AnonymBruker Skrevet 13. februar #481 Del Skrevet 13. februar Har begynt å miste håpet, exen forlot meg fordi hun trodde hun kunne finne seg en ny og bedre (tror han bare lå med henne et par ganger og gikk videre) venninna mi dumpa kjæresten sin for bestevennen hans… Tror det er lettere å være singel enn å finne seg i dette Anonymkode: eb59d...eaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #482 Del Skrevet 14. februar Det blir kanskje ikke kjærlighet men jeg skal iallefall møte en mann på fredag 🫣 Jeg vet ikke hva vi skal da, men veldig spennende å møte en ny. Vi har veldig god kontakt på snapp, jeg liker veldig godt oppmerksomheten han gir meg. Anonymkode: 6ced5...3d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #483 Del Skrevet 14. februar Omg, jeg fikk besøk i kveld jeg🫣 Skal ikke akkurat si det var en valentinesdate men det var koselig med et kort møte siden begge var slitne etter en lang dag. Alltid småkleint å møte en ny mann for første gang sånn å jeg var litt smånervøs for han har vært ganske på når det gjelder enkelte ting 🙈 men han var også litt nervøs å kanskje litt sjenert også samt at han var lett å prate med. Litt felles interesser så det er ekstra kjekt. Anonymkode: 6ced5...3d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 15. februar #484 Del Skrevet 15. februar Jeg prøver egentlig å gjøre det samme som @Sparkling_Pink, altså være åpen for å møte og bli kjent med nye mennesker generelt i den virkelige verden. Datingappene er lagt vekk. Men det er skremmende hvor vanskelig det er, innser at jeg har blitt skikkelig dårlig til å være blid og åpen mot fremmede🙈 Bare noe så enkelt som å møte blikk og smile liksom. Altså det er annerledes hvis jeg møter folk i jobb-sammenheng eller lignende, da får jeg lett kontakt og en god tone. Men ellers... Merker feks at på trening eller på butikken går jeg bare rundt i min egen verden og skuler på folk... Sikkert veldig fristende å ta kontakt med meg..😅 Så jeg har litt å jobbe med ja... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 15. februar #485 Del Skrevet 15. februar @Engel Hyggelig nevning av meg! To små ting, jeg måtte trene meg noe bevisst på å ta kontakt med fremmede da jeg oppdaget det samme som deg, ingenting skjer om jeg fortsetter som før, og kan anbefale å flørte. Flørt ofte nok til at du har litt flytfølelse på det. Oppdatering fra herrefronten hos meg: er forelsket i en som det ikke ser ut til å bli noe mer med og møtte en ny en i går som jeg har mye til felles med. Siden vi har noe til felles har han vært i periferien i livet mitt siden en gang på slutten av forrige tiår, uten at bekjentskapet har utviklet seg. Før nå, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 15. februar #486 Del Skrevet 15. februar BobTheNoob skrev (På 28.1.2024 den 21.03): Er du litt streng med han tyskeren? Eller mener du at det ar null kjemi? Det er mange som hsr blitt indoktrinert på at man må kysse på første date. Han spør i hvert fall. Andre kaster seg bare på. Jeg er streng fordi han spurte om han skulle bli med meg hjem kl 23:30 på en hverdag 😂 og vi var et godt stykke unna der jeg bor. Vil tro det var en baktanke med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobTheNoob Skrevet 15. februar #487 Del Skrevet 15. februar Kan slenge inn min oppdatering her. Traff en veldig ålreit dame. Vakker, smart og med masse til felles. Syntes kjemien kom mer og mer for hver gang jeg traff henne. Herlig til å kysse. Kunne prate om alt og tiden fløy. Og så "poff". Nei. Hun følte ikke nok kjemi og avsluttet hele greia. Null mer kontakt. Etter å ha hatt en så levende kontakt hele tiden ble det ganske brå overgang. Men sånn er det. En liten stund etterpå tok hun helt random kontakt om noe. Jeg prøvde å svare imøtekommende. Men etter det har det vært stille. Så jeg vet ikke hva jeg skal tenke. Skal jeg håpe at hun tar kontakt igjen eller bare jobbe for å få henne fortest mulig ut av hodet? Jeg dater sjelden i utgangspunktet. Jeg hadde et par andre chatte/kaffe relasjoner før jeg traff henne her, men de avsluttet jeg da. Det blir nok en datingpause nå. Jeg har ikke problem med å møte folk. Men hvis jeg skal date så er jeg seriøs med det. Det er det nok ikke så mange andre som er. Vi får se hva skjebnen bringer.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 15. februar #488 Del Skrevet 15. februar Sparkling_Pink skrev (5 timer siden): @Engel Hyggelig nevning av meg! To små ting, jeg måtte trene meg noe bevisst på å ta kontakt med fremmede da jeg oppdaget det samme som deg, ingenting skjer om jeg fortsetter som før, og kan anbefale å flørte. Flørt ofte nok til at du har litt flytfølelse på det. Oppdatering fra herrefronten hos meg: er forelsket i en som det ikke ser ut til å bli noe mer med og møtte en ny en i går som jeg har mye til felles med. Siden vi har noe til felles har han vært i periferien i livet mitt siden en gang på slutten av forrige tiår, uten at bekjentskapet har utviklet seg. Før nå, altså. Du har jo blitt forbildet mitt nå😉Synd forelskelsen ikke er gjengjeldt da. Men spennende med nye muligheter. Øvelse gjør mester ja. Så får jobbe med det. Jeg er god på å flørte når det er mennesker jeg er trygg på. Så det handler jo bare om å tørre lit mer ellers også. Tror ellers jeg har blitt veldig skadd av nettdating altså, de sidene der alle kan ta kontakt. Jeg merker nemlig at jeg har blitt mistenksom også mot eldre menn som smiler og hilser blidt når vi møtes på tur på ski eller i skogen, og det er jo helt vanlig å hilse på fremmede i de settingene. Men etter å ha opplevd en god del eldre menn som tar kontakt på nett og har vært rimelig innpåsliten og til dels ufine og ubehagelige der når de blir avvist så har jeg rett og slett blitt skeptisk mot menn i den alderen. Altså type 15-25 år eldre enn meg. Merker jeg er klar til å løpe avgårde hvis de prøver å slå av en hyggelig prat. 🤪Og jeg er tross alt "godt voksen". Syns utrolig synd på unge jenter som nok opplever å bli forsøkt sjekket opp av eldre menn i mye større grad. De skulle bare visst hvor mye de ødelegger både for seg selv og andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 15. februar #489 Del Skrevet 15. februar BobTheNoob skrev (2 timer siden): Kan slenge inn min oppdatering her. Traff en veldig ålreit dame. Vakker, smart og med masse til felles. Syntes kjemien kom mer og mer for hver gang jeg traff henne. Herlig til å kysse. Kunne prate om alt og tiden fløy. Og så "poff". Nei. Hun følte ikke nok kjemi og avsluttet hele greia. Null mer kontakt. Etter å ha hatt en så levende kontakt hele tiden ble det ganske brå overgang. Men sånn er det. En liten stund etterpå tok hun helt random kontakt om noe. Jeg prøvde å svare imøtekommende. Men etter det har det vært stille. Så jeg vet ikke hva jeg skal tenke. Skal jeg håpe at hun tar kontakt igjen eller bare jobbe for å få henne fortest mulig ut av hodet? Jeg dater sjelden i utgangspunktet. Jeg hadde et par andre chatte/kaffe relasjoner før jeg traff henne her, men de avsluttet jeg da. Det blir nok en datingpause nå. Jeg har ikke problem med å møte folk. Men hvis jeg skal date så er jeg seriøs med det. Det er det nok ikke så mange andre som er. Vi får se hva skjebnen bringer.. Gå videre du. Om kjemien ikke er sterk nok for henne etter flere møter så er det lite sannsynlig at det kommer. Jeg har selv ved et par anledninger prøvd litt i lengste laget fordi alt annet stemte så godt, men den fysiske tiltrekningen kom aldri skikkelig. Og da blir det bare feil å gå videre. Og jeg har opplevd motsatt, hvor jeg kjente på veldig kjemi, men mennene ikke kjente nok kjemi. Noen blir aldri mer enn vennskapelige følelser dessverre, samme hvor mye man håper det skal vokse fram noe mer. Og noen ganger er den fysiske tiltrekningen der i starten, men forsvinner når man blir bedre kjent. Det er en rulett det der. Det skal føles riktig for begge parter, samtidig. Ikke rart det er vanskelig å finne kjærligheten🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobTheNoob Skrevet 15. februar #490 Del Skrevet 15. februar 3 minutter siden, Engel said: Gå videre du. Om kjemien ikke er sterk nok for henne etter flere møter så er det lite sannsynlig at det kommer. Jeg har selv ved et par anledninger prøvd litt i lengste laget fordi alt annet stemte så godt, men den fysiske tiltrekningen kom aldri skikkelig. Og da blir det bare feil å gå videre. Og jeg har opplevd motsatt, hvor jeg kjente på veldig kjemi, men mennene ikke kjente nok kjemi. Noen blir aldri mer enn vennskapelige følelser dessverre, samme hvor mye man håper det skal vokse fram noe mer. Og noen ganger er den fysiske tiltrekningen der i starten, men forsvinner når man blir bedre kjent. Det er en rulett det der. Det skal føles riktig for begge parter, samtidig. Ikke rart det er vanskelig å finne kjærligheten🤪 Ja, du har nok helt rett!! Jeg la nok for mye håp i dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #491 Del Skrevet 16. februar Daten min i kveld blir ikke noe av, han avlyste 😞 ble litt lei meg må jeg innrømme. Anonymkode: 6ced5...3d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillbill Skrevet 16. februar #492 Del Skrevet 16. februar (endret) Ble satt opp med en Blind date av noen bekjente. Det var en litt spesiell opplevelse for å si det mildt. Det er sjeldent jeg lar meg stresse av å skulle møte fremmede mennesker, men dette var godt utenfor komfort sonen. Konklusjonen: Det var ei flott dame, og en veldig hyggelig date, men vi fant fint lite å bygge videre på. Men det er jo en ærlig sak. Ikke alle passer sammen. Så da er det vel nettdating som er neste skritt, men der føler jeg at jeg ikke helt skjønner greia. Jeg var på sukker.no for 12 år siden, og det var i grunn en hyggelig erfaring. Så jeg opprettet konto og logget meg inn for et par måneder siden... og det var triste greier. Blir blokkert om en ikke svarer umiddelbart, ghosting, mannehatere... Hva har skjedd liksom? Eller, er jeg med mine snart 57 år blitt for gammel til å være på den arenaen? Endret 16. februar av Hillbill 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 16. februar #493 Del Skrevet 16. februar Hillbill skrev (6 timer siden): Ble satt opp med en Blind date av noen bekjente. Det var en litt spesiell opplevelse for å si det mildt. Det er sjeldent jeg lar meg stresse av å skulle møte fremmede mennesker, men dette var godt utenfor komfort sonen. Konklusjonen: Det var ei flott dame, og en veldig hyggelig date, men vi fant fint lite å bygge videre på. Men det er jo en ærlig sak. Ikke alle passer sammen. Så da er det vel nettdating som er neste skritt, men der føler jeg at jeg ikke helt skjønner greia. Jeg var på sukker.no for 12 år siden, og det var i grunn en hyggelig erfaring. Så jeg opprettet konto og logget meg inn for et par måneder siden... og det var triste greier. Blir blokkert om en ikke svarer umiddelbart, ghosting, mannehatere... Hva har skjedd liksom? Eller, er jeg med mine snart 57 år blitt for gammel til å være på den arenaen? Det finnes anbefalinger om at en skal blokkere alle som ikke er aktuelle på chatteapper, så jeg tenker du kan gjøre en jobb med å ikke ta det personlig. Er du der for å slå ihjel tida eller er du der for å finne deg partner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 16. februar #494 Del Skrevet 16. februar Date i dag. Virket å kun være ute etter ligging. Savner forelskelsen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 16. februar #495 Del Skrevet 16. februar miss summers skrev (12 minutter siden): Date i dag. Virket å kun være ute etter ligging. Savner forelskelsen min. Hadde ikke du det ganske dritt etter forrige date da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 16. februar #496 Del Skrevet 16. februar DeLorean skrev (10 minutter siden): Hadde ikke du det ganske dritt etter forrige date da? Jeg datet en som jeg forelsket meg i. Date med en ny i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillbill Skrevet 17. februar #497 Del Skrevet 17. februar Sparkling_Pink skrev (11 timer siden): Det finnes anbefalinger om at en skal blokkere alle som ikke er aktuelle på chatteapper, så jeg tenker du kan gjøre en jobb med å ikke ta det personlig. Er du der for å slå ihjel tida eller er du der for å finne deg partner? Jeg var der i håp om å finne en partner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 17. februar #498 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Daten min i kveld blir ikke noe av, han avlyste 😞 ble litt lei meg må jeg innrømme. Anonymkode: 6ced5...3d1 Så synd da. Kom han med noe ny avtale? Hvis ikke er det jo bare å gå videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #499 Del Skrevet 17. februar GrønnNellik68 skrev (36 minutter siden): Så synd da. Kom han med noe ny avtale? Hvis ikke er det jo bare å gå videre. Det var dumt men jeg forstår begrunnelsen. Vi skal møtes til uka 😍tipper det blir onsdag. Han er borte i helga å jeg jobber sent man-tirs. Anonymkode: 6ced5...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 17. februar #500 Del Skrevet 17. februar Jeg har nå vært på fire dater med en som heter "Lars"! Det var hyggelig inntil date nummer fire, når jeg synes han begynner å bli litt mye. Føler han liker meg veldig godt, og at vi i hans hode omtrent er et par. Vi var sammen en dag når jeg var veldig sliten, og han spurte meg mange ganger om alt var bra, om det var noe galt osv. Selv om han visste jeg hadde vært oppe kl 0500 og vært land og strand hele dagen. Han dro heller ikke hjem før 23:30, som jeg stusset litt på. Skulle kysse og holde rundt meg konstant, selv om at jeg sa at jeg var sliten og kanskje trakk meg litt unna (vi satt inntil, men dere vet). Så spør han når jeg er ledig neste gang, forteller at han ikke vil dra på en planlagt hyttetur fordi han heller vil være med meg, vil komme til meg direkte etter denne hytteturen (dvs på søndag), vil finne på noe med en gang til uken, og sier ting som at han skulle ønske vi begge hadde fri dagen derpå en dag slik at han kunne sove over osv. Det er jo hyggelig at han er investert, men jeg føler det blir litt mye. Jeg jobber fullt og studerer deltid i tillegg for tiden (er i innspurten), og trenger litt ledig tid. Ikke at jeg ikke vil treffes, men ikke fire ganger i uken pluss tekste dag ut og dag inn. Prøver å få litt perspektiv på om jeg vil treffes igjen eller ikke. Jeg har sagt i fra at jeg synes det ble litt mye den siste gangen, men det virker ikke helt å ha gått inn på ham. Ellers så ble jeg sjekket opp av en fyr på byen som jeg satt og pratet mye med og synes det var veldig hyggelig, men plutselig skulle kompisene hans dra og da bare forsvant han, uten å spørre om nummeret mitt e.l. Litt kjedelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå