AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #1 Del Skrevet 30. desember 2023 Er i pp 5. Har god kontroll på syklus, og hadde EL for 5 døgn siden. Har alltid ømme brystvorter samme dag eller dagen før EL, men så går det over. Dette har ikke skjedd denne mnd, og de blir bare ømmere og ømmere. Vondt å være borti eller ha BH på og dusje bla.a . Aldri opplevd lignende. Har i tillegg masse menssmerter ikveld. Noen som har vært gravide her og opplevd dette såpass tidlig ? Om egget er befrukta, så har det vel ikke festa seg engang enda? Eller er det kroppen som ikke har hatt EL heller enda? Noe surrete innlegg dette. Håper bare det kan være et godt tegn da 🥰 Anonymkode: 6bc1b...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #2 Del Skrevet 30. desember 2023 Det var et tegn for min del, men har opplevd det i noen sykluser jeg ikke ble gravid også. Anonymkode: b63bd...41f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #3 Del Skrevet 30. desember 2023 17 minutter siden, AnonymBruker said: Det var et tegn for min del, men har opplevd det i noen sykluser jeg ikke ble gravid også. Anonymkode: b63bd...41f Dette. Hadde ikke noe symptom med ømme bryster når jeg faktisk var gravid. Anonymkode: e8430...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 30. desember 2023 #4 Del Skrevet 30. desember 2023 Nei det er alt for tidlig å være gravid symptomer. Så der er nok bare etter eggløsning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 30. desember 2023 #5 Del Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er i pp 5. Har god kontroll på syklus, og hadde EL for 5 døgn siden. Har alltid ømme brystvorter samme dag eller dagen før EL, men så går det over. Dette har ikke skjedd denne mnd, og de blir bare ømmere og ømmere. Vondt å være borti eller ha BH på og dusje bla.a . Aldri opplevd lignende. Har i tillegg masse menssmerter ikveld. Noen som har vært gravide her og opplevd dette såpass tidlig ? Om egget er befrukta, så har det vel ikke festa seg engang enda? Eller er det kroppen som ikke har hatt EL heller enda? Noe surrete innlegg dette. Håper bare det kan være et godt tegn da 🥰 Anonymkode: 6bc1b...258 Helt umulig å si i grunn 🙈 For min del har jeg opplevd ømme bryster/nippler som et av de første tegnene ved graviditet. Jeg har ikke det som symptom normalt sett etter EL eller mensen. Men aldri så tidlig. Men 5 dager etter EL er litt i tidligste laget.. Da er egget i utgangspunktet akkurat kommet ned i livmoren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #6 Del Skrevet 31. desember 2023 Om en har reelle gravidsymptomer, vil også en test bli positiv. Anonymkode: 57e29...aa3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #7 Del Skrevet 31. desember 2023 Jeg hadde det for to sykluser siden, var bare pga el de var ømme.. startet 4-5 dager etter el og var ikke gravid men det kan jo være! Anonymkode: 8c025...c37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #8 Del Skrevet 31. desember 2023 Legger ved dette: Brystene blir hovne og ømme, og hos noen så ømme at det ikke tåles trykk, for eksempel når det gis en god klem. Forklaringen er at hormonene som dannes etter eggløsning og frem til menstruasjon, progesteron og østrogen, stimulerer kjertlene i brystet. Anonymkode: 8c025...c37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #9 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Noen som har vært gravide her og opplevd dette såpass tidlig Ja. Begge ganger. Tok prøverør, så vet nøyaktig dagen Ikke ømme bryster, men ømme brystvorter. Første tegnet. Anonymkode: ac34c...e65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #10 Del Skrevet 31. desember 2023 Hatt ømme pupper og brystvorter, så ille at jeg ikke klarte å ha på bh en gang. Mensen har kommet hver gang. Dette har også vært da jeg ikke har vært prøver Så stemmer ikke alltid Anonymkode: bf74f...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #11 Del Skrevet 1. januar Jeg bruker å ha ømme brystvorter ca en uke før mensen, og jeg lurer meg selv hver gang med at «nå er jeg gravid»😅 Nå når jeg først er gravid, skjønner jeg hva de mener om «ømme» og «hovne» bryster. Har aldri hatt så vondt i dem før, kjennest ut som at jeg har blåkuler på dem når jeg trykker på dem. Så i mitt tilfelle vil jeg ikke si at litt ømme brystvorter, er ett tidlig tegn🙈 Anonymkode: cb40f...c7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #12 Del Skrevet 1. januar Hvor lang er syklusen din? Er den litt under 28 dager? Med tanke på at et egg sjeldent fester seg før tidligst dag 6, så mistenker jeg at det er hormonstigninger du opplever. Skal selvfølgelig ikke se bort ifra en graviditet, men selv har jeg opplevd sååå mange rare symptomer etter at jeg prøvde å bli gravid. En syklus opplevde jeg å ha masse kramper og cravings f.o.m dag 7. Ikke gravid. En annen syklus opplevde jeg å være kronisk tissetrengt fra dag 7. Aldri opplevd det før. Ikke gravid. Så opplevde jeg å få sykt ømme pupper på dag 7, noe jeg nesten aldri har. Ikke gravid. Det jeg sannsynligvis opplever er stigningen av progesteron, som topper seg på dag 7 hos meg. Jeg tror derfor alltid at jeg er gravid, for egget fester seg jo rundt dag 7. Men det er logisk sett ikke så sannsynlig, siden det tar noen dager før kroppen produserer hcg hormonet etter at egget har festet seg. Skulle ønske at jeg hadde de samme symptomene hver måned, men neeeida. Kroppen liker å føkke med hodet mitt. Anonymkode: 26ad8...19f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå