AnonymBruker Skrevet 1. januar #21 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg lurer på om jeg er rar. Men jeg er en mann som aldri har fyrt opp fyrverkeri før. Bare sett på. Er jeg mindre mann da? Hva sier dere? Anonymkode: 95d89...d7a Ja, her synes jeg du er rar. Har du aldri kjøpt fyrverkeri før??? Når man er mann og flytter hjemmefra er det da helt normalt å fyre opp eget fyrverkeri!! Anonymkode: 8a975...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #22 Del Skrevet 1. januar Det er rart at det ikke er ulovlig for lenge siden Anonymkode: 545c9...efa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #23 Del Skrevet 1. januar jukkapalme skrev (20 timer siden): Syns faktisk du er mer mann, så du skal være stolt av deg selv 🤩 En mann som fyrer opp massevis av raketter og driter i at både ville og tamme dyr lider og blir skremt er ingen mann for meg, han er bare en stor idiot. Stemmer i. Anonymkode: 87224...003 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #24 Del Skrevet 1. januar Hva i all verden var det noe å gjøre med å være mann? Anonymkode: ac79a...6a0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #25 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Politisk korrektighet har indoktrinert deg Anonymkode: 108d5...38b Særlig, og på et anonymt forum.. vi kvinner blir ikke veldig imponert over at jeg mann kan tenne på en lunte. Anonymkode: 87224...003 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #26 Del Skrevet 1. januar Blir man ikke ordenlig mannfolk før man fyrer opp raketter? Den var ny. Prøv å si det til faren min. Jeg syntes fyrverkeri var gøy mens jeg var barn og var sur fordi han ikke ville svi av penger på dette. Men jo eldre jeg blir, jo mer heller jeg mot at jeg håper fyrverkeri som skytes opp av private, forbys. Det er skader på folk og eiendom, slitsomt når man har småbarn som man prøver å legge og dyra er livredde. Jeg syns ikke det er noe spesielt mandig ved det. Snareri barnslig. Anonymkode: 6df83...de5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #27 Del Skrevet 1. januar Hva er greien, egentlig. Foreldrene mine brukte aldri penger på det, kanskje en sånn pakke en sjelden gang til en relativt rimelig penge, samt stjerneskudd. Jeg har aldri brukt penger på det. Men virker som at nærmest er folk som skal bøte på at de tidligere har brukt ENORMT mye penger på fyrverkeri, og nå må vi alle føle på skammen de tidligere har følt, eller noe slikt. Samme med søppelfolkene, har aldri kastet noe drit ever, men skulle tro at det var eks-griser eller noe, slik alt foregår … det har gått opp et lys for dem og så må de bli helt krakilske. Anonymkode: f48d7...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #28 Del Skrevet 4. januar On 12/31/2023 at 6:59 PM, AnonymBruker said: Jeg lurer på om jeg er rar. Men jeg er en mann som aldri har fyrt opp fyrverkeri før. Bare sett på. Er jeg mindre mann da? Hva sier dere? Anonymkode: 95d89...d7a Hvor gammel var du i 2007 ? Forbudet mot raketter kom i 2008. Anonymkode: 1c0ea...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. januar #29 Del Skrevet 5. januar Skikkelige menn fyrer aldri opp raketter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 5. januar #30 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (På 31.12.2023 den 18.59): Jeg lurer på om jeg er rar. Men jeg er en mann som aldri har fyrt opp fyrverkeri før. Bare sett på. Er jeg mindre mann da? Hva sier dere? Anonymkode: 95d89...d7a Du har da fyrt opp raketten din mange ganger du, antar jeg😉 Null problem med manndigheten din, antar jeg 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 5. januar #31 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (På 31.12.2023 den 18.59): Jeg lurer på om jeg er rar. Men jeg er en mann som aldri har fyrt opp fyrverkeri før. Bare sett på. Er jeg mindre mann da? Hva sier dere? Anonymkode: 95d89...d7a Så lenge dama tenner på deg og føler fyrverkiet boble inne i kroppen når hu ser deg så spiller der vel ingen rolle om du ikke kan tenne på en rakett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 5. januar #32 Del Skrevet 5. januar Raketter er ulovlig i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #33 Del Skrevet 5. januar Jeg har fyrt opp mange, mange raketter, betyr det at jeg er mann 🧐 Anonymkode: e2481...0ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #34 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (På 31.12.2023 den 18.59): Jeg lurer på om jeg er rar. Men jeg er en mann som aldri har fyrt opp fyrverkeri før. Bare sett på. Er jeg mindre mann da? Hva sier dere? Anonymkode: 95d89...d7a Du skal fyre opp en rakett, holde den i handa og vinke den adjø Anonymkode: 22ea6...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #35 Del Skrevet 9. januar Hva har fyrverkeri med menn å gjøre? 😅 jeg så nettopp en annen tråd om macho menn der fyrverkeri var listet opp… Har aldri falt meg inn at dette var en «mannejobb»? 🙈 Anonymkode: 16329...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #36 Del Skrevet 13. januar Absolutt. Ekte mannfolk sender opp raketter i fylla og skader seg, og forårsaker en liten brann eller to. Spøk til side: Jeg synes det burde bli et totalforbud mot fyrverkeri, det fører aldri noe godt med seg, og dyr blir vettskremte. Anonymkode: 1689b...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 16. januar #37 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (På 31.12.2023 den 18.59): Jeg lurer på om jeg er rar. Men jeg er en mann som aldri har fyrt opp fyrverkeri før. Bare sett på. Er jeg mindre mann da? Hva sier dere? Anonymkode: 95d89...d7a Haha, det ville jeg aldri tenkt. Mannen min er vel det som kan kalles en skikkelig alfamann. Han har aldri fyrt opp en rakett han heller. Hvorfor skal man det? Fra fester da jeg var ung var det alltid de mest rølpete gutta som fyrte opp raketter. Tøffe seg liksom, fyr i skjorta og pinneraketter til alle kanter i vilden sky. Nei takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå