AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #1 Del Skrevet 31. desember 2023 Da er vel løpet kjørt? Skulle hatt mens 27., ventet til i dag med å teste. Også begynte jeg å blø nå i sted, det er lysere rødt enn hva mens bruker å være, men mye blod og slim. Har lette magesmerter også. Skal aldri mer vente til etter ikm med å teste, for en skuffelse dette er💔 Anonymkode: 52b22...983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #2 Del Skrevet 31. desember 2023 Hvis det er mye blod så er det nok en SA, eller kjemisk kalles det kanskje. God klem til deg❤️ Er det mindre blod så er det nok håp enda. Anonymkode: 95f05...8b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da er vel løpet kjørt? Skulle hatt mens 27., ventet til i dag med å teste. Også begynte jeg å blø nå i sted, det er lysere rødt enn hva mens bruker å være, men mye blod og slim. Har lette magesmerter også. Skal aldri mer vente til etter ikm med å teste, for en skuffelse dette er💔 Anonymkode: 52b22...983 Det lover nok ikke så veldig bra dessverre. Resultatet hadde blitt det samme om du hadde testet tidligere, og skuffelsen kunne nok blitt enda større når man har hatt mer tid på å glede seg. Alltid kjipt når det går galt 🌹 For kroppen sin del - og for å kunne prøve igjen så er det bedre kroppen ordner opp selv nå, enn om noen uker. Selv om det ikke er til noe trøst akkurat nå. Anonymkode: 99c5e...d78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #4 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det lover nok ikke så veldig bra dessverre. Resultatet hadde blitt det samme om du hadde testet tidligere, og skuffelsen kunne nok blitt enda større når man har hatt mer tid på å glede seg. Alltid kjipt når det går galt 🌹 For kroppen sin del - og for å kunne prøve igjen så er det bedre kroppen ordner opp selv nå, enn om noen uker. Selv om det ikke er til noe trøst akkurat nå. Anonymkode: 99c5e...d78 Ja sant, bedre at det skjer nå enn sist jeg mistet, da var jeg kommet til uke 8. Dette er tredje syklus etter SA, så begynner å frykte at jeg ikke kan bære fram barn lengere, men vi får prøve på nytt. Anonymkode: 52b22...983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #5 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja sant, bedre at det skjer nå enn sist jeg mistet, da var jeg kommet til uke 8. Dette er tredje syklus etter SA, så begynner å frykte at jeg ikke kan bære fram barn lengere, men vi får prøve på nytt. Anonymkode: 52b22...983 Det er ikke sikkert det handler om din evne til å bære frem og fullføre et svangerskap - det er som regel pga genetiske feil hos foster at man mister så tidlig. Eventuelt lave nivåer av progesteron, tynne slimhinner.. Og ikke uvanlig at man opplever flere sa. Anonymkode: 99c5e...d78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #6 Del Skrevet 31. desember 2023 Kan være festeblødning? Anonymkode: 9d80c...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #7 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ikke sikkert det handler om din evne til å bære frem og fullføre et svangerskap - det er som regel pga genetiske feil hos foster at man mister så tidlig. Eventuelt lave nivåer av progesteron, tynne slimhinner.. Og ikke uvanlig at man opplever flere sa. Anonymkode: 99c5e...d78 Takk, det hjelper faktisk litt å lese dette! ❤️ Anonymkode: 52b22...983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #8 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Kan være festeblødning? Anonymkode: 9d80c...d2d Er som vanlig mens nå, så tviler på at det er festeblødning, men takk😊 Anonymkode: 52b22...983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #9 Del Skrevet 31. desember 2023 Det kan vere SA, festeblødning, kjemisk eller eit hematom. 🧡 Anonymkode: c5c39...146 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #10 Del Skrevet 1. januar 4 hours ago, AnonymBruker said: Takk, det hjelper faktisk litt å lese dette! ❤️ Anonymkode: 52b22...983 Det er helt riktig som personen skriver. 1 av 4 ender i tidlig abort. Det trenger ikke bety noe er galt. Håper du får bedre nyheter neste gang Anonymkode: 92ce4...4ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå