AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #1 Del Skrevet 31. desember 2023 Har en 5 dagers blacto, er det fortidlig å teste seg? Fikk ovitrielle (13klikk) samme dag rett etter innsett fredag 22.12. Nå er jeg så spent, har ikke noe spesielle symtopmer .. Anonymkode: 47e8e...6e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #2 Del Skrevet 31. desember 2023 Fikk beskjed om å teste på14. dag. Hadde ingen symptomer når jeg ble gravid. Anonymkode: a5523...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3 Del Skrevet 31. desember 2023 Denne tråden skal vel flyttes til Prøver-forumet. Anonymkode: 26ee8...cc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ECAM Skrevet 31. desember 2023 #4 Del Skrevet 31. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Denne tråden skal vel flyttes til Prøver-forumet. Anonymkode: 26ee8...cc7 Har det noe å si hvor den ligger? Den er under Barn og Familie. Sorry om det var verdens undergang for deg at den ligger her. Endret 31. desember 2023 av ECAM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 31. desember 2023 #5 Del Skrevet 31. desember 2023 Du er jo innenfor det området hvor hCG-nivået kan ha blitt så høyt at det slår ut på en graviditetstest. Nå har jeg bare laget barn på gamlemåten, men jeg var alltid utålmodig og testet tidlig. Det skader jo ikke, og anbefalingene om å teste på dag 14 er jo bare fordi man skal være sikker på at testen viser riktig svar. Man trenger ikke merke til noen symptomer for å være gravid. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #6 Del Skrevet 31. desember 2023 Ovitrelle kan nok mest sannsynlig fremdeles slå ut på graviditetstester fremdeles - med mindre du har testet den ut.. ville ventet et par dager til med å teste dersom du tester tidligere enn testdag. Anonymkode: 618e9...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #7 Del Skrevet 31. desember 2023 54 minutter siden, Arkana said: Du er jo innenfor det området hvor hCG-nivået kan ha blitt så høyt at det slår ut på en graviditetstest. Nå har jeg bare laget barn på gamlemåten, men jeg var alltid utålmodig og testet tidlig. Det skader jo ikke, og anbefalingene om å teste på dag 14 er jo bare fordi man skal være sikker på at testen viser riktig svar. Man trenger ikke merke til noen symptomer for å være gravid. Lykke til! Otrivelle kan gi falsk positive prøver Så man må være sikker det ikke er det som slår ut. Anonymkode: a5523...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #8 Del Skrevet 31. desember 2023 Du kan bare teste. Stiger testene, er du gravid, men synker testene er det ovitrelle. Testet ut ovitrelle og fikk lavest test 5dg etter innsett av 5dagers, før de begynte å stige igjen. Anonymkode: 8cd5b...867 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 1. januar #9 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har en 5 dagers blacto, er det fortidlig å teste seg? Fikk ovitrielle (13klikk) samme dag rett etter innsett fredag 22.12. Nå er jeg så spent, har ikke noe spesielle symtopmer .. Anonymkode: 47e8e...6e5 Personlig ville jeg ventet litt med å teste dersom du ikke har testet ut ovitrelle da den kan gi falsk positiv test. Hos noen går den raskt ut av kroppen, hos noen tar den lengre tid (merkelig egentlig at det varierer sånn) I teorien skal ovitrelle være ute nå, men man vet aldri sikkert dersom man ikke har testet den ut. Så jeg ville ventet til testdag. Lykke til 🌹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå