AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #1 Del Skrevet 31. desember 2023 Vil noen reagere om man trener i slik tights og topp fordi man vil unngå å bli for varm og svette mye? Anonymkode: a66a8...277 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #2 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vil noen reagere om man trener i slik tights og topp fordi man vil unngå å bli for varm og svette mye? Anonymkode: a66a8...277 Nå tuller du tror jeg. Det der er å være mer naken enn påkledd. Når man trener skal man bli varm og svett. Jeg ville ha klaget til betjeningen på en sånn utfordrende mangel på folkeskikk. Anonymkode: 830bd...f6c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3 Del Skrevet 31. desember 2023 Om du kler deg sånn og svetter mye, så vil det dryppe rundt og bli glatt (på huden) og "klamt" og føles som det blir ekstra mye svette. Tar du på deg passende klær også på overkroppen vil svetten bli mindre plagsom og du unngår det overnevnte. Dette er godt kjent for oss som trener mye og hardt. Men andre ønsker jo bare å vise seg fram 🤡 Anonymkode: 8b080...606 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #4 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Nå tuller du tror jeg. Det der er å være mer naken enn påkledd. Når man trener skal man bli varm og svett. Jeg ville ha klaget til betjeningen på en sånn utfordrende mangel på folkeskikk. Anonymkode: 830bd...f6c Klaget til betjeningen? Seriøst? Anonymkode: a66a8...277 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #5 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil noen reagere om man trener i slik tights og topp fordi man vil unngå å bli for varm og svette mye? Hvis du sier at du trener i den outfiten for å unngå å bli varm og svette for mye, så lyver du, og ja, lyving reagerer jeg på. Anonymkode: 36d2b...c1e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #6 Del Skrevet 31. desember 2023 Kvinner: Jeg like ikke at menn ser på meg når jeg trener på gymmen Også kvinner: https://youtube.com/shorts/zKp-IjwVSAo?si=9TyF-VjI4FCkaiPU Anonymkode: 0e41a...463 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom Peng Pung Skrevet 31. desember 2023 #7 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil noen reagere om man trener i slik tights og topp fordi man vil unngå å bli for varm og svette mye? Anonymkode: a66a8...277 Hun har døvebukse på seg, hvorfor sier du det ? Fordi man kan lese på leppene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #8 Del Skrevet 31. desember 2023 På senteret jeg trenger står det en ska ha så rygg og mage er tildekt. Tolker da en ska ha t-skjorte lang topp Anonymkode: d3a3a...1b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 31. desember 2023 #9 Del Skrevet 31. desember 2023 Noen treningssentre har kleskoder, andre ikke. Om du kler deg som på bildet, tror jeg ingenting på at grunnen er at du ikke vil bli for varm og svett 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 31. desember 2023 #10 Del Skrevet 31. desember 2023 Ikke tren i bh, det ser bare rart og desperat ut. Blir fort ekstremt veldig varm selv, og en singlet og shorts gjør nytten. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #11 Del Skrevet 31. desember 2023 Rene talibanholdninger her. Anonymkode: a66a8...277 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #12 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vil noen reagere om man trener i slik tights og topp fordi man vil unngå å bli for varm og svette mye? Anonymkode: a66a8...277 Ser dåsa di ganske tydelig da Anonymkode: a71df...cdb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #13 Del Skrevet 31. desember 2023 Noen senter har det, andre ikke. Alle senter jeg har vært på har hatt minimum t-skjorte og shorts som regel. Bare BH er ikke greit. Man skal bli varm! Og jeg ville droppet cameltoe'n. Anonymkode: 813de...3e9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 1. januar 2024 #14 Del Skrevet 1. januar 2024 På senteret jeg trener er det ikke kleskode (SATS). Jeg flirer litt av jenter som kommer lettkledd på trening, fordi det er så tydelig at de vil vise seg fram. Når jeg sier lettkledd, mener jeg sports-BH og veldig liten shorts. Ofte er disse folka ikke spesielt trent heller, og trener heller ikke hardt. Men altså, jeg personlig blir ikke direkte PLAGET av at noen velger å bruke minimalt med klær - jeg syns det er underholdende å observere folk som helt tydelig ønsker oppmerksomhet. Jeg svetter mye når jeg trener, spesielt kondisjon, men det går HELT fint å trene med en t-skjorte og tights på senter (evt. shorts hvis man liker det). Jeg liker egentlig å trene uten t-skjorte når jeg blir varm, men det går helt fint å droppe det. Når jeg løper på fjellet, kommer t-skjorta ofte av. Men da sjenerer jeg ikke andre, og jeg putter ikke den svette huden min direkte på apparater som andre også skal bruke. Jeg er på trening for å trene, ikke for å vise frem kroppen min. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kikker Skrevet 12. januar 2024 #15 Del Skrevet 12. januar 2024 Jeg trener med spiltshorts og singlet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kikker Skrevet 12. januar 2024 #16 Del Skrevet 12. januar 2024 Har ikke boxer under så hvis jeg får stå, så vises det fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 12. januar 2024 #17 Del Skrevet 12. januar 2024 På senteret jeg går på, må man ha t-skjorte. Verken topp som på bildet ditt eller singlet er tillatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå