Gå til innhold

Naturlig sminke - erfaringer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å bytte ut kosmetikk med mer naturlige og miljøvennlige produkter. Nå er jeg interessert i å bytte ut innholdet i sminkepungen med produkter som er snille mot kroppen og naturen, samtidig som de fungerer godt. Noen mer erfaringer og produkter å anbefale?

Anonymkode: e2da7...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Dytter litt på denne. Noen som har erfaring med Charlotte Bio, som selges hos Beeorganic? Eventuelt andre merker noen har positiv eller negativ erfaring med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt 2 eyelinere fra Dr. Hauschka jeg likte veldig godt. Veldig finne,  hadde litt shimmer i seg. Tror ikke akkurat denne typen er i salg lenger, kun annen variant. Ellers har jeg ikke testet ut så mye annen naturlig kosmetikk dessverre. Jeg er så naturlig at selv naturlig kosmetikk utgår, hahaha.    Men følger denne! 

Anonymkode: a39db...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/13/2024 at 11:30 AM, AnonymBruker said:

Har hatt 2 eyelinere fra Dr. Hauschka jeg likte veldig godt. Veldig finne,  hadde litt shimmer i seg. Tror ikke akkurat denne typen er i salg lenger, kun annen variant. Ellers har jeg ikke testet ut så mye annen naturlig kosmetikk dessverre. Jeg er så naturlig at selv naturlig kosmetikk utgår, hahaha.    Men følger denne! 

Anonymkode: a39db...768

Jeg bruker ganske lite, men kunne tenkt meg noen produkter for de gangene jeg har lyst til å ordne meg litt ekstra. Jeg synes egentlig det er ganske gøy med sminke. Bruker ellers stort sett svanemerkede produkter. Men har ikke lyst til å handle en maskara til 2-300 kr, bare for å oppdage at den sverter av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...