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertefisk Skrevet 2. januar #23 Del Skrevet 2. januar jegerrinne skrev (3 timer siden): 4 år med første, fikk beskjed at jeg ikke kunne få barn. Men vi fikk til på egen hånd. Nr 2 ble født 20mnd etter nr 1 For en kjip beskjed å få! Hva var grunnen, om jeg kan spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #24 Del Skrevet 4. januar Nr 1, to år nr 2, uplanlagt på en sexrunde uvitende om når el var, bare flax alt med andre ord nr 3, to år Anonymkode: b0079...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå