GrønnNellik68 Skrevet 24. januar 2024 #261 Del Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, han er ikke singel. Si du tenner på å avsløre utro menn. Anonymkode: b0ba6...861 😂😂dagens 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #262 Del Skrevet 25. januar 2024 14 hours ago, AnonymBruker said: Ja, han er ikke singel. Si du tenner på å avsløre utro menn. Anonymkode: b0ba6...861 Kanskje jeg skulle sagt det. Sveipet han bort jeg. Anonymkode: 41db3...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 25. januar 2024 #263 Del Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): 45-åring på happn sin profil: Tør du si hei først? Save a horse, ride a cowboy. Eksperimentering innen sex er man åpen for. Alt kan prøves, minst en gang. Cowboy søker det som han ikke får hjemme. Har du noen hemmelig drømmer du vil utforske så ta gjerne kontakt. Kan vi har samme drøm. Driver han og antyder da at han ikke er singel? Han har ingen bilder av seg på profilen. Anonymkode: 41db3...562 Haha, den profilen har jeg faktisk sett, tror han har profil på Tinder også. Får håpe partner har godkjent det. Ellers så florerer det med menn som ikke er single der ute dessverre, og som ikke skriver det i profilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #264 Del Skrevet 25. januar 2024 10 minutter siden, Engel said: Haha, den profilen har jeg faktisk sett, tror han har profil på Tinder også. Får håpe partner har godkjent det. Ellers så florerer det med menn som ikke er single der ute dessverre, og som ikke skriver det i profilen. Mener det sto at han oppholdt seg i Jessheim. Jeg har veldig lyst på kjæreste, men akkurat sånn som det der gjør at jeg tenker på singellivet som veldig avslappende! Åh, det har jeg faktisk ikke tenkt noe over, men må kanskje trå ekstra forsiktig når man dater noen nå, men de forsvinner kanskje fort når de ikke får viljen sin. Jeg har ekstremt mange i 40-årene som liker meg som skriver at de er i åpent forhold og er ute etter å pule. Jeg skriver klart og tydelig at jeg er ute etter kjæreste så halleluja😂 Anonymkode: 41db3...562 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #265 Del Skrevet 25. januar 2024 Når dere sveiper, hva sveiper dere bort? Hvilke kriterier har dere? Jeg sveiper bort: - Alle menn i bar overkropp. Menn på 30+ som poserer foran speilet, ja, hva skal jeg si? Det føles bare merkelig. - Menn på 40+ som har "får se" eller "prøver å finne ut av det". Når du er 40 så må du da vite om du vil være singel eller i et forhold. Greit at 20-åringer kan være usikre, men hallo.. - Overvektige menn. Kanskje litt overfladisk.. - Profiler med 99 % bilder av biler og motorsykler. - Åpent forhold. Overraskende mange som skriver at de er DOM med sånn kjetting emoji etter. - Skole: Livets harde skole. - Menn som har likt meg som jeg føler at det er bare ingen sjanse i havet at jeg har sjanse på dem. - Menn på 20-25. Hvordan de liker meg? Jeg aner ikke. Jeg har 30-47 på Happn. 😅 Det jeg kommer på i farten. Brant meg litt på en som skrev at han ønsket seg et forhold i fjor. Fikk plutselig servert at det var han ikke på jakt etter nå, sånn som livssituasjonen hans var som den var og når jeg prøvde å åpne munnen min så avbrøt han meg - det var tydelig at han ikke brydde seg et spor om hva jeg hadde å si. Sjarmtrollet trodde vi skulle fortsette å ha sex etter det. Så tja, føler jeg ser på alle menn med stor skeptisk nå. Skyldig til det motsatte er bevist. Så har jeg to stykker som har likt meg på happn nå. Begge er noen som jeg har tatt 2 kaffedates med i 2021. Begge har gjort noe sånt som: Sendte meg 20 meldinger på Facebook i etterkant der jeg har avslått hver gang og sagt jeg er ikke interessert. Vi har aldri vært venner på Facebook. Har prøvd å legge meg til på snapchat minst 10 ganger i etterkant ETTER at jeg slettet dem, har tekstet meg og prøvd å ringe (jeg blokkerte tilslutt) og jeg syns det er skremmende at de har fått tak i nummeret mitt da jeg er ikke i telefonkatalogen, har superlikt meg på Tinder en hel haug av ganger siden det. For FUCK SAKE TAKE A HINT. Så har sett han ene to ganger ute i det virkelig liv, på det ene tidspunktet så hadde han dame og jeg tror ikke han så meg, men det andre tidspunktet så prøvde han å hilse på meg. Ble hardt avvist. Anonymkode: 41db3...562 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 25. januar 2024 #266 Del Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når dere sveiper, hva sveiper dere bort? Hvilke kriterier har dere? Jeg sveiper bort: - Alle menn i bar overkropp. Menn på 30+ som poserer foran speilet, ja, hva skal jeg si? Det føles bare merkelig. - Menn på 40+ som har "får se" eller "prøver å finne ut av det". Når du er 40 så må du da vite om du vil være singel eller i et forhold. Greit at 20-åringer kan være usikre, men hallo.. - Overvektige menn. Kanskje litt overfladisk.. - Profiler med 99 % bilder av biler og motorsykler. - Åpent forhold. Overraskende mange som skriver at de er DOM med sånn kjetting emoji etter. - Skole: Livets harde skole. - Menn som har likt meg som jeg føler at det er bare ingen sjanse i havet at jeg har sjanse på dem. - Menn på 20-25. Hvordan de liker meg? Jeg aner ikke. Jeg har 30-47 på Happn. 😅 Mye det samme her. Ang overvekt så tåler jeg at de har en del ekstra på kroppen så lenge det ser ut som de er i grei form og de har angitt noen "aktive" interesser, men en sofagris passer ikke for meg. Sveiper også bort menn som har mye muskler, altså den typen du skjønner kun løfter vekter for å bygge kropp. Akkurat det blir også bare enda mer merkelig når de har passert 50... Ser jo bare teit ut. Sveiper også bort menn med kun bilder av seg selv i dress/veldig striglet, sånne som det oser finans eller advokat av. Det er rett og slett ikke min type menn, i alle fall ikke når det er det de legger vekt på når de presenterer seg. Og de som er negative i profilteksten, ramser opp ting de ikke liker eller type" siden alle er så opptatt av høyden så er jeg xxx". Bare oppgi høyden da vel, vi trenger ikke å vite at alle er opptatt av det🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #267 Del Skrevet 25. januar 2024 4 minutter siden, Engel said: Mye det samme her. Ang overvekt så tåler jeg at de har en del ekstra på kroppen så lenge det ser ut som de er i grei form og de har angitt noen "aktive" interesser, men en sofagris passer ikke for meg. Sveiper også bort menn som har mye muskler, altså den typen du skjønner kun løfter vekter for å bygge kropp. Akkurat det blir også bare enda mer merkelig når de har passert 50... Ser jo bare teit ut. Sveiper også bort menn med kun bilder av seg selv i dress/veldig striglet, sånne som det oser finans eller advokat av. Det er rett og slett ikke min type menn, i alle fall ikke når det er det de legger vekt på når de presenterer seg. Og de som er negative i profilteksten, ramser opp ting de ikke liker eller type" siden alle er så opptatt av høyden så er jeg xxx". Bare oppgi høyden da vel, vi trenger ikke å vite at alle er opptatt av det🙄 Jeg tåler også at de har et par ekstra kilo på kroppen da vi er i den alderen der de fleste har et par ekstra kilo på kroppen. Vi er vel alle i alderen der de fleste ikke har kroppen de hadde når vi var 18. Angående det negative ja, den med høyden har jeg faktisk ikke sett på skikkelig lenge, men jeg så noen hadde det før for noen år siden. Nå er dette Tinder relevant, da jeg ikke har så lang fartstid på happn ennå, men: 1: "Ingen navere. Det vitner bare om dårlig holdning og jeg trenger en dame som klarer å stå på egne bein." 2: "Ingen dame med usunt kosthold" 3: "Ingen feitinger" 4: "Ingen transer. Jeg er ikke homo" 5: "Jeg trenger en dame med noe i topplokket, og det er det få av her" Også har jeg da sett noen profiler av menn på 40 + der de skriver at deres unge elskerinner (starten av 20-årene) skryter enormt av deres kunnskaper på soverommet, og derfor så burde folk sveipe dem til høyre. Meg som da syns det er ekstremt trashy å skryte av sånn.. Anonymkode: 41db3...562 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #268 Del Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tåler også at de har et par ekstra kilo på kroppen da vi er i den alderen der de fleste har et par ekstra kilo på kroppen. Vi er vel alle i alderen der de fleste ikke har kroppen de hadde når vi var 18. Angående det negative ja, den med høyden har jeg faktisk ikke sett på skikkelig lenge, men jeg så noen hadde det før for noen år siden. Nå er dette Tinder relevant, da jeg ikke har så lang fartstid på happn ennå, men: 1: "Ingen navere. Det vitner bare om dårlig holdning og jeg trenger en dame som klarer å stå på egne bein." 2: "Ingen dame med usunt kosthold" 3: "Ingen feitinger" 4: "Ingen transer. Jeg er ikke homo" 5: "Jeg trenger en dame med noe i topplokket, og det er det få av her" Også har jeg da sett noen profiler av menn på 40 + der de skriver at deres unge elskerinner (starten av 20-årene) skryter enormt av deres kunnskaper på soverommet, og derfor så burde folk sveipe dem til høyre. Meg som da syns det er ekstremt trashy å skryte av sånn.. Anonymkode: 41db3...562 Det positive er at det er bra de er ærlige om hvordan de er og tenker, så slipper noen dette ikke er ideelt å føle noe utav å bruke unødig tid å finne det ut i lengden 😅 Anonymkode: b0ba6...861 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #269 Del Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når dere sveiper, hva sveiper dere bort? Hvilke kriterier har dere? Jeg sveiper bort: - Alle menn i bar overkropp. Menn på 30+ som poserer foran speilet, ja, hva skal jeg si? Det føles bare merkelig. - Menn på 40+ som har "får se" eller "prøver å finne ut av det". Når du er 40 så må du da vite om du vil være singel eller i et forhold. Greit at 20-åringer kan være usikre, men hallo.. - Overvektige menn. Kanskje litt overfladisk.. - Profiler med 99 % bilder av biler og motorsykler. - Åpent forhold. Overraskende mange som skriver at de er DOM med sånn kjetting emoji etter. - Skole: Livets harde skole. - Menn som har likt meg som jeg føler at det er bare ingen sjanse i havet at jeg har sjanse på dem. - Menn på 20-25. Hvordan de liker meg? Jeg aner ikke. Jeg har 30-47 på Happn. 😅 Det jeg kommer på i farten. Brant meg litt på en som skrev at han ønsket seg et forhold i fjor. Fikk plutselig servert at det var han ikke på jakt etter nå, sånn som livssituasjonen hans var som den var og når jeg prøvde å åpne munnen min så avbrøt han meg - det var tydelig at han ikke brydde seg et spor om hva jeg hadde å si. Sjarmtrollet trodde vi skulle fortsette å ha sex etter det. Så tja, føler jeg ser på alle menn med stor skeptisk nå. Skyldig til det motsatte er bevist. Så har jeg to stykker som har likt meg på happn nå. Begge er noen som jeg har tatt 2 kaffedates med i 2021. Begge har gjort noe sånt som: Sendte meg 20 meldinger på Facebook i etterkant der jeg har avslått hver gang og sagt jeg er ikke interessert. Vi har aldri vært venner på Facebook. Har prøvd å legge meg til på snapchat minst 10 ganger i etterkant ETTER at jeg slettet dem, har tekstet meg og prøvd å ringe (jeg blokkerte tilslutt) og jeg syns det er skremmende at de har fått tak i nummeret mitt da jeg er ikke i telefonkatalogen, har superlikt meg på Tinder en hel haug av ganger siden det. For FUCK SAKE TAKE A HINT. Så har sett han ene to ganger ute i det virkelig liv, på det ene tidspunktet så hadde han dame og jeg tror ikke han så meg, men det andre tidspunktet så prøvde han å hilse på meg. Ble hardt avvist. Anonymkode: 41db3...562 Omg, ja det er skremmende 😧 Håper de gir seg og hva i alle dager, ingen sosiale antenner. Anonymkode: b0ba6...861 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carolain Skrevet 25. januar 2024 #270 Del Skrevet 25. januar 2024 (endret) Han jeg elsker og som bare orker å se meg en gang i måneden sa at han ikke orker å møte meg mer i det hele tatt. Jeg tenkte 7 år med venting er nok, jeg må prøve å finne en annen kjærlighet. Jeg gikk derfor inn på Tinder et par timer. Møtte en mann som hadde utdannelse /jobb /interesser som er det jeg er ute etter .(og slettet kontoen) for 2 dager siden var vi ute og spiste middag. Han sa at han ikke skulle spørre om å bli med hjem, det var jeg glad for. Vi snakket ellers om alt mulig, hørte på de samme podcastene, og hadde de samme referansene. Vi snakket og lo i 3 timer. Så kjørte han meg hjem, jeg tenkte; dette var veldig lovende. MEN etter 30 minutter skrev han .. nå ble det veldig tomt her, kanskje jeg skulle komme innom likevel, og jeg klarte ikke å si nei, og han var veldig nærgående, og det var ekkelt. Neste dag sendte han melding at han hadde hatt det så kjekt, han tror det kan bli oss. Jeg føler meg så umulig.. for nå liker jeg jo ham ikke når han oppfører seg som om jeg er en buffet. Men han er jo mye av det jeg ser etter da.🤷♀️Nå har vi tekstet et par dager og han er jo virkelig hyggelig, har masse til felles og han er oppmerksom og flink å konversere, ikke veldig morsom da… har egentlig avtalt å møte ham i morgen. Men vet ikke om jeg tør. Endret 25. januar 2024 av Carolain 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #271 Del Skrevet 25. januar 2024 Carolain skrev (5 minutter siden): Han jeg elsker og som bare orker å se meg en gang i måneden sa at han ikke orker å møte meg mer i det hele tatt. Jeg tenkte 7 år med venting er nok, jeg må prøve å finne en annen kjærlighet. Jeg gikk derfor inn på Tinder et par timer. Møtte en mann som hadde utdannelse /jobb /interesser som er det jeg er ute etter .(og slettet kontoen) for 2 dager siden var vi ute og spiste middag. Han sa at han ikke skulle spørre om å bli med hjem, det var jeg glad for. Vi snakket ellers om alt mulig, hørte på de samme podcastene, og hadde de samme referansene. Vi snakket og lo i 3 timer. Så kjørte han meg hjem, jeg tenkte; dette var veldig lovende. MEN etter 30 minutter skrev han .. nå ble det veldig tomt her, kanskje jeg skulle komme innom likevel, og jeg klarte ikke å si nei, og han var veldig nærgående, og det var ekkelt. Neste dag sendte han melding at han hadde hatt det så kjekt, han tror det kan bli oss. Jeg føler meg så umulig.. for nå liker jeg jo ham ikke når han oppfører seg som om jeg er en buffet. Men han er jo mye av det jeg ser etter da.🤷♀️Nå har vi tekstet et par dager og han er jo virkelig hyggelig, har masse til felles og han er oppmerksom og flink å konversere, ikke veldig morsom da… har egentlig avtalt å møte ham i morgen. Men vet ikke om jeg tør. Åh 😔 kanskje det er best om du holder han på avstand? Han kan være bra på papiret selv om han ikke er bra for deg på ekte. Han gikk forbi grensen din, og kroppen din avviser han. Han kommer nok til å prøve å være nærmere enn du vil igjen, å da må du egentlig være ærlig med han. Et forhold med en mann du ikke føler deg trygg nok på til å være ærlig med er jo også ikke så bra for deg. Er det at han er morsom viktig for deg? Kanskje dere ikke har så god kjemi? Kan jo hende han er mannen men at dette ble hump i veien i starten, men håper du får til å sette grenser så du ikke blir med på mer du ikke har lyst til. Anonymkode: b0ba6...861 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carolain Skrevet 25. januar 2024 #272 Del Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Åh 😔 kanskje det er best om du holder han på avstand? Han kan være bra på papiret selv om han ikke er bra for deg på ekte. Han gikk forbi grensen din, og kroppen din avviser han. Han kommer nok til å prøve å være nærmere enn du vil igjen, å da må du egentlig være ærlig med han. Et forhold med en mann du ikke føler deg trygg nok på til å være ærlig med er jo også ikke så bra for deg. Er det at han er morsom viktig for deg? Kanskje dere ikke har så god kjemi? Kan jo hende han er mannen men at dette ble hump i veien i starten, men håper du får til å sette grenser så du ikke blir med på mer du ikke har lyst til. Anonymkode: b0ba6...861 Sikkert noe i det du sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carolain Skrevet 25. januar 2024 #273 Del Skrevet 25. januar 2024 Carolain skrev (25 minutter siden): Sikkert noe i det du sier Det er veldig viktig for meg at han er morsom.. men morsom mann som er enslig har jeg ikke møtt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålet Skrevet 25. januar 2024 #274 Del Skrevet 25. januar 2024 Oj, her tror jeg at jeg må åpne en flaske vin og lese gjennom tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #275 Del Skrevet 25. januar 2024 Carolain skrev (25 minutter siden): Det er veldig viktig for meg at han er morsom.. men morsom mann som er enslig har jeg ikke møtt.. Det må jo finnes morsomme enslige menn, men kanskje de bare tilfeldigvis ikke har vært sosiale med dem i en setting hvor du har fått sett det? Nå vet jeg ikke hvilken humor du har, men håper jo du finner en du kan le med. Hva er livet uten latter? Kanskje han er mer morsom enn han virker akkurat nå? Ikke bestem deg kun ut ifra det jeg sier 😅 Du må selvsagt kjenne etter hva du har lyst til, jeg syns kun det hørtes vondt ut når du er ukonfortabel. Anonymkode: b0ba6...861 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #276 Del Skrevet 25. januar 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Omg, ja det er skremmende 😧 Håper de gir seg og hva i alle dager, ingen sosiale antenner. Anonymkode: b0ba6...861 Ja... det er veldig ubehagelig. Alltid derfor jeg tar kaffedates først, er så enkelt om personen er ubehagelig. Tenk om jeg hadde blitt sittende fast med han der på en lang middag Anonymkode: 41db3...562 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #277 Del Skrevet 25. januar 2024 42 minutter siden, Carolain said: Det er veldig viktig for meg at han er morsom.. men morsom mann som er enslig har jeg ikke møtt.. Mange er morsomme, men kanskje de er litt som meg? Jeg trenger å bli litt varm i trøya før det løsner Er ikke sånn ekstrovert som prater i vei med en gang om alt, er supermorsom og sjarmerende 😅 Anonymkode: 41db3...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #278 Del Skrevet 25. januar 2024 27 minutter siden, Pålet said: Oj, her tror jeg at jeg må åpne en flaske vin og lese gjennom tråden Rød eller hvit?? Velkommen til tråden Anonymkode: 41db3...562 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålet Skrevet 25. januar 2024 #279 Del Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Rød eller hvit?? Velkommen til tråden Anonymkode: 41db3...562 Ble rødt! For en spennende tråd. Skal dele litt jeg også etterhvert! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carolain Skrevet 25. januar 2024 #280 Del Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Mange er morsomme, men kanskje de er litt som meg? Jeg trenger å bli litt varm i trøya før det løsner Er ikke sånn ekstrovert som prater i vei med en gang om alt, er supermorsom og sjarmerende 😅 Anonymkode: 41db3...562 Ja, kanskje det, det er det beste det sånn underfundig morsom😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå