AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #1 Del Skrevet 30. desember 2023 Jeg har plussmobil og får bare beskjed om at jeg plutselig ikke er registrert på nettverket, hva gjør jeg nå da? Ser ut som jeg har dekning men får hverken ringt eller sendt melding. Hjelper ikke uansett hva jeg gjør med nettverk innstillingene heller Anonymkode: 0154b...64d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forvirret23 Skrevet 30. desember 2023 #2 Del Skrevet 30. desember 2023 Samme her, har happybytes og får ikke ringt ut eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanino Skrevet 30. desember 2023 #3 Del Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har plussmobil og får bare beskjed om at jeg plutselig ikke er registrert på nettverket, hva gjør jeg nå da? Ser ut som jeg har dekning men får hverken ringt eller sendt melding. Hjelper ikke uansett hva jeg gjør med nettverk innstillingene heller Anonymkode: 0154b...64d Mulig en av senderene i området hvor du bor som har problemer. Du kan aktivere Wifi tale i innstillingene på telefonen din. Da får du ringt ut om du er koblet på wifien hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #4 Del Skrevet 30. desember 2023 I går var det helt merkelig hos meg, meldinger jeg fikk fikk jeg beskjed om ikke var levert, og meldinger sendt tidlig morgen kom til meg sent på kvelden. Og det er bare det jeg vet om. Det bruker nesten alltid å være problemer i jule- og nyttårshelgene. Logg deg inn på telenor og se om du får chattet med noen der om dette Anonymkode: 9d52b...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå