Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Irak skrev (3 timer siden):

Screenshot_20240205-202700.png

Skal dette også inspirere? 

Anonymkode: 870b9...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (10 timer siden):

Screenshot_20240205-202700.png

Det er sant det men å finne akkurat han er så og si umulig😂😂men diktet er nå fint nok❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (4 minutter siden):

Det er sant det men å finne akkurat han er så og si umulig😂😂men diktet er nå fint nok❤️

Faktisk utrolig frekkt av våre fremtidige kjære å gjemme seg så utrolig godt. Først var det morsomt, men nå er leken over føler jeg 😅

Anonymkode: b0ba6...861

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Faktisk utrolig frekkt av våre fremtidige kjære å gjemme seg så utrolig godt. Først var det morsomt, men nå er leken over føler jeg 😅

Kjipe er når du føler du har funnet den du egentlig vil ha, men så er han ikke ledig.. så var det å finne en til.. ser for meg som en umulighet … 

Men vi får se hvordan det går. En får vel være åpen mot mennesker man treffer på sin vei.

Akkurat nå er jeg lei alt som heter folk. De skuffer meg bare. Så surrer for meg selv og mitt. 

Endret av GrønnNellik68
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg registrerte meg på Tinder, begynte å sveipe litt og merket at dette var jeg ikke klar for. Følte meg fullstendig overveldet, helt satt ut og jeg vet ikke... skulle prøve å skrive noe fint i profilen, om hvor viktig ting var for meg og følte meg bare skikkelig knust etter i fjor, nesten som om luften hadde gått ut av meg der jeg satt med den appen i hånden... så jeg var veldig registrert i 10 minutter nå før jeg satte alt på pause og bare la bort mobilen.. 

Jeg vet jo at det er meg som er problemet i disse situasjonene. Jeg har hatt en ganske hard barndom, har blitt slått, dyttet og skreket ufattelig mange stygge ting til, og familien var de eneste jeg hadde i 20-årene som da virkelig ikke gjorde ting bedre. Jeg havner derfor i sånne greier med menn som ikke bryr seg om meg, menn som føler at de er bedre enn meg og fortjener bedre enn meg, fordi det er dette som er kjent og vant. Å jobbe for at man blir akseptert, elsket og respektert. Eller menn som nærmest kveler meg med oppmerksomhet før jeg i det hele tatt har møtt dem og vet om jeg liker å være rundt dem ("Jeg vet hvor vi skal på ferie hend, vet hvor du og jeg skal reise, jeg skal ta deg med ditt baby" og jeg blir veldig overveldet fordi det blir alt for mye for meg). 

Begynner å se galskapen i det nå da, har vært veldig flink de siste 2 årene, men det har krevd mye av meg. Jeg har hatt en skikkelig opprydning i eget liv, skikkelig kuttet ut alt av giftet folk (for en gangs skyld så føler jeg virkelig at jeg har fred og ro i livet med ingen som skriker stygge ting til meg, ingen som brøler til meg om f. eks jeg tar et glass vann, har på en rosa bukse eller kaster meg av gårde på en sykkeltur) og endelig begynt på utdannelsen - som gjør meg veldig godt

Anonymkode: 41db3...562

• Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager at det ble veldig personlig. Håper det er greit. Bare følte for å dele midt på ettermiddag her. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg registrerte meg på Tinder, begynte å sveipe litt og merket at dette var jeg ikke klar for. Følte meg fullstendig overveldet, helt satt ut og jeg vet ikke... skulle prøve å skrive noe fint i profilen, om hvor viktig ting var for meg og følte meg bare skikkelig knust etter i fjor, nesten som om luften hadde gått ut av meg der jeg satt med den appen i hånden... så jeg var veldig registrert i 10 minutter nå før jeg satte alt på pause og bare la bort mobilen.. 

Jeg vet jo at det er meg som er problemet i disse situasjonene. Jeg har hatt en ganske hard barndom, har blitt slått, dyttet og skreket ufattelig mange stygge ting til, og familien var de eneste jeg hadde i 20-årene som da virkelig ikke gjorde ting bedre. Jeg havner derfor i sånne greier med menn som ikke bryr seg om meg, menn som føler at de er bedre enn meg og fortjener bedre enn meg, fordi det er dette som er kjent og vant. Å jobbe for at man blir akseptert, elsket og respektert. Eller menn som nærmest kveler meg med oppmerksomhet før jeg i det hele tatt har møtt dem og vet om jeg liker å være rundt dem ("Jeg vet hvor vi skal på ferie hend, vet hvor du og jeg skal reise, jeg skal ta deg med ditt baby" og jeg blir veldig overveldet fordi det blir alt for mye for meg). 

Begynner å se galskapen i det nå da, har vært veldig flink de siste 2 årene, men det har krevd mye av meg. Jeg har hatt en skikkelig opprydning i eget liv, skikkelig kuttet ut alt av giftet folk (for en gangs skyld så føler jeg virkelig at jeg har fred og ro i livet med ingen som skriker stygge ting til meg, ingen som brøler til meg om f. eks jeg tar et glass vann, har på en rosa bukse eller kaster meg av gårde på en sykkeltur) og endelig begynt på utdannelsen - som gjør meg veldig godt

Så bra du ser hvordan det har påvirket deg, og dine relasjoner, slik at du nå har mulighet til å kunne gjøre det som kan oppleves som gode valg for deg selv ❤️

Det er viktig ❤️.

Da er du kommet langt i prosessen 👌.

Ønsker deg masse masse lykke til videre 👌.

Dette klarer du ❤️

Heier på deg 🙌🙌🙌.

Endret av Irak
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg beklager at det ble veldig personlig. Håper det er greit. Bare følte for å dele midt på ettermiddag her. 

Det går bra 👌.

Jeg ser deg jeg 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GrønnNellik68 skrev (10 timer siden):

Kjipe er når du føler du har funnet den du egentlig vil ha, men så er han ikke ledig.. så var det å finne en til.. ser for meg som en umulighet … 

Men vi får se hvordan det går. En får vel være åpen mot mennesker man treffer på sin vei.

Akkurat nå er jeg lei alt som heter folk. De skuffer meg bare. Så surrer for meg selv og mitt. 

Forstår følelsen bak det du skriver.....

That's just the way it is.....

Får bare prøve å gjøre det beste ut av det 👌.

Hører alltid på Life of Brian når livet ikke går min vei 🤣🤣🤣.

Life is a piece of shit when you look at it 🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (11 timer siden):

Er umulig jeg og, så da går det bra 🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Liker best svenskegjemsel jeg 🤣.

Da slipper man å gjemme seg alene 🤣🤣🤣

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Personlig er bra. Ikke beklag. Takk for at du deler ❤️ 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (1 time siden):

Oppdatering på dates januar 0️⃣

Vær ærlig. Hvor lang tid brukte du på å resonnere deg frem til dette? 😜

Meg selv: også 0! 0 is da new shit you know 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...