AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #21 Del Skrevet 2. januar 2024 Juliv skrev (På 31.12.2023 den 11.39): Isotretinoin, hard men funker permanent. Ikke hos samboren min. Han gikk på kuren ett år. MYE bedre, men han får fortsatt tette porer/talg/akne på rygg og skuldre. Vi som sliter med akne periodevis som meg fikk en åpenbaring da jeg byttet ut alle ansiktskremer med La roche sine. Anonymkode: c5d50...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliv Skrevet 2. januar 2024 #22 Del Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er ikke sikkert det funker permanent. Hilsen ei som skal på ny kur nå, etter 5 år. Anonymkode: f9fd7...8fd Så kjedelig🥺masse lykke til! Håper at du får fantastiske varige resultater ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #23 Del Skrevet 2. januar 2024 Alder Mine kviser roet seg mye i midten av tyve årene, men kom fortsatt frem til midten av av tredve årene. Er nå i starten av førti årene og har en sjelden kvise, men da er de alltid hormonelle. Jeg har/har hatt PCOS og det gjorde det helt klart verre. Hos meg er kvisene hormonelle, mat har ingen påvirkning hos meg. Anonymkode: a3ad5...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå